Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Южная ЖД » Електричку до Полтави чекатимемо навесні


Електричку до Полтави чекатимемо навесні

Сообщений 1 страница 10 из 12

1

До травня 2010 р. залізнична ділянка «Кременчук – Полтава» буде електрифікована. Як повідомив начальник Південної залізниці В. Остапчук, це дасть змогу підвищити конкурентоспроможність залізниці на ринку транспортних послуг за рахунок зниження собівартості перевезень. «Перед нами поставлено задачу – забезпечити рух вантажних поїздів від Куп’янська (Харківська обл.) до чорноморських портів на електротязі вже до 1 травня 2010 р.», – сказав він. Раніше Південна залізниця планувала завершити електрифікацію ділянки «Кременчук – Полтава» до кінця 2009 р. За словами В. Остапчука, вартість проекту становить 90 млн євро.

http://panorama.pl.ua/mistseviy_chas/86 … vesni.html

0

2

Ну наконец-то! Теперь и в Кременчук на электропоезде!

0

3

Я крупно сомневаюсь что в мае запустят, т.к. работы на чем начались, на том и остановились.

0

4

после выборов должно все восстановиться

0

5

Но если не в мае, то хотя бы до конца 2010 года они могут закончить электрификацию вышеназванного участка?

0

6

До кінця 2010 року залізничники закінчать електрифікацію дільниці Полтава Південна – Мала Перещепинська

Залізничники проводять масштабні роботи з модернізації та електрифікації напрямку Полтава–Кременчук–Бурти–Користівка на дільниці Полтава – Кременчук. На одноколійних ділянках триває будівництво другої колії, зокрема, збудовано 2 км другої колії, відремонтовано 2 км існуючої та укладено 9 комплектів стрілочних переводів. Роботи з електрифікації дільниці Полтава-Кременчук тривають на розгорнутій довжині 395,7 км, експлуатаційна довжина –119 км.
Переведення напрямку Полтава–Кременчук–Бурти–Користівка на електротягу дозволить збільшити пропускну спроможність залізниць у напрямку портів Чорного моря, розвантажити основний Кримський напрямок (Запоріжжя - Мелітополь - Джанкой) і перевести частину пасажирських поїздів на другий паралельний хід (Полтава–Кременчук–Знам’янка–Долинська–Миколаїв– Херсон –Вадим–Джанкой), а також забезпечити енергоефективність перевезень, знизити їх собівартість, зменшити негативний вплив залізничного транспорту на навколишнє середовище.
До кінця 2010 року залізничники закінчать електрифікацію дільниці Полтава Південна–Мала Перещепинська. Це одна із складових дільниці Полтава – Кременчук. Також залізничники закінчують електрифікацію колій та парків станції Кременчук.
Окрім того, тривають роботи із будівництва контактної мережі на дільницях Мала Перещепинська–Новосенжари та Новосенжари–Лещінівка.
Завершити роботи з будівництва контактної мережі та ввести дільницю Полтава – Кременчук в експлуатацію планується наступного року.

Довідка:
Згідно з Програмою електрифікації залізниць України на 2008-2020 роки, необхідно електрифікувати понад 2000 км залізничних ліній. В першу чергу електрифікація здійснюється на напрямках стратегічного розвитку залізниць України. Так протягом 2012-2015 років для розділення вантажного та пасажирського руху заплановано здійснити електрифікацію дільниці Долинська – Миколаїв – Херсон – Джанкой Одеської та Придніпровської залізниць, що дозволить збільшити пропускну спроможність у напрямку портів Чорного моря
Також протягом 2012-2015 років передбачено електрифікувати дільницю Полтава – Красноград – Лозова, Красноград-Новомосковськ для забезпечення впровадження швидкісного руху поїздів на напрямку Київ – Полтава – Красноград та від Краснограда на Дніпропетровськ, Харків і Донецьк.

http://uz.gov.ua/index.php?m=services.t … 588.0.news

0

7

На Південній залізниці відкрито електрифіковану дільницю Полтава – Мала Перещепинська

28 жовтня 2010 року на Південній залізниці відкрито залізничне сполучення на електротязі на дільниці Полтава – Мала Перещепинська залізничного напрямку Полтава – Кременчук – Бурти. Цей захід здійснено в рамках реалізації «Програми електрифікації залізниць України на 2008-2020 роки», яка розроблена з метою впровадження енергозберігаючих технологій, збільшення провізної спроможності і забезпечення стійкої роботи залізниць.

Під час урочистого відкриття дільниці у перший рейс вирушив електропоїзд сполученням Мала Перещепинська – Полтава-Південна. У заході взяли участь заступник генерального директора Укрзалізниці Сергій Михальчук, начальник Південної залізниці Віктор Остапчук, голова Полтавської облдержадміністрації Олександр Удовиченко, голова Новосанжарської райдержадміністрації Сергій Шовкопляс та інші почесні гості.

Електрифікацію дільниці Полтава – Мала Перещепинська виконано на розгорнутій довжині 59,8 км. Зокрема, на дільниці здійснено комплекс заходів – це будівництво та монтаж контактної мережі, будівельно-монтажні роботи з переобладнання енергетики, зовнішнього освітлення 2-х станцій, 9-ти зупиночних платформ, 6 – ти переїздів та ін.

На дільниці Полтава – Мала Перещепинська працівниками колійного господарства укладено 14,6 км других колій, 2 км приймально – відправних колій, 29 стрілочних переводів, капітально відремонтовано 2 переїзди. Окрім цього, виконані роботи з модернізації колії на 52 км, а також посиленого капітального та капітального ремонту колії на 16 км.

На перегонах та станціях встановлено та змонтовано 46 нових світлофорів. На станції Полтава Південна впроваджено електричну централізацію з мікропроцесорним маршрутним набором. Також модернізовано пристрої електричної централізації на ст. Мала Перещепинська, які розміщені у новому спеціалізованому термоконтейнері.

На електрифікованій дільниці проведено реконструкцію вокзальних комплексів і платформ на станціях Головач і Мала Перещепинська. Також проведено капітальний ремонт 17 пасажирських платформ на зупинних пунктах з улаштуванням сучасного покриття і монтажем зручних пасажирських навісів. На платформах встановлені огорожі і забезпечено освітлення в темну пору доби.

На даний час завершуються роботи з електрифікації парків станції Кременчук розгорнутою довжиною 33,7 км. Також розпочаті роботи з електрифікації дільниці Мала Перещепинська – Новосенжари розгорнутою довжиною 34,9 км та на перегоні Кременчук – Потоки, проводяться роботи з реконструкції тягової підстанції Полтава-Південна.

Завершити роботи із електрифікації всієї дільниці Полтава – Кременчук заплановано у 2011 році. Введення дільниці в експлуатацію дозволить зменшити витрати на оплату енергоносіїв, розмежувати вантажний і пасажирський рух. У подальшому, після електрифікації напрямку Знам"янка – Долинська – Миколаїв – Херсон – Джанкой, планується створити другий, паралельний основному, електрифікований хід на Крим та до портів Чорного моря.

http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.Vi … amp;lng=uk

0

8

Tomson написал(а):

Цей захід здійснено в рамках реалізації «Програми електрифікації залізниць України на 2008-2020 роки»

Цей захід здійснено у зв"язку з виборами  :disappointed:

А где-то можно посмотреть эту "Програму электрификации"?

0

9

Недавно поступила свежая информация с zdsim.kiev.ua/forum, что 4 ноября (год не указан) планируется открытие электрифицированного участка Полтава-Кременчуг. Кроме того

Сегодня, 25 июля с 9-00 на перегоне Малая Перещепинская – Новые Санжары и на самой станции Н.Санжары Южной железной дороги будут выключены все устройства старой системы сигнализации, централизации и блокировки. В строй вводится новая система электрической централизации и автоблокировки с тональными рельсовыми цепями и централизованным расположением аппаратуры (АБТЦ-2000).

0

10

Ура!!! :jumping: Наконец-то полностью завершена электрификация участка Малая-Перещепинская - Кременчуг. Теперь дорога от Полтавы до Кременчуга полностью под проводами. Теперь будем ждать торжественного открытия. http://www.maritimebusinessnews.com.ua/ … 14885.html

0


Вы здесь » Транспортный форум » Южная ЖД » Електричку до Полтави чекатимемо навесні