Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Деятельность ЖД предприятий Укарины » КВСЗ собрал первый кузов скоростного межрегионального поезда


КВСЗ собрал первый кузов скоростного межрегионального поезда

Сообщений 41 страница 43 из 43

41

Пусть следующий пост и будет с огромным опозданием от времени выхода статьи в свет, но данная информация нигде на форуме не публиковалась.

http://tr.ru/news/1582-ukrainskie-zhele … nsformerov

«Украинские железные дороги» приобретут 13 вагонов-трансформеров

«Укрзализныця» в этом году закупит 21 новый пассажирский вагон, 13 из которых будут иметь купе-трансформеры. Ранее такие вагоны компания не использовала. Первую партию поставят с Крюковского вагоностроительного завода уже осенью.

Вагоны-трансформеры отличаются от обычных тем, что четыре полки в купе можно на ночь разобрать в удобные спальные места, а днём — собрать в кресла для сидения, сообщается на сайте компании.

«Украинские железные дороги» планируют прицепить вагоны к составам поездов, которые курсируют как днём, так и ночью. Предположительно, новый подвижной состав смогут оценить пассажиры «Ночного экспресса» «Киев – Львов – Ивано-Франковск» и дневного поезда Интерсити. Во время курортного сезона маршруты курсирования вагонов планируется продлить до туристических городов Ворохты и Яремчи.

С Крюковским вагоностроительным заводом «Укрзализныця» сотрудничает давно. Производитель ранее поставил компании 319 вагонов.

Кроме того, «Украинские железные дороги» собираются обновить локомотивный парк.

0

42

https://www.youtube.com/watch?v=SPXa4vjh56k

«Укрзалізниця» придбає вітчизняні пасажирські вагони

Кременчуцьке Громадське Телебачення

Під час робочого візиту до Кременчука 1 грудня, прем’єр-міністр України Володимир Гройсман прийняв участь у виїзному засіданні Національного комітету з промислового розвитку. Закрита зустріч відбулася на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».
Перед цим на підприємстві глава Уряду оглянув пасажирські та вантажні вагони, бойові спец автомобілі та комунальну техніку, представлені на заводі.
«Україна володіє потрібними технологіями, у нас є внутрішній ринок споживання, але нам потрібно розвиватись у цих галузях, адже 90% рухомого складу залізниці зношені.» - розповів під час прес-конференції Володимир Гройсман.
Також прем’єр пообіцяв, що у 2017 році «Укрзалізниця» планує закупити 70 пасажирських вагонів вітчизняного виробництва та додав, що у 2016-ому вже закупили 21 вагон, два них уже поставлені у рух.
«Ключове завдання для країни - відновити вагонне виробництво. Нам потрібні пасажирські потяги та вантажні вагони, і ми будемо у цю інвестувати кошти у цю галузь. Якщо подивитися на рухомий вагонний склад Укрзалізниці - він потребує кардинальної модернізації.» - вважає прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

0

43

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/447877/

06.04.2017

АМКУ відхилив скаргу КВБЗ щодо відміни процедури закупівлі шести дизельних поїздів

Перелік технічних вимог до предмету закупівлі, до яких АМКУ пропонує внести зміни, перевізнику буде надано після рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Їх вона надасть впродовж п’яти робочих днів. Засідання Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» відбулося 4 квітня.

У своїй скарзі КВБЗ вимагав призупинити процедуру закупівлі до винесення рішення за скаргою. Завод наполягав встановити порушення процедури закупівлі, яка на його думку, полягає у внесенні до тендерної документації дискримінаційних вимог до учасників.  Також КВБЗ за результатами засідання вимагав відмінити процедуру закупівлі шести дизельних поїздів для перевезення пасажирів в приміському сполученні.

Дії КВБЗ  не послідовні. З одного боку завод у ЗМІ веде активну інформкампанію, звинувачуючи Укрзалізницю у тому, що вона не завантажує замовленнями українських виробників, з іншого - завод намагається заблокувати тендер на придбання дизель-поїздів, які сам він має можливість виготовляти.

Нагадаємо, що через  звинувачення КВБЗ у дискримінаційних умовах тендеру ПАТ «Укрзалізниця»  провела внутрішню перевірку, яка довела, що ознак дискримінації учасників тендерних торгів з придбання шести дизельних поїздів немає. Технічні вимоги до дизель-поїздів не прописані під жодного конкретного виробни

0


Вы здесь » Транспортный форум » Деятельность ЖД предприятий Укарины » КВСЗ собрал первый кузов скоростного межрегионального поезда