Ну вот, хотя бы что-то будет делаться на благо, а не во вред пассажирскому движению. Вот только этим надо было заняться раньше, пока у ныне действующих локомотивов был не такой критический износ, как сейчас. А ведь действительно, если бы раньше спроектировали и изготовили 2-х системный пассажирский электровоз (а пасс. вагоны уже были изготовлены на КВСЗ), то уже не пришлось бы покупать дорогущие эл. поезда Хёндэ чрезмерно завышенной стоимостью и было бы съэкономлено немало средств, за счёт которых можно было бы обеспечить обновление локомотивного, вагонного и моторвагонного парка УЗ!

Володимир Козак: перший локомотив у Запоріжжі буде виготовлено у 2015 році
Залізничники запланували масштабне оновлення локомотивного парку. Як розповів Міністр інфраструктури України Володимир Козак під час брифінгу у Кабінеті Міністрів 26 вересня, упродовж найближчих трьох років залізниці України отримають сотні нових вантажних та пасажирських електровозів.

Зокрема сучасну техніку виготовлятимуть і в Україні. «На базі Запорізького електровозоремонтного заводу, підвідомчого Мінінфраструктури, за участю чеської компанії Skoda буде зосереджене спільне виробництво двосистемних локомотивів», - поінформував Володимир Козак.

Локомотив вже спроектовано і п’ять пасажирських електровозів у рамках спільного проекту виготовлять у Чехії. Випробування першого з них для сертифікації в Україні розпочнуться вже наприкінці 2014 року. Далі виробництво переміститься у Запоріжжя. Локалізація виготовлення комплектуючих сягатиме 70%.

«Буде збудовано абсолютно новий цех на основі найсучасніших технологій і обладнання. Й перший локомотив у Запоріжжі передбачено випустити на початку 2015 року. Плануємо виготовляти близько 25 машин на рік», - сказав Володимир Козак.

Міністром інфраструктури поставлено завдання виготовляти локомотиви на універсальному візку, що дасть змогу у подальшому налагодити виробництво й вантажних електровозів.

«Це буде двосистемний локомотив - зі змінним і постійним струмом. Тобто на таких ділянках як Львів-Донецьк, Київ-Сімферополь поїзди прямуватимуть одним локомотивом. Зросте як швидкість, так і плавність руху поїзду», - пояснив Міністр.

Крім того, нову техніку для залізниць України буде виготовлено «Луганськтепловозом».

«Укладено договір із «Луганськтепловозом» на закупівлю 300 електровозів. Цього року – 2 локомотиви, наступного – 33 (28 постійного струму та 5 змінніого), і далі по 100 та більше машин», - сказав Володимир Козак. За його словами, до виробництва локомотивів долучиться 21 вітчизняне підприємство з виготовлення комплектуючого обладнання, локалізація якого зростатиме поступово: на першому етапі вона складе 20%, наступного року – 30-40%, і у 2015 році досягне 50-70% залежно від того, яким буде локомотив: змінного чи постійного струму.

Для Львівської залізниці планується придбати близько 50 вантажних електровозів, виготовлених групою «Сінара» спільно зі «Сіменс» на території Росії. «Це потужний електровоз. У центрі та на сході країни у його використанні немає потреби. А на Львівській залізниці, через перевал, сьогодні прямують поїзди із 4 локомотивами: по два у голові і хвості. Закупивши електровози у «Сінари», можна буде використовувати 2-3 локомотиви, що значно економніше», - підкреслив Міністр.

Він наголосив, що таке оновлення локомотивного парку є значним проривом для української залізниці. «У нас величезна нестача електровозів. Влітку для курсування пасажирських поїздів задіються близько 150 вантажних електровозів. Й це при тому, що вантажних електровозів теж не вистачає. Тож ці проекти з оновлення рухомого складу – величезний позитив для пасажирського і вантажного залізничного руху», - зазначив Володимир Козак.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/358320/