Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Одесская ЖД » Различные новости ОЖД


Различные новости ОЖД

Сообщений 1 страница 7 из 7

1

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447327/

28.03.2017

На Одеській залізниці перевірять якість обслуговування громадян у приміському сполученні

З першого квітня поточного року у регіональній філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» оголошено проведення «Місячника по підвищенню доходності від перевезення пасажирів у приміському сполученні». У цей період буде посилено контроль за дотриманням пасажирами порядку оформлення проїзних документів. Проте метою місячника є не тільки підвищити доходність від перевезень, а й перевірити якість обслуговування громадян у приміському сполученні.

Вже розроблені та затверджені графіки проведення рейдів у поїздах приміського сполучення працівниками служби приміських пасажирських перевезень та дирекцій залізничних перевезень. На вокзалах та станціях організовано оповіщення населення про проведення місячнику через оголошення та гучномовний зв'язок.

Протягом місяця буде посилено роботу посадкових бригад щодо недопущення до посадки у поїзди пасажирів без проїзних документів, вилучатимуть підроблені посвідчення, недійсні абонементні квитки та квитки вихідного дня. Особливу увагу звертатимуть на облік пасажирів пільгових категорій, зокрема студентів, дітей віком від 6 до 14 років. Також залізничники перевірятимуть відповідність вартості придбаних пасажирами квитків фактичній дальності поїздки.

Регіональна філія «Одеська залізниця» нагадує пасажирам про особисту відповідальність за безквитковий проїзд. Обов’язково слід зберігати квиток до закінчення поїздки приміським поїздом і пред’являти його за вимогою осіб, які здійснюють контроль. У іншому разі пасажиру доведеться сплачувати за проїзд вдруге

0

2

http://cfts.org.ua/news/2017/04/03/na_o … zdov_39859
   

На Одесской ж/д на подходах к портам обездвижены 50 поездов

03 апреля 2017, 17:23

    На Одесской железной дороге скопилось порядка 50 грузовых ж/д составов. Поезда обездвижены по причине отсутствия электровозной тяги.

    Об этом ЦТС сообщил источник, близкий к "Укрзализныце".

    Если ситуация не будет урегулирована (не будут предоставлены электровозы и не будет ликвидировано накопление вагонов в адрес Одесской ж/д) в ближайшие сутки или двое, то УЗ может ввести ограничения по отгрузкам грузов в адрес портов, сообщил источник.

    Это может оказать негативное влияние на наполнение госбюджета от экспортных операций, так как 50% вагонов, которые подаются в порты под выгрузку,  это вагоны с продукцией отечественных горно-обогатительных комбинатов.

    Стоит отметить, что это уже не первый в текущем году случай, когда Одесская железная дорога не справляется с плановыми объемами перевозок. Причинами называются отсутствие вагонов или локомотивов. Так, 20 марта было  введено ограничение по погрузке вагонов в объеме 50% на станции Береговая, Одесса-Порт, Химическая (ТИС), Ильичевск.  По состоянию на утро 23 марта ограничения были сняты.

    Вместе с тем, в "Укрзализныце" причиной ограничений называют завышенные плановые заказы портов на грузовые вагоны. "Конвенция (50%) на отправку грузовых вагонов на станции Береговая, Одесса-порт и Ильичевск была введена из-за завышенных плановых заказ портов на грузовые вагоны, превышающих возможности погрузки/выгрузки данных портов и станций больше, чем в 3 раза - при возможности выгрузить 500 вагонов/сутки, заказывалось 1600", - ответили в УЗ на информационный запрос ЦТС относительно ситуации с ограничениями, которые вводились на ОЖД 20-23 марта текущего года.

Отредактировано ANDRE (03-04-2017 22:39:04)

0

3

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447821/

05.04.2017

На Одеській залізниці проведуть масштабну реконструкцію двох вокзальних комплексів та семи платформ

До кінця третього кварталу 2017 року працівники служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд регіональної філії «Одеська залізниця» завершать реконструкцію вокзальних комплексів станцій Бугаз та Одеса-Східна. Окрім того, будуть відремонтовані пасажирські платформи станцій Вапнярка, Ксенієве, Барабой, Сахарна, Кароліна-Бугаз, Морська та Дружба.

На вокзалі станції Бугаз відповідно до проекту встановлять необхідні інженерні комунікації. На станції відкриють туалет із влаштуванням приміщення для людей з інвалідністю. Буде реконструйовано водопровідну мережу вокзалу та влаштовано навіс для пасажирів біля квиткових кас.

Фасад будівлі вокзального комплексу на станції Одеса-Східна утеплять пінополістирольними плитами, пофарбують. Дерев’яні віконні блоки замінять металопластиковими. Також замінять зовнішні дверні блоки на металеві. Також будівельники відремонтують покрівлю вокзалу.

На вокзалі станції Вапнярка замінять покрівлю загальною площею майже 2 тис. м2. Також будівельники демонтують ділянку покрівлі з полікарбонату площею 300 м2 та замінять її на металочерепицю.

Будівлю вокзалу станції Ксенієве відремонтують капітальним ремонтом, в ході якого буде утеплено, поштукатурено та пофарбовано фасад, замінено на нові вікна та двері. Також будуть виконані внутрішні оздоблювальні, електромонтажні та сантехнічні роботи. Пасажирську платформу цієї станції будівельники приведуть до габариту, облаштують тактильною плиткою тощо. На платформі обладнають лавки, пандуси і два металеві павільйони із покриттям із металочерепиці.

На платформі станції Сахарна встановлять чотири павільйони із навісами, лавками та урнами. Проектом також передбачено електричне освітлення платформи.

Пасажирську платформу на станції Кароліна-Бугаз облаштують тротуарною плиткою, улаштують та огородять пандуси, замінять світильники, лави, урни. Крім того встановлять освітлювальні опори і пофарбують їх стійки. По завершенні ремонтних робіт будівельники здійснять благоустрій території.

На зупиночних пунктах «Морська» та «Дружба» будівельники повністю відновлять пасажирські платформи, зокрема демонтують застарілі споруди платформи, відновлять фундаментні блоки, влаштують монолітний залізобетонний пояс, змонтують плити покриття платформ, облаштують тротуарною плиткою. Також замінять покриття покрівлі павільйонів, влаштують та огородять пандуси, встановлять і пофарбують металеву огорожу, замінять освітлювальні опори. Завершать роботи встановленням і фарбуванням лав, урн і проведенням благоустрою прилеглої території.

Запланований обсяг робіт дозволить пасажирам почуватися комфортніше, перебуваючи на платформах та вокзальних комплексах регіональної філії «Одеська залізниця».

0

4

http://cfts.org.ua/news/2017/04/20/v_od … port_40187

В Одесском порту создали рабочую группу по реконструкции железнодорожной станции Одесса-Порт

http://i069.radikal.ru/1704/31/aa35ce17d515.jpg

Администрация морских портов Украины (АМПУ) усовершенствует железнодорожное сообщение в Одесском морском порту. С этой целью в администрации гавани создана рабочая группа по модернизации ж/д инфраструктуры станции Одесса-Порт.

"Нехватка железнодорожных мощностей припортовой станции в Одесском порту - к сожалению, не новость, поэтому развитие железнодорожной инфраструктуры - важное направление нашей работы. Естественно, в этом процессе мы работаем со специалистами "Укрзализныци". В дальнейшем мы займемся увеличением пропускной способности припортовых станций во всех морских портах. Роль АМПУ я вижу в том, чтобы координировать и развивать стратегические активы портовой инфраструктуры: акватории, причальные сооружения, железные дороги, которые использует бизнес, работающий в порту", - отметил руководитель АМПУ Райвис Вецкаганс.

Реконструкция Газового парка станции Одесса-порт позволит увеличить объем обработки грузов в порту на 3,7 млн тонн в год и сделает перевалочные комплексы, расположенные в северной части порта, независимыми в плане подачи вагонов от остальной части предприятия.

"Прежде чем принимать решения по вариантам модернизации железнодорожной инфраструктуры порта, специалисты станции Одесса-порт совместно с представителями стивидорных компаний должны оценить жизнеспособность того или иного проекта, подготовить соответствующее технико-экономическое обоснование и сформулировать единое видение оптимального способа его реализации. Наличие совместного консультативного органа позволяет вести эту работу системно и на постоянной основе", - прокомментировал решение о создании рабочей группы ее руководитель, первый заместитель начальника администрации Одесского порта Руслан Сахаутдинов.

Планируется, что финансирование работ по развитию железнодорожных станций будет осуществляться как за счет средств АМПУ, так и с привлечением внешних финансовых ресурсов.

Инициатива создания рабочей группы была озвучена в ходе заседания Совета Одесского морского порта 31 марта этого года.

0

5

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/450525/

19.05.2017

Міжнародний день музеїв відзначили на Одеській залізниці

У Міжнародний день музеїв, 18 травня, у регіональній філії «Одеська залізниця» ПАТ УЗ для всіх відвідувачів відкрили свої двері Музей історії Одеської залізниці та вузлові музеї філії на станціях ім. Т. Шевченка та Помічна, а також у локомотивному депо Одеса-Сортувальна, локомотивному депо Знам’янка і експлуатаційному вагонному депо Подільськ.

Готовність приймати відвідувачів головного музею Одеської магістралі особисто перевірив директор регіональної філії В’ячеслав Єрьомін. Він ознайомився з новими надходженнями до фонду установи, планом заходів на найближчі тижні та поспілкувався з колективом музею щодо вирішення поточних питань. Крім того, очільник філії поспілкувався з колективом Дорожнього центру науково-технічної інформації (ДЦНТІ) та оглянув стан збереження фондів науково-технічної бібліотеки.

Крім того, 18 травня відзначають Всесвітній день вишиванки. Тому працівники ДЦНТІ та Музею історії Одеської залізниці одягнули вишиті сорочки, що додало особливого колориту сьогоднішнім екскурсіям. До речі, першими відвідувачами оновленої експозиції стали три грипи з різних одеських шкіл, які також підтримали патріотичну ініціативу та прийшли до музею у вишиванках. За сьогоднішній день музей відвідало 80 дітей різних вікових категорій. Багато хто зі школярів побував у  залізничному музеї вперше, проте були й постійні відвідувачі, які в черговий раз залишилися з позитивними емоціями від представленої експозиції. Втім, ознайомитися з історичним надбанням Одеської магістралі вже бажає чимало людей, про що свідчить той факт, що розклад екскурсій розписано вже на місяць наперед. Тому працівники музею рекомендують відвідувачам записуватися на екскурсії завчасно.

Нагадаємо,  Музей історії Одеської залізниці працює з 8:00 до 17:00 за адресою: м. Одеса, вул. Степова, 44.У  його фонді нараховується понад 1 тис. 200 експонатів: старовинні архівні документи, карти, фотознімки, різноманітні нагороди, залізничний інвентар, фірмовий одяг минулих десятиліть та інші речі, які сьогодні мають велику цінність і є духовним надбанням. Попередній запис на безкоштовні екскурсії за телефонами: 727-20-50 або 727-20-53.

Отредактировано ANDRE (21-05-2017 00:34:50)

0

6

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/450719/

24.05.2017

Рух поїздів чорноморським узбережжям буде подовжено до Затоки та Кароліно-Бугаза

До сезону літніх перевезень ПАТ «Укрзалізниця» подовжить маршрути курсування поїздів далекого сполучення до Білгород-Дністровського вздовж усього чорноморського узбережжя Одещини. Отже, пасажири отримають можливість подорожувати залізницею до Затоки та Кароліно-Бугаза. Крім того, пасажири поїзда № 145/146 Київ–Ізмаїл на 30 хвилин менше перебуватимуть у дорозі.

Із цією метою фахівці залізниці завершили спорудження системи заправки водою пасажирських вагонів по станції Білгород-Дністровський, повідомив директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.

«Залізничники доклали значних зусиль для того, щоб реалізувати цей дуже важливий з точки зору логістики літніх перевезень проект. Тепер пасажири зможуть подорожувати безпосередньо до Затоки та Кароліно-Бугаза – населених пунктів, у яких сконцентровані бази відпочинку. Таким чином, подорожі до моря стануть для українців більш доступними, швидкими та зручними», – зазначив Ігор Романків.

Наразі фахівці ПАТ «Укрзалізниця» працюють над графіком руху пасажирських поїздів, тож про перелік поїздів та їх графік буде повідомлено додатково.

0

7

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/453124/

У двох областях змінюється вартість проїзду у поїздах приміського сполучення

За погодженням з обласними державними адміністраціями в межах регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ УЗ буде підвищено вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення. Відтак, з 1 липня 2017 року вартість проїзду буде збільшено на 15% по відношенню до діючої у Черкаській та Кіровоградській областях.

Таке рішення було прийнято у зв’язку з високим рівнем збитковості приміських перевезень, який не дає можливості залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів, а також зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів тощо.

Залежно від дальності поїздки вартість повного квитка в приміському сполученні на території зазначених областей становитиме від 8,60 грн. на перших 5 км і до 46 грн. на 400 км. Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, а студенти так само користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.

Нагадаємо, що правом безоплатного проїзду користуються 16 категорій громадян. Основними пільговиками залишилися пенсіонери, інваліди, сироти, учасники бойових дій, студенти тощо. При цьому компенсація залізничному транспорту від місцевих органів влади за проїзд пільгових категорій громадян практично відсутня. Так, за 5 місяців 2017 року перевезено у приміському сполученні майже 1 млн. 104 тис. пасажирів на суму 16 млн. 738 тис. грн., з яких компенсовано лише 10%.

Міські, районні державні адміністрації відмовляються підписувати угоди з компенсації за надання послуг пільговикам на поточний рік, мотивуючи це відсутністю коштів в місцевих бюджетах. Із року в рік залишається складною ситуація із закладанням ними коштів на компенсацію залізниці перевезень пільговиків. Як наслідок, магістраль продовжує працювати у збиток, адже кожна витрачена гривня покривається доходом лише на 13,5 копійки, при цьому вартість проїзду у приміському сполученні залишається символічною і, як мінімум, утричі нижчою, ніж автотранспортом. Проте, незважаючи на значні витрати та серйозні збитки, регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ УЗ не скасувала жодного приміського поїзда.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Одесская ЖД » Различные новости ОЖД