Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Понад 74% складу приміських поїздів експлуатується понад норми


Понад 74% складу приміських поїздів експлуатується понад норми

Сообщений 1 страница 5 из 5

1

Понад 74% рухомого складу приміських поїздів експлуатується понад нормативний термін служби техніки

Наразі в цілому по Україні приміські пасажирські перевезення виконують 342 склади електропоїздів, 163 склади дизель-поїздів та 9 рейкових автобусів.

У той же час понад 74% приміських поїздів, які експлуатуються на залізницях України, працюють з продовженими науково-технічними лабораторіями термінами експлуатації у зв ’ язку з закінченням нормативних.

Так, з 1589 секцій електропоїздів постійного та змінного струму, з продовженням нормативних термінів працюють 905 секцій, чи майже 57%.

По секціях дизель-поїздів цей показник складає 92 %, або 298 з 324 секцій дизель-поїздів.

З них нагального капітального ремонту, з продовженням терміну експлуатації потребують 111 секцій електропоїздів та 32 секції дизель - поїздів.

Проблема старіння рухомого складу, в тому числі приміського, є однією з найгостріших проблем, які стоять перед Укрзалізницею.

Для її вирішення Укрзалізницею розроблена «Комплексна програма оновлення залізничного рухомого складу України на 2008-2020 роки», якою передбачено придбати: 211 електропоїздів, 124 дизель-поїзда, 48 рейкових автобусів, 40 міжрегіональних електропоїздів.

Розвиток пасажирського сектору перевезень, у тому числі приміських, сьогодні потребує величезних інвестицій. Лише на оновлення вагонного та локомотивного парків потрібно декілька мільярдів гривень. Ал е в умовах фінансово-економічної кризи, в кращому разі, виконання цього завдання може бути відстрочено на невизначений термін.

Найбільш реальним виходом із ситуації, що склалася, є плановий ремонт існуючого рухомого складу. Тим більше, що в ньому є й свої суттєві переваги:
після науково-технічного діагностування та проведення капітально-відновлювальних ремонтів термін експлуатації вагонів збільшується на 5-15 років;
середньостатистичний капітально-відновлювальний ремонт коштує залізниці набагато дешевше, ніж придбання нового рухомого складу – у середньому в 5 разів;
дозволяє на якісно новий рівень підняти комфорт та зручність у вагонах.

Але, проблемою, котра майже унеможливлює будь-які програми модернізації пасажирського рухомого складу в цілому і приміського зокрема, є хронічна збитковість пасажирських перевезень. І щороку рівень збитковості лише підвищується.

Довідково

Збитки залізниць України від приміського сполучення за 9 місяців 2008 року склали 1,37 млрд. грн., експлуатаційні витрати – 1,6 млрд. грн. У середньому за добу перевезення пасажирів у приміському сполученні обходилися залізницям у 5,8 млн. грн., що на 22,6% більше ніж у 2007 році. Загалом за останні 5 років збитки від приміських пасажирських перевезень зросли з 698,5 млн. грн. у 2003 році до 1,3 млрд. грн. у 2007 році.

Доходи на 1 відправлений поїзд склали 434,4 грн., а витрати - 3228,9 грн. Тобто на 1 відправлений поїзд збитки складають 2794,5 грн.

Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці

(044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72

е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua

0

2

Tex

Збитки залізниць України від приміського сполучення за 9 місяців 2008 року склали 1,37 млрд. грн.

мда-а. Только госпредприятие может без инсульта такое писать о себе. Мы еще на что-то надеемся, просим поезда пустить. Вот они, реалии.

0

3

Tex написал(а):

По секціях дизель-поїздів цей показник складає 92 %, або 298 з 324 секцій дизель-поїздів.

Как раз выпадает 26 секций дизель-поездов производства хк ЛТЗ за 90-е 2000-е года.

0

4

mish написал(а):

Только госпредприятие может без инсульта такое писать о себе.

Главное - правильно посчитать. Ибо дотируемое госпредприятие не должно быть прибыльным.
Плохо, что УЗ не обладает законотворческой инициативой, ей навязывают невыгодные правила игры. Тогда какого лешего Минтранс существует? Какого лешего делает во власти блок, который имеет квоту Министра транспорта и связи?

0

5

Донецкая ЖД подсчитала, что общий уровень износа подвижного пассажирского (вагонного) состава составляет сейчас 86% от всего парка вагонов.

55% (465 одиниць) інвентарного парку пасажирських вагонів експлуатується понад встановлений нормативний термін
від 20 до 28 років – 37,09 % (319 одиниць)
частка вагонів віком від 10 до 20 років  — лише 1,63 % (14 одиниць)
а до 10 років – 5 % (43 одиниці).
Загальний рівень зносу становить 86%.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Понад 74% складу приміських поїздів експлуатується понад норми