Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » 24 грудня відбулося відкриття руху на залізнично-автомобільном мостi


24 грудня відбулося відкриття руху на залізнично-автомобільном мостi

Сообщений 1 страница 3 из 3

1

24 грудня 2008 року відбулися урочистості з нагоди відкриття робочого руху однією колією на залізнично-автомобільному мостовому переході через Дніпро у Києві. В урочистостях взяли участь Віце-прем’єр-міністр Іван Васюник, Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.

Під час урочистостей Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський подякував залізничникам та мостобудівельникам, які працюють на цьому об’єкті. Він зауважив, що вони зробили максимум того, що можна було зробити за наявного фінансування. «Я вважаю, що це перша, але не остаточна перемога», — підкреслив Міністр.

Генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк зауважив, що запровадження руху в робочому режимі через мостовий перехід — це серйозний проміжок роботи, приклад чіткої мобілізації коштів залізничників та доброї координації роботи залізничників і мостобудівельників.

«Виконуючи державну програму, пов’язану з покращенням залізничного сполучення в місті Києві, ми зможемо забезпечити швидкісне сполучення між Києвом та аеропортом Бориспіль. Ми сподіваємося на обов’язкову підтримку Уряду і продовження фінансування нашого мостового переходу», — зазначив генеральний директор Укрзалізниці.

 

Довідково

Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро на залізничній дільниці Київ-Московський—Дарниця ведеться з метою підвищення ефективності перевезень і поліпшення транспортного обслуговування міста. Здійснюється відповідно до розпоряджень КМУ від 10.12.2003 р. №755 «Про будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві на залізничній дільниці Київ-Московський—Дарниця», від 13.07.2004 р. №490-р «Про початок будівництва об'єкта Мінтрансу в м. Києві».

Довжина мосту через р. Дніпро становить 1066,2 м містить у собі дві залізничні колії, шість смуг для руху автотранспорту. Загальна протяжність залізничних колій складає 32,71 км, протяжність автомобільних підходів — 15,08 км. Кошторисна вартість будівництва — 9157 млн. грн., з них 4199 млн. грн. складає автодорожня частина.

Загалом за весь період будівництва збудовано 95 опор та змонтовано 27,0 тисяч тон металоконструкцій прогонових споруд.

На будівництві правобережних підходів закінчено спорудження та укладання верхньої будови колії залізничної естакади, будівництво опор автодорожньої естакади та 50% опор на під'їзних шляхах до автодорожньої естакади.

На будівництві мосту через р. Дніпро виконано спорудження опор, монтаж прогонових споруд верхового автомобільного і залізничного проїздів та монтаж 50% прогонових споруд низового автомобільного проїзду. Закінчено укладання верхньої будови колії.

На будівництві лівобережного підходу закінчено спорудження та укладання верхньої будови колії залізничної естакади, будівництво 9 опор та монтаж прогонових споруд верхового автомобільного проїзду (споруда 1Л) автодорожньої естакади.

На будівництві залізничного шляхопроводу для організації виїзду на вул. Березняківську закінчено будівництво шляхопроводу під дві колії та відкрито рух поїздів за тимчасовою схемою, змонтовано пасажирську платформу та виходи до неї.

На залізничних підходах виконано укладання колій від ст. Київ-Московський до правобережної та від ст. Дарниця до лівобережної залізничних естакад.

Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці

(044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72

е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua

0

2

Tex написал(а):

Кошторисна вартість будівництва — 9157 млн. грн., з них 4199 млн. грн. складає автодорожня частина.

Нормально, значит, Донецкое метро (стоимостью на 2 млрд гривен меньше) - "нафиг строить", а какой-то мост, без которого и так хорошо обходились - необходимость???

:mad:

0

3

Ну, метро-метром :)
Пассажиропоток в Донецке в сторону Пролетарки из центра не столь велик, чтобы для него в кратчайшие сроки метро построить. Направление обслуживают в основном маршрутки, не считая 10-й трамвай. И вообще, первая очередь без продления подземки до ЖД-вокзала (в крайнем случае - для Белого Лебедя) полноценно работать не может. Или будет 3 вагона метропоезда с интервалом в 15-30 минут (это в лучшем случае), или придется запускать рельсовые газельки :)
Ведь изначально планировали к Евро-2012 открыть первую очередь от Белого Лебедя. В этом был бы хоть какой-то толк. А когда летом отказались от этой затеи, сократив линию от Пролетарки до Пожарки, стало ясно, что проект свернут рано или поздно. Точнее не свернут, а перенесут сроки, как всегда. Дублировать 10-й трамвай только для ускорения поездки, проведя комплекс сложнейших работ при отсутствии финансирования (да и при присутствии тоже) в ускоренном темпе ни к чему. Время потеряли - что ж теперь горячку пороть. Это все-таки метро, а не скоростная проходка в шахте. Не финансируют метро из-за потерянного времени прежде всего. Ну и кризис тоже...
Кстати, анекдот. Летит кризис над США и говорит: "О, это я натворил!" Летит кризис над Европой и говорит: "О, это я натворил!" Летит кризис над Украиной и говорит: "О, а это кто натворил?"

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » 24 грудня відбулося відкриття руху на залізнично-автомобільном мостi