не більш реальні, наприклад, ваші проекти рейкового автобуса Красноармійськ - Лозова
В умовах демонтажу колії від Золотих Прудів до Дубово - звісно нереальні. А так - реальні при умові відстоювання РС/МВРС на станції Донецької залізниці. За часом виходить не дуже погано, навіть при низьких швидкостях від Легендарної до Дубово, в цілому - не повільніше, аніж автобус від Красноармійська до Лозової.
3, 5 години - це за нинішніми швидкостями, при бажанні можна довести час руху до 1,5 години, якщо пускати експреси з зупинками Сніжне - Торез - Шахтарськ- Іловайськ - Донецьк і звичайно відремонтувати колії.
Можна. Тільки хто цим займеться? На напрямах Донецьк - Слов'янськ і Донецьк - Красний Лиман курсують чотиривагонні електропоїзди, і все це робиться для того, щоб вигнати останніх пасажирів з магістральних напрямів! Що ж тоді робити на рокадах? Я колись на форумі http://railwayclub.info/ пропонував використати ст. Донецьк-2 для потягів на Сніжне, а Караванну (або Мушкетове) - для потягів на Новий Світ. Нажаль, концепція розвитку УЗ не сприяє виконанню цих прожектів. В двох словах сутність концепції: максимально зменшити дотування приміських і пасажирських перевезень за рахунок вантажоперевезень, немагістральні напрями перетворити на під'їзні колії. То й ніхто не хоче займатися пасажирськими перевезеннями.