Роботи з електрифікації ділянки Знам’янка-Долинська-Миколаїв-Херсон-Джанкой можуть розпочатися вже у 2009 році, – про це стало відомо під час зустрічі представників Укрзалізниці та Світового Банку, що відбулася днями у м. Києві. У поточному році проект електрифікації буде розроблений.
У ході проведення зустрічі директор Департаменту сталого розвитку Світового Банку Пітер Томпсон проінформував, що банк зацікавлений у співпраці з Укрзалізницею у питаннях інвестування проектів розвитку інфраструктури залізничного транспорту. „У центрі уваги розвитку залізниць, особливо у контексті підготовки до проведення чемпіонату з футболу Євро-2012, проект електрифікації залізниць підпадає під категорію першочергових завдань. Ми вважаємо, що для досягнення успіху наші зусилля мають бути об’єднані,” – зауважив Пітер Томпсон.
Зі свого боку, перший заступник Генерального директора Укрзалізниці Володимир Корнієнко зазначив, що електрифікація напрямку Знам’янка-Долинська-Миколаїв-Херсон-Джанкой є одним із найбільш пріоритетних проектів Укрзалізниці на наступних кілька років. „Він здійснюється у межах впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів та розділення вантажного і пасажирського руху поїздів. Завдяки проведенню електрифікації напрямку буде збільшено пропускну спроможність залізниць у напрямку Криму та портів Чорного моря,” - зазначив В. Корнієнко. Також реалізація проекту дозволить забезпечити енергоефективність перевезень та знизити їх собівартість на 15%-20%.
Проектом передбачається будівництво другої колії та проведення електрифікації залізниць зі спорудженням тягових підстанцій, тягової мережі з паралельним проведенням монтажу ліній живлення пристроїв автоблокування, електричної централізації зв’язку та високовольтних ліній зовнішнього електропостачання для їх живлення. При впровадженні проекту буде електрифіковано 302 км напрямку та збудовано 474 км другої колії та допоміжних колій.
За попередніми даними, вартість проекту складе понад 700 млн. дол. США, з яких 200 млн. дол. США – власні кошти залізниць та 500 млн. дол. США - залучені інвестиції. Переговори з Світовим Банком щодо спільного інвестиційного проекту ведуться з минулого року.
Довідково: Програма електрифікації залізниць України на 2008-2020 роки є одним із пріоритетних напрямків розвитку залізничного транспорту України.
У 2007 році була закінчена електрифікація великих дільниць Коломак-Совнаркомівська Південної залізниці довжиною 51 км та Комунарськ-Луганськ Донецької залізниці довжиною 42 км. З 1993 по 2006 рік за рахунок власних коштів залізниць було електрифіковано 1127,42 км колій.
На початок 2008 року загальна експлуатаційна довжина електрифікованих колій залізниць України становить 9670,6 км, що складе 44,1% від всієї довжини головних колій Укрзалізниці. До 2020 року планується електрифікувати 2254 км. колії. Основні роботи будуть проводитися на Південній та Одеській залізницях.
На думку міжнародних експертів, оптимальним, для країн з розвинутою залізничною інфраструктурою є електрифікація 50-60% загальної довжини залізничних мереж країни з виконанням ними 90% загального обсягу перевезень.
В умовах постійно зростаючих цін на нафтопродукти та значної зовнішньоекономічної залежності України від постачальників нафтопродуктів електрифікація залізниць набуває особливої актуальності для загального підвищення енергетичної ефективності, енергозбереження, зменшення негативного впливу на навколишнє природне середовище та забезпечення високих соціальних стандартів транспортних послуг.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
(044) 465-24-28, 465-24-38, 465-21-72
У 2009 році Укрзалізниця планує розпочати електрифікацію Знам-Джанкой
Сообщений 1 страница 6 из 6
Поделиться119-03-2008 13:03:55
Поделиться219-03-2008 14:00:36
Наконец-то, а то в Николаеве нюхать соляру как-то неэстетично
Поделиться326-03-2008 18:18:13
Им ее еще нюхать и нюхать! Только я немогу понять одного, где-то на форумах читал, что вроде бы стык будет в виде нейтральной вставки... И где же здесь можно узреть экономию???
Поделиться426-03-2008 20:21:18
Ещё б хорошо если Николаев на своём вокзале порядок навёл.
Поделиться527-03-2008 12:41:09
А где в Николаеве беспорядок?
Насчет стыка - лучше спросить знающих, например, на форуме ЖД-клуба или Паровоза И.С. Почему секционирование такое дорогое - не знаю.
Поделиться627-03-2008 13:57:10
А где в Николаеве беспорядок?
Я там осенью был на вокзале мусор везде в вокзале грязно мест где можно присесть нет все заняты та и сам вокзал выглядит не лучше.