На перегоні Авдіївка—Очеретяне вперше на Донецькій залізниці встановлено автоблокування з тональними рейковими колами. Нове обладнання дозволяє здійснювати реверсування руху поїздів за наказом диспетчера: тепер поїзди можуть їхати по будь-якій колії в будь-якому напрямку.
     Автоблокування не має ізоляційних стиків, що значно зменшує збої в роботі та полегшує роботу працівникам колії. До того ж при планових колійних заходах не буде необхідна присутність працівників служби сигналізації та зв’язку для монтування та встановлення тимчасового автоблокування. Завдяки наявності режиму допоміжного розвороту автоблокування при хибній зайнятості рейкового кола значно зменшуються затримки поїздів.
     Сигнальні установки на перегоні живляться від постів електричної централізації, а тому їм не страшні збої в електропостачанні. Крім того, завдяки введенню в експлуатацію автоблокування з тональними рейковими колами звільнилося 28 трансформаторів типу ОМ.
     На відміну від тимчасового двостороннього автоблокування, яке застосовувалося на перегоні раніше, нова система повною мірою забезпечує безпеку руху поїздів. До кінця поточного року заплановано обладнати автоблокуваннями з тональними рейковими колами перегони Очеретяне—Желанна—Гродівка.
     
     
     Прес-служба Донецької залізниці
     (062) 319-66-91
     pressa@railway.dn.ua