Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Донецкая ЖД » 14.01.2010 Донецьку залізницю очолив Борис Остапюк


14.01.2010 Донецьку залізницю очолив Борис Остапюк

Сообщений 1 страница 7 из 7

1

14 січня 2010 року перший заступник г енерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Микола Луханін представив керівному складу Донецької залізниці нового начальника Донецької залізниці Бориса Остапюка , призначеного на цю посаду розпорядженням Кабінету Міністрів України 6 січня 2010 року №4-р, наказ Генерального директора Укрзалізниці від 13.01.2010 року №16/ос.

Біографічна довідка

Остапюк Борис Ярославович народився 31 березня 1961 року у с. Слобода Коломийського району Івано-Франківської області.

Освіта:

У 1987 році закінчив Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту за спеціальністю «Вагонобудування та вагонне господарство».

У 2001 році закінчив Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту за спеціальністю «Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту».

У 2003 році закінчив Інститут спеціальної освіти Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна за спеціальністю «Менеджмент організації».

Трудову діяльність розпочав у 1987 році з посади бригадира підприємства магістрального залізничного транспорту цеху 1-го комплексу депо Лівів Львівської залізниці.

2000 - 2002 рр. — перший заступник директора, директор державного підприємства матеріально-технічного забезпечення залізничного транспорту України «Укрзалізничпостач».

2002 - 2005 рр. — перший заступник начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці, начальник Головного управління матеріально-технічного забезпечення Укрзалізниці.

З 2005 року до січня 2010 року — заступник Генерального директора Укрзалізниці.

Має нагороди та почесні звання: знак «Почесний залізничник» (1999 р.), знак «Почесний працівник транспорту України» (2001 р.), срібну медаль «10 років незалежності України» (2001 р.), міжнародну нагороду «Золотий Меркурій» (2001 р.), Почесний диплом ОСЖД (2006 р.), знак «Залізнична Слава» ІІІ ступеня (2006 р.).

Прес-служба Донецької залізниці

(062) 319-66-91

pressa@railway.dn.ua

0

2

[25.03.2010]   Донецька залізниця готова до сезону колійних робіт

       25 березня фахівці Донецької залізниці, за розпорядженням начальника магістралі Бориса Остапюка, провели огляд важкої техніки у Центрі механізації колійних робіт, що знаходиться у Красноармійську. Як повідомив за результатами огляду начальник служби колії Мурад Джафаров, до сезону колійних робіт Донецька залізниця готова.
       До сезонних колійних робіт підготовлено машини, які призначені для глибокого очищення баласту, виправки та стабілізації залізничних колій і стрілочних переводів при модернізації та капітальному ремонті, для швидкої обробки баластної призми й перерозподілу щебеню, для нарізки та відновлення водовідвідних споруд (кюветів) тощо.
       Протягом зимового періоду Донецька залізниця власними силами різними видами ремонту підготувала 97 машин важкої колійної техніки, у тому числі капітально відремонтовано — 1 одиницю, здійснено середній ремонт — 30 одиниць та технічний ремонт 66 одиниць.
       У 2010 році на магістралі заплановано оздоровити різними видами ремонту 527 км колії, у тому числі модернізувати 64 км колії, капітально відремонтувати 138 км колії, зробити середній ремонт — 200 км такомплексно-оздоровчий — 125 км. Окрім того, заплановано замінити на нові 180 комплектів стрілочних переводів.
       Особливу увагу буде приділено виконанню ремонтів на напрямках Лозова—Успенівка, Чаплине—Ясинувата, Вуглегорськ—Маріуполь, Байрак—Горлівка, Сватове—Дебальцеве, Ясинувата—Іловайськ.
       
     
      Прес-служба Донецької залiзницi
       pressa@railway.dn.ua
       wwwrailway.dn.ua
       тел.(062) 319-66-91

0

3

Размахнулись не на шутку))) (особенно 1 и 3)

0

4

это ж не значит, что они полностью будут ремонтировать от Углегорска до Мариуполя или от Лозовой до Успенской, так, кусочками

0

5

Насчёт участка Ясиноватая-Иловайск могу сказать, что больше нуждается в ремонте его часть от Ясиноватой до Криничной. Из Криничной до Харцызска поезда едут достаточно быстро. Но я считаю, что участок Донецк-Ясиноватая тоже не меньше остальных нуждается в ремонте, так как все пассажирские поезда,как пригородные, так и дальнего следования проходят этот участок длиной 12 км за 25 минут.

0

6

В первую очередь представлены ремонту участки пути и комплекты стрелочных переводов на деревяных шпалах. Они подлежат полной замене. Участок Ясиноватая - Донецк уже вроде полностью на "бетоне". Он подлежит, возможно, среднему или транскомплексно-оздоровительному ремонту. А большую скорость там нельзя развить из-за больших отклонений и поворотов. Возможно ещё состояние нижнего строения пути (что в большей степени невосстанавливаемо или ресурсоёмко), но тут я ничего сказать не могу.

0

7

С 14 мая на должность начальника Дон.Ж.Д. заступает в должность "новый" начальник Николай Рогов: http://railway.in.ua/news/doneckoj_zhel … 0-05-13-15

0


Вы здесь » Транспортный форум » Донецкая ЖД » 14.01.2010 Донецьку залізницю очолив Борис Остапюк