Для електрифікації напрямків прискореного руху Укрзалізниця пропонує суміжним підприємствам працювати у кілька змін
Для електрифікації напрямків прискореного руху Укрзалізниця пропонує суміжним підприємствам працювати у кілька змін. Про це в ході дводенної інспекційної поїздки (24-25 травня) за маршрутом Київ-Полтава-Кременчук-Лозова-Полтава-Донецьк повідомив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.
«Практично все обладнання, усі комплектуючі, які необхідні для електрифікації, виготовляються в Україні. Сьогодні ми пропонуємо нашим виробникам — суміжникам перейти на роботу у кілька змін, щоб своєчасно виготовити кабель, трансформатори для будівництва нових чотирьох тягових підстанцій. У нас є порозуміння із Запорізьким трансформаторним заводом, з Дніпропетровською компанією з виробництва тягових підстанцій та іншими. Відчуваємо, що у підготовці напрямків прискореного руху ми не самі, і достойно виконаємо цю роботу”, – зазначив Володимир Козак.
Генеральний директор Укрзалізниці також повідомив, що вже прийняте рішення про обладнання дільниці Полтава-Лозова – це 186 км, сучасними мікропроцесорними системами, які дозволяють істотно вдосконалити управління перевізним процесом на цій дільниці.
Нагадаємо, що загалом цього року заплановано електрифікувати 176 км колії для створення пасажирського швидкісного ходу, по якому на початку 2012 року мають курсувати швидкісні поїзди Hyundai, та 95 км колії для вантажного руху.
Як повідомив Генеральний директор Укрзалізниці, перший состав швидкісного поїзда Hyundai заплановано прийняти в Кореї у січні наступного року, а в Україні вже зараз розпочнеться підготовка поїзних бригад для того, щоб вони освоїлися із новітньою технікою у найбільш стислі терміни.
„Також у Києві вже визначене місце для будівництва депо, у якому відбуватиметься технічне і сервісне обслуговування цих поїздів”,– поінформував Володимир Козак.
Довідка:
Для запровадження прискореного руху пасажирських поїздів залізничникам необхідно електрифікувати напрямки Полтава-Кременчук і Полтава- Червоноград-Лозова, що дасть можливість розділити вантажні та пасажирські потоки і пустити на напрямку Полтава-Червоноград-Лозова швидкісні поїзди Hyundai. Для цього залізничники здійснюють будівництво контактної мережі, встановлюють тягові підстанції, виконують комплекс робіт із забезпечення зовнішнього освітлення станцій, переобладнання енергетики тощо.
http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.Vi … amp;lng=uk