«Ми почали цікавий проект з будівництва поїздів для міжрегіонального сполучення на підприємстві „Луганськтепловоз”. Це буде повнопривідний поїзд без локомотивної тяги з кращою динамікою та вищим рівнем комфорту», — про це стало відомо від генерального директора Укрзалізниці Михайла Костюка під час його робочого візиту на Одеську залізницю 23 березня 2010 року. За його словами, контракт з виготовлення українського швидкісного поїзда з розприділеною тягою може бути підписаний вже найближчим часом.
«Було прийнято найоптимальніше рішення — зробити ставку на вітчизняного виробника. Необхідно виготовити перші варіанти поїзда. Сподіваюся, що впродовж кількох років доженемо кращих світових виробників», — зауважив очільник Укрзалізниці.
Побудова нового рухомого складу — ще один крок у впровадженні в Україні прискорених пасажирських поїздів. Нагадаємо, що для цього вже прийнято рішення розподілити напрямки руху поїздів на переважно пасажирські та переважно вантажні. Переважно пасажирськими стануть два основних напрямки: один на захід (Київ—Жмеринка і далі на Львів та Одесу), другий на схід (Київ—Гребінка—Полтава—Красноград і далі на Харків, Дніпропетровськ, Донецьк і Сімферополь).
Прес-центр
(044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72
е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua