так что - в каждой области будет своя ж/д?
Тупизм на ДонЖД!!!
Сообщений 261 страница 270 из 352
Поделиться26206-07-2011 13:11:34
Что за бред! Как областная государственная администрация одной из областей Украины может влиять на министерство транспорта и связи вообще, и на Укрзалізницю в частности?
Поделиться26306-07-2011 14:31:47
Что за бред! Как областная государственная администрация одной из областей Украины может влиять на министерство транспорта и связи вообще, и на Укрзалізницю в частности?
Луганская ОГА может всё
А вообще, смахивает на бред, подобный тому, что в Северодонецке планируется построить крупнейшую в Украине грузопассажирскую станцию
Поделиться26407-07-2011 00:33:44
министерство транспорта и связи
Министерство инфраструктуры
бред, подобный тому, что в Северодонецке планируется построить крупнейшую в Украине грузопассажирскую станцию
Мне кажется, что создание Луганской ЖД всё же более реализуемо, хотя и глупо
Отредактировано Игорь Петренко (07-07-2011 00:34:46)
Поделиться26507-07-2011 01:00:50
а может, имеется ввиду какая-нибудь дирекцмя по пригородным перевозкам, что она будет подчиняться ОГА?
Поделиться26607-07-2011 03:17:17
Работаю на ДонЖД (в сфере влияния луганской дждп) в первый раз слышу что либо подобное. Но буду на работе - уточню.
Поделиться26707-07-2011 09:19:36
Единственное, что я могу наверняка сказать, что мне уже докладывали, Дебальцевскую дирекцию расформировывают, что Луганская ОГА хочет забрать себе Красномогильский ход под управление Луганской дирекции. Причина в том. что этот ход напряжён грузоперевозками и часть дохода от неё чтоб шёл в облказну. Сам город Дебальцево же находится на территории Донецкой области и этот процент (взнос) шёл в Донецкий облбюджет. Но какой либо информации о введении Луганской железной дороги я не слышал. Это вообще полный бред.
Поделиться26808-07-2011 00:12:07
Бред не бред, а Луганский областной совет, наверное, хочет отстегнуть себя в бюджет по больше денег, с грузоперевозок. По-видимому, с делёжки денег всё и началось, хотя это лично моё мнение.
Поделиться26908-07-2011 00:46:09
Цокур Владимир
это похоже на правду
председатель ОГА просто до конца не вдуплил ситуацию и ляпнул бред. Скорее всего, он имел ввиду, что дороги на территории Луганской области должны подчиняться Луганской дирекции.
Поделиться27003-08-2011 14:46:19
26.07.2011 За перше півріччя 2011 року Донецька залізниця недоотримала понад 9,7 мільйонів гривень за перевезення пасажирів пільгових категорій
Донецька залізниця є найбільшим перевізником пасажирів у Донбасі. Тільки за перше півріччя поточного року залізницею в приміському сполученні перевезено 24 млн. осіб, з них понад 21 млн (89,5 %) — пасажири пільгових категорій.
За аналізом фахівців, Донецька залізниця щомісяця має збитки від приміських пасажирських перевезень понад 38 млн грн, які тільки зростають.
За 6 місяців цього року збитки від приміських перевезень склали 232 млн грн., що на 28 млн грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. Покриття витрат становить лише 5,57 %.
Критичною є ситуація з отриманням компенсації за пільгові перевезення пасажирів. З початку року Донецькою залізницею перевезено пасажирів пільгових категорій на суму 13 346,1 тис. грн., а компенсації отримано лише 3 625,3 тис. грн. — 27,2 % від необхідної суми.
Зокрема, пільгових перевезень, замовником яких є обласні держадміністрації, виконано на суму 11 847,6 тис. грн., а отримано лише 3 487,3 тис. грн. компенсації (29,4 %). Окрім заборгованості держадміністрацій за цей рік Донецька залізниця недоотримала за 2010 рік від Донецької обласної держадміністрації — 9,2 млн грн. та від Луганської обласної держадміністрації — 1,0 млн. грн.
За звітними формами за цей період отримано компенсації за пільгові перевезення:
від Донецької обласної держадміністрації — 2 631,5 тис. грн. (27,6 %);
від Луганської обласної держадміністрації — 855,8 тис. грн. (36,8 %);
від Міністерства освіти і науки України — 138,0 тис. грн. (10,0 %);
від Міністерства України у справах сім`ї, молоді та спорту компенсації не надходить взагалі.
На жаль, проблему збитковості приміських перевезень залізниці доводиться вирішувати самостійно. Великі збитки від перевезення пасажирів у приміському сполученні та борги за компенсацію перевезення пасажирів пільгових категорій змушують Донецьку залізницю вживати непопулярні заходи. Якщо ситуація з компенсацією за пільгові перевезення пасажирів у приміському сполученні не зміниться на краще Донецька залізниця відмінятиме найбільш збиткові та найменш популярні поїзди.Додатково
На сьогодні тарифи на проїзд залізницею в приміському сполученні значно нижчі порівняно з іншими видами транспорту. Зокрема, згідно з Правилами перевезень вартість проїзду в приміському сполученні до 5 км складає 3,8 грн, до 20 км — 5,0 грн, а максимальна (до 300 км з однією пересадкою) — 20,0 грн.
У 2011 році Донецька залізниця згідно з чинним законодавством України зберігає всі існуючі пільги окремим категоріям населення (наприклад, для учасників Великої Вітчизняної війни, пенсіонерів проїзд безкоштовний, для студентів денної форми навчання — 50 %, для дітей 6-14 років — 75 % від повної вартості квитка). Всього 26 категорій пасажирів мають пільги на проїзд у приміському сполученні.Прес-служба Донецької залiзницi
pressa@railway.dn.ua
wwwrailway.dn.ua
тел.(062) 319-66-91
По-видимому, пресс-служба Донецкой ЖД не знает, что Министерство образования и науки Украины объединено с Министерством молодёжи и спорта Украины, и продолжает лепить отписки. Или уже снова разделили, а нам не сообщили?