Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Укрзалізниця розробила програму впровадження прискорених поїздів


Укрзалізниця розробила програму впровадження прискорених поїздів

Сообщений 1 страница 10 из 32

1

Михайло Костюк: „Укрзалізниця розробила семирічну програму системного впровадження прискорених денних поїздів”

Укрзалізниця розробляє семирічну програму системного впровадження прискорених денних поїздів. Про це під час інтерв’ю повідомив генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

„Ця програма входить до пріоритетів галузі. Це хороший, абсолютно здоровий європейський досвід для країни. Основні міжрегіональні маршрути мають 500- 600 км – за міжнародною практикою це досить оптимальна відстань для впровадження таких денних, або неспальних поїздів”, – зазначив генеральний директор Укрзалізниці.

За його словами, програма впроваджуватиметься поетапно. На першому етапі створюватиметься швидкісний транспортний коридор Львів-Донецьк-Харків, який буде полігоном для випробування розмежування руху пасажирських та вантажних поїздів.

„Це робиться для того, щоб створити більш комфортні умови для руху пасажирських поїздів, оскільки неможливо одночасно забезпечити комфорт їзди для швидкісних поїздів і умови для курсування вантажних через непоєднуваність технічних елементів”, – зауважив Михайло Костюк.

Він розповів, що системне впровадження прискорених денних, неспальних поїздів забезпечить зовсім іншу економіку перевізного процесу. Зокрема, головними перевагами є значне зменшення витрат на утримання рухомого складу, прискорення обігу вагона, покращення ефективності його використання.

За словами генерального директора Укрзалізниці, окрім економічних показників пріоритетною для залізничної галузі є і екологічна складова. Саме із врахуванням міжнародних екологічних стандартів на залізницях України втілюється програма електрифікації основних напрямків для покращення їх пропускної спроможності. Електрифікація є підрозділом програми
розмежування руху вантажних і пасажирських поїздів.

„Розділивши пасажирські та вантажні напрямки, ми запропонуємо створити в межах України кілька пасажирських транспортних коридорів. Будуть сформовані внутрішньодержавні пріоритетно пасажирські, суто пасажирські і вантажні транспортні коридори. На останніх буде створено бізнес-площадку для вантажних перевезень і транзиту, а також створені умови для курсування приміських поїздів. На пріоритетно пасажирських будуть збудовані маршрути міжрегіональних нічних поїздів, що певний період залишатимуться актуальними. Це поїзди, які з’єднують західний і східний кордон України, наприклад, класичним нічним поїздом буде Донецьк-Ворохта, Львів-Сімферополь та інші. На суто пасажирських напрямках буде організовано швидкісний рух. Там не курсуватимуть вантажні поїзди. Ці напрямки стануть базовими для повноформатних магістралей зі швидкістю більше 200 км/год.,” – поінформував Михайло Костюк.

Прес-центр

(044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72

е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua

0

2

Підготовлено проект нової системи класифікаці ї пасажирських поїздів

На виконання Національного плану дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України «Про Національний план дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки» від 27 квітня 2011 № 504/2011 спеціалістами залізничної галузі розроблена нова система класифікації пасажирських поїздів.

Розробка нової класифікації пасажирських поїздів в Україні викликана необхідністю інформувати споживача щодо рівня якості надання послуг з перевезень пасажирів залізничним транспортом в залежності від класу поїзду та вагону, а також нова система класифікації пасажирських поїздів знаходиться на розгляді та затвердженні в Міністерстві інфраструктури України.

З урахуванням якості отриманої послуги Укрзалізницею запропоновано наступні класи пасажирських поїздів:

денні пасажирські поїзди: Євро Сіті (EС), Інтер Сіті + (ІС+), Інтер Сіті (ІС), Регіональний експрес (РЕ), Регіональний поїзд (PП);
нічні пасажирські поїзди: Євро Найт (EN), Нічний експрес (НЕ), Нічний швидкий (НШ), Нічний пасажирський (НП).
З метою управління якістю перевезень, її аудиту та розробки державних і галузевих стандартів в основі нової класифікації поїздів закладені нові критерії оцінки якості послуг.

До переваг класифікації відноситься: повна відповідність до класифікації Європейського Союза; відповідність українських та англомовних назв та абревіатур; лаконічність; зрозумілість для споживача; лінгвістична та семантична відповідність та зрозумілість споживачам з України та ЄС; відповідність цілям ринкового позиціонування; наслідування існуючих в Україні класифікацій; відповідність існуючим і перспективним тарифним політикам.

Довідка Євро Сіті (EС) – денний поїзд високошвидкісний міжнародного сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год. і більше при допустимій швидкості понад 200 км/год., мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум» та 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості та комфорту/сервісу.

Інтер Сіті+ (ІС+) - денний швидкісний поїзд регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год. і більше при допустимій швидкості до 200 км/год., мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум» та 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості та комфорту/сервісу

Інтер Сіті (ІС) – денний швидкісний поїзд регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год. при допустимій швидкості до 160 км/год., мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум», 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості та комфорту/сервісу.

Регіональний експрес (РЕ) – денний швидкісний поїзд регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год. при допустимій швидкості до 140 км/год., вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «бізнес», 2 класу з рівнем сервісу «бізнес» та 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», при визначенні вартості проїзду враховується доплата за швидкість та комфорт/сервіс.

Регіональний поїзд (PП) – денний поїзд регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість до 70 км/год. при допустимій швидкості до 120 км/год., вагони з місцями для сидіння 2 класу із рівнем сервісу «бізнес» та 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», при визначенні вартості проїзду враховується доплата за комфорт/сервіс.

Євро Найт (EN) – нічний швидкісний поїзд міжнародного сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год. і більше при допустимій швидкості до 200 км/год., мінімум зупинок, вагони з місцями СВ+ з рівнем сервісу «преміум», СВ з рівнем сервісу «бізнес» та К (купе) з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості та комфорту/сервісу.

Нічний експрес (НЕ) - нічній швидкісний поїзд, який може використовуватись як для міжнародного, так і регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год. при допустимій швидкості до 160 км/год., вагони з місцями СВ з рівнем сервісу «бізнес», К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» та ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць вагонах та рівня комфорту/сервісу.

Нічний швидкий (НШ) – нічній швидкий поїзд, який може використовуватись як для міжнародного, так і регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 50 до 70 км/год. при допустимій швидкості до 140 км/год., вагони з місцями СВ з рівнем сервісу «бізнес» К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» та ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць вагонах та рівня комфорту/сервісу.

Нічний пасажирський (НП) – нічній поїзд регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість до 50 км/год. при допустимій швидкості до 140 км/год., вагони з місцями К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць вагонах та рівня комфорту/сервісу.

Рекомендований перелік послуг, який може надаватися в поїздах, формується на підставі їх класифікації та залежить від рівня комфорту/сервісу.

Прес-центр

(044) 465-24-28, 465-21-76, 465-21-72

е-mail: ргеsscenter@uz.gov.ua

0

3

А теперь внимание! В следующем материале приводится сравнение цена/качество услуг в украинских Хюндаях и белорусских Стадлер Флирт. Статья говорит сама за себя
http://s008.radikal.ru/i304/1206/f5/72f5283b25e5.jpg

0

4

Tomson
Видел такой поезд. Ход малошумный, визуально смотрится легкой игрушкой, словно скоростной корабль.
И еще в Беларуси курсирует импортный городской электропоезд ЭПг. Билет стоит 2 грн. Новейшие технологии, дизайн, информативность. Разгонялись до 101 км/ч за считанные десятки секунд - ускорение как троллейбуса.

0

5

mish написал(а):

И еще в Беларуси курсирует импортный городской электропоезд ЭПг. Билет стоит 2 грн.

Вот это я понимаю, халява. А то в Харькове, чтобы доехать от ж.д. станции Левада до ж.д. Станции Основа (в пределах одного города) стоит аж 3 гривны 50 копеек! Едет по тем путям довольно небыстро. Да в нынешних условиях за 2 гривны в крупных городах Украины уже в маршрутку не сядешь.

0

6

Tomson

Вот это я понимаю, халява.

А я к дурыкам равнодушен. Если мне неудобно предметом/услугой пользоваться- зачем такая нужна? Тот поезд следует от ЖД вокзала в промзону и далее в пригород. Пассажиропоток только утром в час пик, а вечером я ехал (в 17:30) в полупустом составе.

0

7

mish написал(а):

дурыкам

Я что-то не могу понять Вашего сленга, пожалуйста, разъясните.
Что-то я сомневаюсь, что после чемпионата Евро-2012, будут курсировать поезда интерсити. Мне кажется, что наше правительство, копируют, Европу. Но позвольте, Европейские страны и Украина, это разные государства. Если, к примеру, я точно про Европейские поезда знаю мало и могу в чём-то ошибаться, в Европе успешно курсируют поезда категории Интерсити и Интерсити плюс, то это совсем не означает, что эти поезда будут успешно курсировать у нас. Я ничего не имею против межрегиональных экспрессов, да межрегиональные поезда нужны, но пригородные поезда, не должны отменяться, ради каких-то экспрессов. А в Донецкой области как раз пригородные поезда очень удобны. Даже в том плане, что удобно добираться, например, в Горловку удобно и электричкой, даже если нужно добраться, например, в Никитовку, Байрак, Пантелеймоновку. Так как совсем не логично добираться с Ж/Д вокзала Горловки в район Никитовка, во-первых, это будет не совсем быстро, я не беру во внимание такси. Во вторых дополнительные затраты на проезд в городском транспорте. Так, что пригородные поезда выигрывают.

0

8

Надо было вместо наших бандитов на Зализныце (например, всем известный "персонаж" Колесников) арендовать белорусских чиновников :) (и президента тоже). Возможно, тогда с Донецка до Дебальцево вместо "Шкоды" за 27.55грн. с наполняемостью 2-3% курсировал бы "Стадлер" с наполняемостью 90% и стоимостью проезда в 10 грн. (Но, к сожалению, такой сценарий возможен только в сериале "Скользящие" в параллельной вселенной...

_http://ru.wikipedia.org/wiki/Скользящие
http://www.ex.ua/view/14057594

Отредактировано babaj (23-06-2012 21:17:05)

+1

9

mish написал(а):

А я к дурыкам равнодушен.

mish , вы меня совсем неправильно поняли! Я просто решил пошутить, а вы просто повелись, до конца ничего не обдумав. Слово халява здесь я имел ввиду, не то, что ехать в комфортном поезде за "копейки", а именно как сравнение стоимости проезда в Украине и Белоруссии за подобные транспортные услуги. Так как проезд в белорусском поезде стоит существенно дешевле, чем в Украине поэтому я и применил слово "халява". А вообще я не против платить за билет "не копейки", но при определённых условиях. А это прежде всего "разумные" графики движения поездов, рабочие кондиционеры, удобные кресла и.т.д., следование без опозданий в пути и внезапных остановок. А то в Украине с горем пополам запустили эти так называемые скоростные поезда Хюндаи и Шкода, а вот пройти полный комплекс испытаний так и не смогли. Вследстви чего и "вылазят" разные проблемы. Как говорил наш преподаватель: "В задачнике Рыбкина спрашивается..." ... за какой такой сервис и услуги люди вынуждены платить такие бешеные деньги?
Поэтому я считаю, что стоимость обязательно должна быть обоснованной. Пассажир должен знать за что конкретно он платит. И стоит ли ему тратить деньги за эту услугу.

mish написал(а):

Если мне неудобно предметом/услугой пользоваться- зачем такая нужна?

Вот вы ровняете всё относительно себя, а как же мнение остальных людей?

mish написал(а):

Тот поезд следует от ЖД вокзала в промзону и далее в пригород.

Ну так практически во всем крупных городах СНГ проходят ж.д. пути. Вы же взрослый человек и вам уже должно быть понятно,что ж.д. пути это не трамвайные пути, которые можно довольно таки гибко повернуть. Есть определённые ограничения на радиусы кривых, которые не могут быть меньше определённых норм. Да и по другим нормам ж.д. пути должны располагаться на расстоянии от жилмассивов не менее определённого расстояния. А насчёт промзоны скажу, что для многих людей это место их работы, а дом, либо в самом городе, либо в пригороде. Так что страшного здесь ничего нет. А когда внедряли городские пассажирские перевозки в Минске, то это делалось, если вам известно, не просто, потому что так какому-то дядечке к хотелось, а потому, что было техническое обоснование, в частности этот проект должен был разгрузить внутригородской транспорт: автобус, троллейбус, трамвай, метро, чтобы ж.д. приняла их часть пас. потока. Так что всё тут продумано! :crazy:

babaj написал(а):

Надо было вместо наших бандитов на Зализныце (например, всем известный "персонаж" Колесников) арендовать белорусских чиновников  (и президента тоже). Возможно, тогда с Донецка до Дебальцево вместо "Шкоды" за 27.55грн. с наполняемостью 2-3% курсировал бы "Стадлер" с наполняемостью 90% и стоимостью проезда в 10 грн. (Но, к сожалению, такой сценарий возможен только в сериале "Скользящие" в параллельной вселенной...

Полностью поддерживаю. Золотые слова!

Отредактировано Tomson (24-06-2012 00:12:34)

0

10

Tomson

Ну так практически во всем крупных городах СНГ проходят ж.д. пути. Вы же взрослый человек и вам уже должно быть понятно,что ж.д. пути это не трамвайные пути, которые можно довольно таки гибко повернуть. Есть определённые ограничения на радиусы кривых, которые не могут быть меньше определённых норм. Да и по другим нормам ж.д. пути должны располагаться на расстоянии от жилмассивов не менее определённого расстояния.

Не возьму в толк, к чему Вы об этом пишете? Я когда-то удивлялся принципам прокладки трасс ЖД линий?

Так что страшного здесь ничего нет.

Спасибо за добрую новость, но меня этот вопрос абсолютно не беспокоит (-л).

Met

Я что-то не могу понять Вашего сленга, пожалуйста, разъясните.

Отнюдь. В переводе с государственного языка на русский - "халява".

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Укрзалізниця розробила програму впровадження прискорених поїздів