ANDRE написал(а):Что-б с рывка дергать пассажирский состав и валить все и всех,что плохо лежит или кто стоит?
Скорее, с пассажира может работать на грузовом..
Может, можно обучиться как на машиниста грузового локомотива, так и на машиниста пассажирского локомотива. Например, можно в автошколе научиться и получить права на вождение легкового автомобиля, категория В, а потом можно научиться и получить права на вождение грузового автомобиля категория С.
Это было небольшое отступление.
Обратился на Донецкою железную дорогу с просьбой отправлять электричку №6052 сообщением Иловайск - Очеретино со станции Иловайск в 05:00 вместо 04:40. Вернуть электричку №6037 сообщением Ясиноватая - Иловайск, отправлением со станции Ясиноватая в 04:42, которая была запланирована на график 2012-2013 года. А так же вернуть электричку №6020 №6283 сообщением Донецк - Никитовка – Иловайск, точно уже не помню. В общем, это не столь важно, ответ был таков:
Ваше звернення щодо організації приміського сполучення на дільниці Горлівка-Іловайськ уважно розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень.
Повідомляємо, що приміські перевезення з року у рік стають все більш збитковими, отримана сума компенсацій за перевезення пільговиків у приміському сполученні не компенсує у повному обсязі загальні витрати залізниці.
Ситуація, яка склалася на момент відміни поїздів № 6037 Ясинувата-Іловайськ та № 6020/6283 Донецьк-Микитівка-Іловайськ (поїзди відмінено,, з 27.05.2012р.) є слідством незадовільної компенсації пільгових перевезень з боку обласних держадміністрацій. Так, за 2011 р. відсоток компенсації склав 40,0, за перший квартал 2012 р. - лише 53,0 %.
На жаль, у теперішній час ситуація щодо компенсаційних витрат не змінилася у кращий бік. Згідно обліку Донецькою залізницею за 2012" р. перевезено пасажирів на суму 23,0 млн. грн., отримано компенсації - 13,2 млн.грн, покриття витрат - 57,3 відсотка, за перше півріччя поточного року перевезено пасажирів на суму 14,3 млн. грн., отримано компенсації - 6,5 млн. грн. покриття витрат - 45,5 відсотка.
Керівництвом залізниці постійно проводиться робота з держадміністраціями щодо погашення заборгованості за пільгові перевезення, а також можливості виділення коштів з місцевих бюджетів на придбання рухомого складу для приміського сполучення, згідно статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт».
На теперішній час знос електропоїздів, що обслуговують приміське сполучення, складає 59,8 %, дизель-поїздів - майже 100 % та потребують негайного оновлення.
На підставі вищенаведеного та у зв'язку зі складним фінансовим становищем залізниця не може забезпечити потреби населення в приміських перевезеннях в повному обсязі, тому змушена скасовувати малонаселені та більш збиткові приміські поїзди, у т.ч. і приміські поїзди № 6037 Ясинувата-Іловайськ, населеність якого складала 5 відсотків та № 6020/6283 Донецьк-Микитівка-Іловайськ (населеність-18 відсотків).
Поновлення відмінених приміських поїздів можливо лише за умови повного відшкодування експлуатаційних витрат залізниці на їх курсування.
У графіку руху на 2012-2013 рр. збережено курсування приміського поїзду № 6058/6057 Очеретине-Іловайськ, яким увечері можна дістатися з м. Горлівка до м. Іловайськ. Час відправлення зі ст. Горлівка 20.29 год. Поїзд прямує через Харцизьк.
Щодо зміни графіку руху приміському поїзду № 6052/6051 Іловайськ-Очеретине, а саме перенесення часу його відправлення зі ст. Іловайск о 5.00 год. ранку, повідомляю: вказаний приміський поїзд по ст. Горлівка узгоджено з приміськими поїздами № 6072 Дебальцеве-Слов'янськ-Красний Лиман та з поїздом № 6248 Горлівка-Красний Лиман. Зміна розкладу руху поїзду № 6052/6051 призведе до багаточисельних скарг з боку пасажирів, які вранці прямують з Дебальцевського напрямку до Слов'янська та Красного Лиману та зі ст. Очеретине до ст. Артемівськ-2.
Что могу сказать, что касается пригородного электропоезда №6020/6283 Донецк - Никитовка - Иловайськ, то людей там ездило не мало примерно 50%, или даже больше, заполняемости всей электрички. Напрашивается вывод, что много пассажиров ездили зайцем. А виноваты и сами пассажиры и развозные кассиры. Как видим результат - отмена целой нитки рейсов электрички. Что касается электрички №6037 сообщением Ясиноватая - Иловайск, то это была единственная подвязка к утреннему рейсу пригородного дизель поезда №6251 сообщением Иловайск - Каракуба. Что касается электрички №6052 сообщением Иловайск - Очеретино, то согласовка по станции Горловка сохранилось, даже если эту электричку сдвинуть на 20 минут. Электричка №6052 сообщением Иловайск - Очеретино прибывает на станцию Горловка в 05:50. Электричка №6072 Дебальцево — Красный Лиман прибывает на станцию Горловка в 06:27, а отправляется со станции Горловка в 06:59. Электричка №6248 Горловка — Красный Лиман отправляется со станции Горловка в 06:39. Так что согласовка не нарушиться. Электричка №6052 сообщением Иловайск - Очеретино прибывает на станцию Очеретино в 07:04 эта же электричка едет назад рейсом №6053 сообщением Очеретино — Иловайск со станции Очеретино в 08:30. Так что если сдвинуть отправление электрички №6052 сообщением Иловайск - Очеретино, то согласовки останутся, да и пересадка будет не такой длительной как в данное время. Напрашивается вывод, о том что руководство Донецкой Ж/Д не желает реагировать на просьбы пассажиров.