Nikolas написал(а):Мимо проезжали Москва-Сухуми, Москва-Батуми, Москва-Нальчик и еще некоторые кавказские
Все вірно - в Змієві тоді жодний швидкий пасажирський потяг тоді не зупинявся - згадав автоматичний довідник на вокзалі Харків-пасажирський. Якщо хтось з дописувачів є з покоління тих, хто народився щонайпізніше на початку-в середині шістдесятих минулого сторіччя, то мають пам'ятати, що на вокзалах великих пасажирських станцій стояли доволі цікаві(як на той час) автоматичні довідники. Були вони розміром як шкафчик приблизно 60*60*150 см з кнопковою станцією, де вказано, скажімо, щонайменше десяків чотири певних пасажирських станцій. При натисканні на кнопку з певною назвою станції у вікні того шкафа в буквальному розумінні пролистуються сторінки, як в звичайної книги, зі списком потягів, які прямують цією станцією. Точних розмірів сторінок вже не пам'ятаю, проте гадаю, що це були стандартні аркуші формату А4, заправлені в прозорий целофановий чи поліетиленовий чохол. Якщо цей список потягів не вміщувався на один розворот сторінок такої імпровізованої книги, то нижче було дві-три кнопки з назвою цієї ж станції, проте з написом «продолжение». Так ось, очікуючи на вокзалі «свій» потяг, я інколи заради цікавості «прогулювався» сторінками того довідника, й заради цікавості продивлявся рух пасажирських потягів через містечка-супутники Харкова. Що мене вразило - Мерефа, Готвальд(так наприкінці сімдесятих - в середині вісімдесятих минулого сторіччя називався Зміїв) та Люботин, попри приблизно одинакові розміри та приблизно одинакову відстань до Харкова, були в дуже неоднаковому становищі. Найбільш «привілейованим» серед тих містечок був Люботин - там зупинялися практично всі пасажирські потяги. В дещо гіршому становищі був Готвальд(Зміїв) - хоча він й розташований від Харкова найдалі - щось з 40 км, там зупинялися лише пасажирські потяги(й то не всі, а про швидкі мови немає). А Мерефа в цьому плані була вже повністю дискримінована - з всього сонму пасажирських та швидких потягів в Мерефі зупинявся, здається, лише №189/190 сполученням Дніпропетровськ - Барнаул. Я цим потягом наприкінці літа 1983 року їздив на виробничу практику до Цілиноградської області Казахстану. Не знаю, чи були в СРСР потяги, у всіх відношеннях гірші за цей, проте, як на мене, гіршого пекла годі було уявити...
Отредактировано Wicke (20-01-2013 12:47:44)