Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Приднепровская ЖД » ПЖД увеличила выручку от пригородных перевозок на 37%


ПЖД увеличила выручку от пригородных перевозок на 37%

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

ПЖД увеличила выручку от пригородных перевозок на 37%

Приднепровская железная дорога (ПЖД) в феврале 2011 года увеличила выручку от пригородных перевозок почти на 37%.

Как сообщили УНИАН в пресс-центре дороги, выручка за февраль от этого вида перевозок составила 565 тыс. грн., что на 152,3 тыс. грн. (36,9%) превышает аналогичные показатели февраля 2010 г.

По информации ПЖД, всего в поездах пригородного сообщения было перевезено почти 100 тыс. пассажиров, из них 95,6 тыс. - платной категории и 362,3 тыс. - льготной.

В то же время компенсация дороге за перевозку граждан льготных категорий со стороны местных бюджетов за 2 месяца 2011 г. составила лишь 35,4% (1,7 млн. грн.) от суммы фактических льготных перевозок, отметили в пресс-центре.

http://uzinfo.net/ru/officially/15859

О...  :O оказывается повысить рентабельность пригородных поездов вполне возможно! Интересно, в чём заключается секрет успеха ПЖД в данном направлении?

0

2

Парк приміських поїздів залізниці потребує суттєвого оновлення
Парк приміських пасажирських поїздів Придніпровської залізниці потребує невідкладного оновлення, адже 65% його електросекцій уже повністю вичерпали встановлений термін експлуатації – 28 років. Це електросекції серії ЕР1 та ЕР2 (205 із загальних 314 одиниць, які сьогодні експлуатує підприємство).

Більше того, 161 електросекція серії ЕР1, дотепер ще задіяна на приміських залізничних маршрутах (або понад 51% наявного парку електросекцій), має термін служби 50 і більше років. Безпечна експлуатація цього рухомого складу досягається шляхом систематичного контролю несучих конструкцій електропоїздів та регулярного проведення ремонтно-профілактичних робіт.

Через низькі тарифи на приміські залізничні перевезення, що традиційно вважаються соціальними (близько 70% пасажирів тут - пільговики); недостатній рівень компенсаційних виплат за пільгові перевезення; відсутність державних дотацій, які б покривали різницю між фактичними витратами на приміські пасажирські перевезення та отриманими за них відшкодуваннями, оновлення парку приміських поїздів по Придніпровській залізниці відбувається вкрай повільно.

Так, упродовж 2007-2012рр. магістраль придбала 11 електропоїздів ЕПЛ2Т ВАТ «ХК «Луганськтепловоз» загальною вартістю 340 млн грн (на умовах фінансового лізингу) та один рейковий автобус серії 620М АТ «ПЕСА Бидгощ» (Польща) вартістю близько 2 млн євро (на паритетних умовах з керівництвом АР Крим).

Саме дієва участь облдержадміністрацій, на думку залізничників, має стати запорукою активного оновлення приміського рухомого складу: у 2013 році на підприємстві розраховують придбати за кошти місцевих бюджетів 6 електропоїздів ЕПЛ2Т та 8 рейкових автобусів серії 630М.

http://www.dp.uz.gov.ua/ukr/main
Честно говоря, не ожидал, что на Украине будут планы по покупке электропоездов ХК "Лугансктепловоз" и рельсовые автобусы 630М! Это, конечно же, не может не радовать! Главное, чтобы все эти планы были претворены в жизнь! Да и те электропоезда ЭР1, которые сейчас там эксплуатируются уже хороши разве что для музеев, но не для перевозки пассажиров.

0

3

Ребята, ну неужели никому не интересна эта тема. Ведь пополнения ПС, особенно пригородного ПС в количестве более 2-х единиц, явление нечастое. А тут собираются приобретать 6 электропоездов и 8 РА. А ведь это не так уж и мало для одной Приднепровки, учитывая тот факт, что после 2008 года на ХК "Лугансктепловоз" не было выпущено ни одного электропоезда!. Да и почему-то в последнее время обсуждается транспорт только который касается Луганска и области, но Луганск не один во вселенной, чтобы на нём зацикливаться, есть множется ещё городов и областей, которые тоже имеют свои транспортные системы.

0

4

Да это все только разговоры. Собирались и все ВЛ8 заменить новыми электровозами, а как был 2ЭЛ4-004 на Донецкой самым новым, так и остался. Так что это всего-лишь фантазии. Дальше посмотрим в каком году они их купят.

0

5

Antalex, и кроме того Лугансктепловоз загружен заказами в 2013 году на предел производственных мощностей профильной продукцией - тепловозами для РЖД. Об этом в интервью говорил директор.

0

6

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447343/

28.03.2017

Придніпровська залізниця: тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні невдовзі зростуть

Наразі Придніпровська залізниця спільно з Дніпропетровською обласною державною адміністрацією розглядає питання щодо можливості підвищення у регіоні тарифів на проїзд приміськими поїздами. До цього вимушеного кроку залізничників спонукає значне зростання витрат на електроенергію, пально-мастильні матеріали, плати за користування землею, загальне здорожчання процесу обслуговування, ремонту й експлуатації рухомого складу.

У Дніпропетровській області щоденно вирушають у рейс 110 приміських електропоїздів. Протягом 2016 року було відправлено 40 028 електропоїздів, що перевезли 10,1 млн. пасажирів, у січні 2017 року – 3 392 електропоїзди, якими скористалися більш як 660 тис. осіб.

Останнє підвищення тарифів на пасажирські перевезення у приміському сполученні на Придніпровській залізниці було в червні 2015 року. Відтоді вартість електроенергії для тяги електропоїздів зросла в середньому на 23%, матеріалів та запчастин, які використовуються під час ремонту моторвагонного рухомого складу, – від 3% до 46%.

Слід зазначити, що свого часу тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні встановлювалися на рівні, який дозволяв скоротити експлуатаційні витрати залізниці, однак не забезпечував рентабельності приміських пасажирських перевезень. Сьогодні вони вкрай збиткові для перевізника. Це фактично унеможливлює оновлення моторвагонного рухомого складу, ускладнює його поточне утримання та ремонтні роботи, а також стримує розвиток залізничної інфраструктури і підвищення якості послуг, які надає залізниця.

Так, залізничники підрахували, що в 2016 році доходи від перевезення пасажирів у приміському сполученні за чинними тарифами по Дніпропетровській області склали 59 млн 517 тис. грн, а витрати залізниці на приміський сегмент пасажирських перевезень – 474 млн 640 тис. грн. Тобто минулого року магістраль отримала збитки від приміських перевезень у регіоні в сумі 415 млн 123 тис. грн. Аналогічна ситуація зберігається і в 2017 році.

Щоб не зменшувати обсяги перевезень пасажирів у приміському сполученні, в тому числі й за соціальними тарифами, і надалі гарантувати якісні та безпечні умови цих перевезень, а також безперебійну роботу залізниці в цілому, регіональна філія «Придніпровська залізниця» прийняла рішення – порушити питання про підвищення тарифів на проїзд у приміських поїздах на Дніпропетровщині та в інших регіонах обслуговування.

Залізничники уже звернулися до керівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації за погодженням підвищення вартості проїзду.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Приднепровская ЖД » ПЖД увеличила выручку от пригородных перевозок на 37%