Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Ретро-расписания » Списки поездов по годам их следования


Списки поездов по годам их следования

Сообщений 31 страница 37 из 37

31

За 1973 год в расписании обнаружил дизель-поезд
275-276 Кременное-Ростов.
По иловайску он объединялся с дизелем 281-282 Донецк-Ростов
Из Кременного: 2.51
Володино 3.00-3.01
Рубежное - город 3.07-3.08
Рубежное 3.13-3.14
Насветевич 3.22-3.23
Лисичанск 3.29-3.30
Переездная3.35-3.36
Волчеярская 3.46-3.47
Лоскутовка 3.59-4.00
Венгеровка 4.10-4.11
Камышеваха 4.17-4.18
Попасная-2 4.24-4.25
Попасная 4.30-4.40
Марьевка 5.00-5.01
Голубовка 5.07-5.08
Первомайск 5.16-5.17
Ирмино 5.23-5.24
Кадиевка 5.40-5.43
Ломоватка 5.55-5.56
Боржиковка 6.08-6.09
Дебальцево-пасс. 6.23-6.33
Чернухино 6.48-6.50
*************
Торез 7.43-7.59
********
Сорочье 8.32-8.33
********
Иловайск 9.19-9.47
***********
Матвеев Курган 11.14-11.15
*************
Таганрог-1 12.04-12.06
**************
Ростов 13.14

0

32

это наверное прототип дизель-поезда Сватово-Иловайск

0

33

Nikolas написал(а):

это наверное прототип дизель-поезда Сватово-Иловайск

Чёрт его знает. Это было слишком давно. С тех пор много чего поменялось. Сейчас уже информации за те времена и не найти.

0

34

Нет, это было продление поезда Рубежное-Иловайск. Т.к. у меня куча разных расписаний за 60-80-ые годы.

0

35

Интересно, было ли регулярное движение пассажирских поездов из Красноармейска в Харьков и Полтаву через Мерцалово, Золотые Пруды, Дубово?

0

36

Нет, конечно! Следует не забывать, что Донецкая ЖД тогда простиралась почти до Таганрога. А не до Краснограда или Мерефы...

0

37

Nikolas написал(а):

...дальние поезда (Симферополь-Алма-Ата, Симферополь-Кисловодск) с небольшим количеством остановок тоже долго следуют по этому участку. Может, там рельсы и шпалы совсем убитые?

Ні, справа не в рейках чи шпалах. Рейково-шпалова решітка навіть за «радянських» часів на відтинку Комиш-Зоря - Федорівка майже повністю була на залізобетонних шпалах. А справа тут в дуже складному профілі колії - круті та затяжні підйоми, спуски й повороти, особливо на дистанції Комиш-Зоря - Верхній Токмак. Бо в районі села Трудового(роз'їзд Щебеневий, 10 км від Комиш-Зорі) знаходиться найвища ділянка Приазовської височини разом з вершиною Більмак-Могила. Максимальна швидкість же за радянських часів на дистанції Комиш-Зоря - Федорівка була навіть до 80 км/год, проте, як самі розумієте, таких ділянок було небагато. До речі, коли років сто прокладали залізницю Комиш-Зоря - Федорівка, неподільно панувала паровозна тяга, тож за рахунок невеликої(порвняно з сучасними локомотивами) швидкості паротягів був сенс прокладати цю залізницю, бо порівняно з маршрутом Донецьк - Красноармійськ - Синельниково - Запоріжжя - Федорівка шлях через Волноваху - Комиш-Зорю є коротший на 117 кілометрів. Для тодішнього магістрального вантажного паротяга це значило щонайменше дві години економії часу. До речі, гілка Донецьк - Комиш-Зоря від початку будувалася переважно для вантажних перевезень, в тому числі й з Донбасу до Криму. В той час, як дистанція Комиш-Зоря від початку планувалася двоколійною, то Комиш-Зоря - Федорівка за проєктом була тільки одноколійною.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Ретро-расписания » Списки поездов по годам их следования