Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Юго-Западная ЖД » ЧП на Юго-западной ж.д.


ЧП на Юго-западной ж.д.

Сообщений 11 страница 20 из 20

11

http://vlada.io/news/na-kryshe-poezda-v … muzhchina/

На крыше поезда в Виннице загорелся мужчина

Опубликовано 15.05.2017, 18:58

В Виннице мужчина забрался на крышу поезда и его ударило током.

Об этом сообщают местные СМИ со ссылкой на пресс-службу патрульной полиции Винницы.

"Тело потерпевшего охватил огонь и он упал на землю. Патрульные полицейские бросились спасти мужчину. Один из инспекторов потушил огонь своей курткой. Для пострадавшего вызвали "скорую". Мужчину отвезли в больницу", - сказано в сообщении.

http://i062.radikal.ru/1705/23/735fb32dc54b.jpg

Ранее сообщалось, что в Киеве на железнодорожной станции неподалеку от Столичного шоссе поезд переехал мужчину.

"Пассажирский поезд сообщением Киев-Запорожье сбил насмерть мужчину в возрасте 50-60 лет", - сказано в сообщении.

0

12

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454336/

Хулігани розбили вікна у швидкісних поїздах

У неділю, 9 липня 2017 року, хулігани розбили 3 скла у швидкісному поїзді № 744 Трускавець – Дарниця в Київській області. В одному вагоні пошкоджено скло автоматичних дверей, в іншому – зовнішнє скло бокового склопакету. Характер пошкоджень свідчить про можливе використання каміння або навіть пневматичної зброї.

Найчастіше вищевказані випадки вчиняються дітьми та підлітками, де вандалізм виступає як гра, а руйнування розглядається як можливість підняти статус у групі однолітків за рахунок прояву сили, спритності, сміливості. Але мало хто замислюється, що вартість заміни лобового скла становить 221 тис. грн, заміна одного бокового віконного блоку – 15 тис. грн.

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» попереджає, що дії зловмисників не лише завдають значної матеріальної шкоди компанії та спричиняють дискомфорт пасажирам, але й несуть загрозу безпеці руху, а також наражають себе, пасажирів та персонал залізниці на небезпеку.

Залізничники звертаються до батьків, вчителів, вихователів і всіх небайдужих з проханням проводити бесіди та спеціальні навчання з дітьми та підлітками щодо небезпеки, яка загрожує їм та оточуючим під час таких розваг.

0

13

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/454831/

23.07.2017

На Київщині жінка у навушниках не почула сигналу машиніста та загинула під колесами поїзда

22 липня о 20:17 під час курсування поїзда № 287 Чернігів – Білгород -Дністровський на переїзді ст. Тарасівка смертельно травмовано жінку. Машиніст звуковими сигналами попередив про небезпеку, але жінка не реагувала, оскільки була в навушниках.

Ця ситуація спричинила  затримку трьох поїздів далекого сполучення:  № 117 Київ-Чернівці, № 49 Київ-Трускавець,№ 143 Київ – Івано-Франківськ. Затримка руху склала 17 хвилин, але до кінцевих зупинок поїзди прибули за графіком.
Залізничники вкотре просить громадян дотримуватись правил безпеки на залізничному транспорті  та бути уважними.

0

14

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/455312/

30.07.2017

На Київщині через залишену на коліях автівку пошкоджено кабіну швидкісного поїзда №711 Костянтинівка-Київ та порушено графік руху інших поїздів

На шляху прямування поїзда Інтерсіті+ 29 липня о 22:22 на перегоні Баришівка-Бориспіль виникла перешкода для руху. Хтось зі сторонніх осіб залишив на колії легковий автомобіль марки «Опель Омега». Автівка була без пасажирів. Через досить великий гальмівний шлях поїзда миттєво зупинити його неможливо, тому уникнути наїзду на автівку не вдалося.

У результаті інциденту пошкоджено кабіну швидкісного поїзда, залізничникам довелося задіяти допоміжний локомотив, щоб доставити пасажирів до місця призначення.  Про інцидент повідомлено представникам Національної поліції, збитки встановлюються.

До столиці поїзд прибув із запізненням майже на 3 години. Окрім того, через цю ситуацію вибилися з графіка ще три пасажирські поїзди – затримки склали від півгодини до 2 годин.

Залізничники вкотре застерігають водіїв від таких вчинків, просять не наражати на небезпеку себе, машиністів та пасажирів, не завдавати шкоди залізничному майну, а перетин колій здійснювати лише у визначених місцях та з дотриманням правил дорожнього руху.

0

15

В продолжение поста №14

http://vesti-ukr.com/kiev/249774-vladel … oma-pjanym

Владельца сбитого поездом "Интерсити" авто нашли дома пьяным

Богдан Приходько 30 июля 2017, 16:39

http://vesti-ukr.com/img/article/2497/74_main.jpg

В субботу в 22:22 под Киевом поезд «Интерсити+» столкнулся с легковым автомобилем, оказавшимся на рельсах.

"Поезд №711 следовал из Константиновки в столицу. На перегоне Барышевка машинист увидел на путях "Опель Омега", пытался затормозить, но остановить скоростной поезд мгновенно невозможно", — сказали "Вестям" в пресс-службе "Укрзализныци".

Как говорят очевидцы, локомотив протащил "Опель" по рельсам около километра, превратив его в груду металла, при этом у поезда повредились кабина и колеса.

"Почувствовали толчок — и поезд стал. Заблокировались двери туалетов и купе. Проводники вручную открывали замки", — рассказывают пассажиры.

К месту ДТП был отправлен другой локомотив, который забрал пассажиров. Они прибыли в столицу с опозданием на три часа. Также выбились из графика еще три пассажирских поезда, указывают железнодорожники.

"Мы обнаружили владельца "Опеля" дома, он быль пьян, уверял, что за рулем был его друг", — рассказал нам спикер полиции Киевской области Николай Жукович.

"Переезд на Барышевке был закрыт, и они решили объехать его в другом месте, где и застряли на рельсах. Когда увидели приближающийся поезд, бросили авто и убежали", — добавляет Жукович.

За блокирование транспортных коммуникаций друзьям светит штраф от 850 грн, арест на шесть месяцев или ограничение свободы до трех лет.

0

16

http://vesti-ukr.com/kiev/250121-v-kiev … -chelovek-

В Киеве поезд сбил насмерть двоих человек

1 августа 2017, 15:25

http://vesti-ukr.com/img/article/2501/21_main.jpg

В Соломенском районе Киева два человека попали под скоростной поезд "Киев-Одесса"

Как сообщают Стражи.Эспрессо,  погибшими оказались мужчина и женщина, которым на вид около сорока лет.

По неизвестным причинам, тела погибших лежали друг от друга на расстоянии около 200 метров. О трагедии сообщил машинист того самого поезда.

Ранее на станции Боярка поезд насмерть сбил 11-летнюю девочку. Тело ребенка нашли в 50 м от перрона.

0

17

https://politeka.net/news/474162-selfi- … edoj-foto/

Селфи над вагоном поезда закончилось бедой (фото)

17:04 3 Августа 2017

В МВД рассказали, как селфомания  едва не стоила жизни 18-летнему парню из Хмельницкой области

Как сообщает МВД, компания  молодых людей ходила по мосту через железнодорожные пути ночью, где только что стоял грузовой поезд. У одной из них была идея сделать впечатляющие сефи на крыше вагона.

«Парень начал спускаться с моста на поезд, но из-за своей небрежности зацепился за линию электропередач и получил удар.  Диспетчер и работники станции сразу вызывали «скорую» и переместили горе-екстремала в безопасное место.

Пострадавшего отправили в ожоговый отдел Хмельницкой областной клинической больницы», — рассказали правоохранители.

У молодого человека диагноз ожоги тела 1-2 градуса. В настоящее время состояние молодого человека оценивается врачами как стабильное.


Cтилистика и текст сохранены полнотью © •
без предоставления фотоматериала, не имеющего прямого отношения к сообщению © •

0

18

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/455910/

08.08.2017

«Графітчики» повністю розмалювали електричку, чим спричинили збитки на 150 тис. грн

Вчора, 7 серпня 2017 року, на платформі станції ім. Георгія Кирпи (м. Київ) невідомі особи задіяли стоп-кран та розмалювали вісім вагонів електропоїзда Гребінка – Київ. Це була організована група чисельністю понад 50 осіб у масках, деякі з них – озброєні битами. Невідомі затримали поїзд на 25 хвилин. Попередні збитки Укрзалізниці – 150 тис. грн та два тижні на перефарбування поїзда.

Чоловіки з битами погрожували локомотивній бригаді та не давали вийти з кабіни машиніста, палили на платформі димові шашки, розфарбовували вагони та знімали все на відео. Також не випускали пасажирів з вагонів електропоїзда. Під час події залізничники викликали поліцію, ВОХР та СБУ.

Після прибуття електропоїзда на станцію Борщагівка-Технічна приїхали працівники поліції та склали відповідний акт. Орієнтовні затрати по відновленню фарбування вагонів складуть 150 тис. грн. Термін перефарбування состава складе близько 2 тижнів. На жаль, кількість випадків розфарбування вагонів збільшується: у 2016 році – 32 випадки, збитки склали 200 тис. грн, цьогоріч – уже 42 випадки, що спричинило 720 тис. грн збитків.

ПАТ «Укрзалізниця» обурене фактами вандалізму, псування майна та закликає правоохоронні органи оперативно розслідувати випадок і покарати винних. Крім того, що псується залізничне майно, такі випадки можуть загрожувати безпеці пасажирів і працівників залізниці.

«Подібні випадки – це не витівки підлітків, а злочин, за який винні мають відповісти. Оскільки вандали знімали свої дії на відео, вони, швидше за все, слідкуватимуть за реакцією громадян і залізничників. Зважаючи на стан залізничного парку, відсутність фінансування на придбання нових поїздів, як то має бути згідно з законом, псування електропоїздів логічно може призвести до того, що на маршрутах їх стане менше», - прокоментував директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.

Просимо дорослих проводити роз’яснювальні роботи з підлітками, щоб ті усвідомлювали, що псування майна – це злочин, за який передбачена відповідальність та покарання. Більше того, подібні «жарти» можуть обернутися проти самого «митця», адже недотримання правил безпеки поблизу залізниці іноді коштує здоров’я або й життя.

http://www.swrailway.gov.ua/img/news/2052/1.jpg
http://www.swrailway.gov.ua/img/news/2052/2.jpg
http://www.swrailway.gov.ua/img/news/2052/3.jpg
http://www.swrailway.gov.ua/img/news/2052/4.jpg
http://www.swrailway.gov.ua/img/news/2052/5.jpg

фото с источника: http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=2052

добавлено видео [ 09.08.2017 18:00 ] с источника: https://www.facebook.com/sasko.laps/vid … 875139612/

Отредактировано ANDRE (09-08-2017 18:04:59)

0

19

https://news.online.ua/783439/na-vokzal … e/?lang=ru

На вокзале в Киеве открыли стрельбу, есть пострадавшие

cегодня [10.08.2017] , 12:37 | Проиcшествия |

Фото: facebook.com
https://proxy12.online.ua/news/r2-2bb33c54a0/680_598c29870d647.jpg

На железнодорожном вокзале в Киеве произошло чрезвычайное происшествие, в результате которого пострадало три человека. Об этом сообщает ONLINE.UA со ссылкой на Facebook спикера полиции Киева Оксаны Блищик.

Инцидент произошел около 09:50 10 августа: двое злоумышленников на Вокзальной площади открыли стрельбу, предположительно, из травматического оружия, в результате чего пострадало трое мужчин.

Раненых в срочном темпе госпитализировали, в то время как нападавшие скрылись с места событий. Сотрудники правоохранительных органов Киева проводят мероприятия по установлению личностей злоумышленников, а также всех обстоятельств происшествия.

0

20

https://info.uz.ua/articles/eksperti-st … ektrichtsi
https://qps.ru/6skZt

https://info.uz.ua/images/logo_tr.png  ЗАЛІЗНИЧНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ
Медіацентр
"Магістраль"
АТ "Укрзалізниця"

Експерти: стрілець воєнізованої охорони правомірно застосував зброю в електричці

https://info.uz.ua/storage/cover/2/c/e/2ce8da62457c5115511885861551188586.jpeg

Під час руху приміського електропоїзда за маршрутом Київ—Миронівка 12 лютого троє нетверезих чоловіків намагалися проникнути до кабіни машиніста. Після невдалих спроб заспокоїти дебоширів та попереджувальних пострілів стрілець воєнізованої охорони, який їхав до місця несення служби, відкрив по них вогонь із табельної зброї. Це — далеко не єдина спроба злісного хуліганства в приміській електричці, але вперше за 10 років зловмисники отримали гідну відсіч. Кореспондент «Магістралі» відслідкувала хронологію подій та дізналася про те, що очікує на працівника відомчої воєнізованої охорони компанії.

«Ми можемо закритися в  кабіні, а що робити пасажирам?»

Того дня електропоїзд вела локомотивна бригада: молодий помічник машиніста Сергій Фомін та машиніст Олександр Безпокатов (працює машиністом з 1991 р., на лінії — з 1986 р.).

Олександр розповів, що в Миронівці у першому вагоні було до 10 осіб. На станції Карапиші п’яна компанія, котра їхала зі святкування дня народження, забігла до електрички.

«Якщо розібратися, то цих людей навіть не можна назвати пасажирами, адже вони були без квитків», — уточнює машиніст. За словами його помічника, коли прибув електропоїзд, один чоловік стояв на платформі, ще двоє бігли до електрички з-за споруди для чергових, що на початку платформи. «Під’їхала електричка, чоловіки почали поспішати до першого вагона, — згадує Олександр. — Ішов мокрий сніг, було слизько. Ускочили до тамбура, хтось підсковзнувся, впав. Власне через це й почали поводитись агресивно: стукали по дверях кабіни машиністів, лаялися, кричали. Чіплялися до мого помічника, коли той відкривав двері на Лютарському».

Між Лютарським і Ольшаницею на швидкості 80 км/год зловмисники зірвали стоп-кран. «Відповідно електропоїзд зупинився посеред поля, — пояснює Олександр Безпокатов. — За цього на дільниці є опори, під якими заборонено стояти через загрозу перепалення контактного дроту. Тож я зосередився на пошуку безпечного місця. Сергій допомагав, бо через сніг було дуже погано видно».

Зрештою зупинилися на безпечному відтинку дільниці, зафіксували кілометр та пікет. Гупання в кабіну не припинялося, стоп-кран у тамбурі першого вагона також не відпускали.

«Ми могли закритися, а що мали робити пасажири? Адже вони фактично стали заручниками зловмисників», — пояснює машиніст.

Реакція стрільця

Стрілець воєнізованої охорони регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» їхав цією електричкою з Миронівки на станцію Сухоліси, де мав охороняти вантаж. Відмітившись у машиніста, стрілець їхав у тамбурі кабіни керування електропоїздом.

Щойно хулігани почали поводитися неадекватно, нецензурно лаятися, нищити салон, пасажири перейшли до інших вагонів. Стрілець зробив зауваження чоловікам, коли ті після зривання стоп-крана продовжували ломитися до кабіни машиніста. У відповідь почув образи та погрози. Про це розповів начальник служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» Василь Левицький.

Стрілець попередив, що несе службу та має табельну зброю, яку може застосувати, але правопорушники ніяк не відреагували. «Вони намагалися нанести тілесні пошкодження нашому працівнику, хотіли забрати його зброю, — пояснює Василь Левицький. — Той здійснив один попереджувальний постріл вгору. Це їх не зупинило. Тоді стрілець застосував зброю до порушників, не намагаючися нанести їм шкоди. Зловмисники, не зрозумівши, що їх поранено, вибігли з електропоїзда на станції Ольшаниця. Там вже чекала поліція».

https://info.uz.ua/storage/image/0/5/8/058a1d6c357c5115511870531551187053.jpeg
Машиніст Олександр Безпокатов згадує: навіть уже будучи пораненими, хулігани погрожували. Загалом локомотивна бригада електропоїзда Київ—Миронівка нерідко стає свідком порушень правопорядку під час руху

«Вони продовжували поводитися агресивно, тому поліція супроводжувала їх і в кареті швидкої. Троє зловмисників могли відібрати зброю, нанести тілесні ушкодження і стрільцю, і локомотивній бригаді, навіть захопити кабіну електропоїзда. Уявіть, до яких катастрофічних наслідків могла призвести відсутність управління електропоїздом», — каже Василь Левицький.

Станом на 19 лютого двоє правопорушників із легкими тілесними ушкодженнями перебувають у задовільному стані. Третій, який постраждав найбільше, — прийшов до тями, видужує. Його стан стабілізувався. Загрози життю жодного з хуліганів немає.

Внутрішнє розслідування

За фактом інциденту Рокитнянська поліція відкрила два кримінальні провадження: за ч. 2 ст. 296 (хуліганство) та ст. 124 (умисне заподіяння тяжких тілесних ушкоджень у разі перевищення меж необхідної оборони або в разі перевищення заходів, необхідних для затримання злочинця).

«Що ж до правомірності застосування зброї, то відкривати кримінальне провадження — це нормальна практика, якщо є поранені. Так робиться завжди, без винятку», — пояснює начальник служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південно-Західна залізниця».

У працівників підрозділу із засобів самооборони при собі завжди є вогнепальна зброя, гумовий кийок, кайданки та газовий балончик. Воєнізована охорона має право на володіння вогнепальною зброєю на підставі ст. 12 Закону України «Про залізничний транспорт», Постанови Кабміну № 7 від 11 січня 1994 р. (нею затверджено положення про відомчу воєнізовану охорону на залізничному транспорті) та регламенту використання вогнепальної зброї, встановленого Постановою Кабміну № 575 від 12 жовтня 1992 р.

Закон дозволяє стрільцям воєнізованої охорони застосувати зброю задля захисту свого життя і житла від злочинних посягань, відбиття збройного або групового нападу, якщо життю чи здоров’ю загрожує небезпека, задля затримання правопорушника, який скоїв напад на об’єкт або залізничний рухомий склад чи намагається втекти або вчинити збройний опір. Стрілець має право застосувати зброю для відбиття збройного чи групового нападу на приміщення державного і громадського підприємства, установи і організації, об’єкта, що охороняється, чи залізничний рухомий склад, де працює або несе службу зазначена посадова особа.

Внутрішнє службове розслідування підтвердило, що стрілець застосував зброю правомірно, аби відбити груповий напад та захистити своє життя і здоров’я.

«Я вважаю, що це кримінальне провадження навіть не має дійти до суду. Ми надамо всі необхідні матеріали (зокрема висновки внутрішнього розслідування), які стануть підставою для закриття справи на етапі досудового розслідування, — каже Василь Левицький. — У цьому випадку працівник воєнізованої охорони не те, що правомірно застосував зброю, ба більше, він заслуговує на нагороду. Стрілець не відсторонювався від несення служби. Його кандидатуру подали до списку на нагородження керівництву Укрзалізниці за проявлення відваги та мужності».

Друге кримінальне провадження стосується правопорушників, які вчинили хуліганські дії.

«Ми також надіслали офіційні листи до Головного управління Служби безпеки України і до Головного управління Національної поліції в місті Києві та Київській області щодо факту погроз працівнику воєнізованої охорони, спроби захоплення кабіни електропоїзда й спроби захоплення вогнепальної зброї», — говорить Василь Левицький. Він пояснює, що ці матеріали можуть вплинути на перекваліфікування тяжкості злочину на етапі розслідування проти трьох зловмисників.

«Цей випадок має стати показовим. Дебошири мають зрозуміти, що погрожувати не можна, намагатися захопити кабіну машиніста — зась, а якщо перебуваєш на території залізниці, то повинен дотримуватися правил поведінки громадян на цьому стратегічно важливому об’єкті», — наголошує очільник служби.

Хуліганство на залізниці — не дивина

«А ви проїдьтеся будь-якою останньою електричкою з Києва та побачите, що майже в кожному потязі є охочі похуліганити, тільки встигай рапорти писати», — розповідає машиніст Олександр Безпокатов.

Викидають вогнегасники, гальмівні башмаки, ломляться до машиніста, нищать кабіну та сидіння, гупають у двері. Олександр показав і виламаний засув на дверях тамбура після інциденту. Згадує, що одному помічнику машиніста, який спробував завадити хуліганам на Протасовому Яру, відбили селезінку.

«Раніше міліція їздила з машиністами. Наряд приходив до мене, відмічалися і супроводжували електропоїзд. Тоді пасажири знали, що, якщо вони просигналізують про сварку чи бійку в салоні, буде кому розібратися. А зараз? Вони просять втрутитися через гучномовний зв’язок, але що ми можемо вдіяти? Наше завдання — керувати поїздом і не допустити до цього зловмисників», — пояснює машиніст.

Василь Левицький розповідає, що за 2018 р. було зафіксовано 74 факти розфарбування електропоїздів графіті лише по Південно-Західній залізниці. У листопаді спецпідрозділ воєнізованої охорони разом із поліцією Києва затримали дві групи горе-малювальників. Тепер розфарбування скоротилися на 97 %.

«Уперше за 10 років ми викрили угрупування, які організовано розфарбовують електрички, потім фотографують і викладають у мережу», — каже очільник служби.

Також за 2018 р. на території Південно-Західної залізниці зафіксовано 93 факти хуліганських дій неврівноважених осіб. Фактично кожну третю добу поїзди обкидають сторонніми предметами. «Кожного дня по різних станціях регіональної філії трапляються випадки незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту, серед яких розкрадання майна, пошкодження рухомого складу, порушення правил громадської безпеки. На всіх напрямках Південно-Західної залізниці щоденно трапляються інциденти, на які повинна реагувати воєнізована охорона», — зазначив Василь Левицький.

Приклади правопорушень за 2018 р.

• 29 квітня шестеро невідомих зірвали стоп-кран міського електропоїзда на платформі Лівобережна. Коли машиніст вийшов із кабіни для того, щоб закрити стоп-кран, його обкидали камінням і розбили голову.

• 6 травня на станції Борщагівка 20 осіб у балаклавах, з битками, газовими балончиками та із собаками зірвали стоп-кран, обмалювали вісім вагонів поїздів. У відповідь на зауваження машиніста йому погрожували. Поїзд 24 хв не міг зрушити з місця.

• 29 червня на станції імені Георгія Кірпи перший вагон поїзда Інтерсіті+ Київ—Харків обкидали камінням, розтрощивши вікна. «Добре, що цього разу все обійшлося. Але бувають випадки, коли каміння влітає у вагони, від чого страждають і провідники, і пасажири», — розповідає Василь Левицький.

• 12 лютого локомотив пасажирського поїзда Кишинів—Москва поблизу станції Жмеринка невідомі обстріляли з невстановленої (переробленої вручну, — прим. авт.) зброї.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Юго-Западная ЖД » ЧП на Юго-западной ж.д.