"Льогкім двіженієм рукі": Враження подорожуючого від нових вагонів-трансформерів
Вчора їхав новим поїздом з "вагонами-трансформерами" (№749 Івано-Франківськ - Київ), напишу вам трохи вражень.
Ярослав Козак 25 января 2017
Суть "трансформера" в тому, що купейний вагон "льогкім двіженієм рукі" перетворюється на сидячий (1-й і 2-й клас однакові, просто саджають по 4 або по 6 осіб в одне купе).
У складі потягу вночі (до Франківська) вагони купейні, а назад (вдень) один залишається купейним, всі решта стають сидячими. Вчора на денний потяг в купейний вагон всі квитки було продано. В сидячому, де я їхав, було 2 пасажири.
Питання: якщо це "трансформери", то чому не залишити вдень більше купейних??? Тим паче, що можна слідкувати за кількістю проданих квитків, і вирішувати по ходу, яким має бути вагон - таким, як є попит!
І ще - вартість сидячого 1 -го класу вища, ніж купейного! Тобто те саме купе на 4 особи без постелі дорожче, ніж з постіллю!!!
Враження. Поїзд новий, нашого (Крюківський завод) виробництва, чистий, охайний. В купейній модифікації, вочевидь, цілком комфортний. Єдиний великий мінус - немає місця для багажу. На фотографії видно, яким малим є простір під лавкою. Там, де завжди лежали чемодани, саквояжі та столітрові рюкзаки, тепер поміститься лише дипломат і дамська сумочка.
Вгорі теж місця мінімально, великі сумки туди не влізуть. Зате маємо між нижньою і верхньою полицею вертикальні шухляди невідомого призначення (ширина в мильницю, а висота в дві книги), оголошується конкурс ідей - що туди покласти? Причому таких "ничок" аж три на кожного пасажира (ну ок, одна з них призначена для вішання рушників, а інші?). Моя версія - ставили задачу зробити "трансфермер", отже її вирішили в такий спосіб - зробити якомога більше "рухомих" поличок, деталей, і збити більші бабки.
Ліжка широкі та зручні, рівні, матраци нові, як і подушки, одіяла, все 2016. Практично не відчується вібрація - все прикрутили добре, немає того жахливого калатання решіток, драбинок та дверних замків, яке не дає спати у звичайних поїздах. Чи надовго - невідомо.
Ще один недолік - майже немає місця для верхнього одягу. Провідниця попереджає, щоб не чіпляли по 2 вішалки на одну сторону, бо при опусканні полиці одна вішалка ламається. Тобто ні речі скласти, ні куртки зняти, так і сидіть
В сидячому варіанті на 6 осіб - це жах. Ні пройти, ні продихнути. Питання - як називається вагон, де на одній полиці сидять три пасажири? Общій? Ні, в "общому" є ще верхня полиця, де по черзі можна полежати, а тут команда "сідєть".
Дякувати провідникам, вони не забороняють вдень розкласти полиці і полежати.
Розклад: вночі з Києва до Франківська - дуже ок. Прибуття о 7 ранку - чудово! Вдень з Франківська й Львова до Києва - для чого і кому??? Туристам - губити день відпустки. Хто до Києва по справах чи на лікування - додаткова ніч в готелі.
#Зрада чи #Перемога ..?
Текст публікується зі згоди автора. Лексика збережена. Оригінал тексту на сторінці автора у Facebook.