Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Офф-ТОП » Всякая всячина


Всякая всячина

Сообщений 151 страница 160 из 361

151

http://cfts.org.ua/news/2017/02/16/v_ki … rogi_39083

В Китае завершили строительство очередной высокоскоростной железной дороги

16 февраля 2017, 15:51

В Китае завершено строительство высокоскоростной железнодорожной ветки, соединяющей город Ухань (провинция Хубэй) и город Цзюцзян (провинция Цзянси), передает Интерфакс со ссылкой на Синьхуа.

В настоящий момент на железной дороге идут пуско-наладочные работы.

Протяженность ветки составляет 198 километров. Проектная скорость поездов по ней будет достигать 250 км/ч.

Напомним, Китай поставил себе цель к 2020 году связать более 80% крупных городов страны сетью высокоскоростных железнодорожных магистралей. Общая протяженность этих дорог составит примерно 30 тыс. километров.

0

152

http://cfts.org.ua/news/2017/02/16/v_ka … ideo_39074

В Казахстане пилот посадил вертолет на трассе, чтобы пообщаться с дальнобойщиками (видео)

16 февраля 2017, 11:48

В Казахстане пилот посадил вертолет на дороге, чтобы пообщаться с дальнобойщиками, сообщает 365info.kz.

На YouTube уже опубликован видеоролик инцидента, произошедшего на трассе Актобе-Шымкент возле поселка Карабутак в Актюбинской области.

На кадрах видеозаписи из вертолета выбегает летчик и спрашивает о чем-то водителя фуры. Получив ответ, он возвращается обратно в кабину вертолета. Далее винтокрылая машина взлетает.

За кадром по рации разговаривают два дальнобойщика. Один из них говорит напарнику, что "мужики заблудились".

[ видео с нецензурной лексикой ] !!!!!!

https://youtu.be/knDiU5DWcck

0

153

http://cfts.org.ua/blogs/manivtsyami_do … oshits_211

Манівцями до Європи: Чи поїде "Укрзалізниця" з Ужгорода до Кошиць

Після запуску поїзда з Києва до Перемишля "Укрзалізниця" задумалась над розширенням транскордонного сполучення з сусідніми державами, зокрема, до Словаччини. Чи вдасться реалізувати цю ініціативу?

    Николай Засядько 13 февраля 2017

Успіх поїзду Київ – Львів – Перемишль актуалізував необхідність запуску нових транскордонних маршрутів до сусідніх європейських країн. Спочатку були повідомлення про поїзд до польського Холму, потім про поїзд з Будапешта до Мукачева. На минулому тижні з'явилась інформація про можливий запуск поїзда з Ужгорода до словацьких Кошиць. "Вже пішов процес з запуску маршрутів з Волині до Холму, з Мукачева – до Будапешту, з Ужгорода – до Кошиць", – зазначив голова Державної міграційної служби Максим Соколюк.

Остання ініціатива викликає суперечливі почуття. З одного боку, це добре, що в українців з'явиться нова можливість зручно подорожувати поїздом до Європи. А з іншого – в уяві виникає наступна картина. Український поїзд (навряд це буде Hyundai) повільно повзе ширококолійною залізницею зі швидкістю 50-60 км/год, бо більше не дозволяє технічний стан дороги. Після майже трьох годин подорожі від Ужгорода пасажири прибувають на станцію Ганіска-при-Кошицях. Замість великого міста вони бачать труби великого металургійного комбінату U.S. Steel Kosice. А де ж Кошиці? Як виявляється, головна станція Кошиць знаходиться за 20 км від кінцевої ширококолійної магістралі. Що ж далі? Пасажирам доведеться діставатись до міста манівцями, повз промислову зону і аеропорт. Після такої картини відчуваю появу шквалу критики і звинувачень на адресу залізниці, міністра, уряду і всіх українських можновладців, які будуть лунати від пасажирів.В чому ж питання?

http://i053.radikal.ru/1702/42/66732ad87327.jpg

Для початку трохи історії ширококолійної магістралі Ужгород – Кошиці (Ганіска). В 1959 році між селами Велька Іда та Ганіска, неподалік Кошиць, почалось будівництво Східнословацького металургійного комбінату (зараз U.S. Steel Kosice). Залізна руда для виплавки сталі мала постачатись з українських копалень. Для безперебійної доставки сировини на завод в 1966 році була збудована ширококолійна залізниця від Ужгорода до Ганіски протяжністю в майже 100 км. Основна частина магістралі проходить поблизу європейської колії, але в деяких місцях колії йдуть різними маршрутами. В 1978 році залізниця була електрифікована. За півстоліття існування ширококолійна магістраль жодного разу не використовувалась для перевезення пасажирів.

Чи можливо змінити ситуацію і пустити по ній пасажирський потяг? Теоретично так. У середньому по одноколійній залізниці за добу проїжджає 5-6 вантажних поїздів. Можливість для пропуску пасажирського поїзда ніби існує, однак є багато "але". Перше – низька швидкість, максимум 60 км/год. Друге – лінія не має спеціальних перонів для посадки/висадки пасажирів. І третє – в деяких місцях залізниця оминає населені пункти. Однак, навіть попри це, існує кілька можливих варіантів вирішення питання.

http://s019.radikal.ru/i636/1702/a6/5b273c03d903.jpg

   Як вирішити проблему?

Варіант перший і, як на мене, більш раціональний – це домовитись зі словаками, аби деякі поїзди, які курсують між Кошицями і Чиєрна-над-Тисою, доїжджали до Чопа, де можна організувати зручну пересадку на українськи поїзди. Зараз курсують лише транскордонні поїзди Чиєрна-над-Тисою – Чоп і пасажирам, аби дістатись до Кошиць, треба робити додаткову пересадку.

Варіант другий – запуск скороченого маршруту. Замість того, аби ганяти поїзд до Ганіски, а потім думати про підвезення пасажирів до Кошиць, можна організувати сполучення між Ужгородом і Требішовом. Саме у цьому місті дві гілки, стандартна і ширококолійна, йдуть поруч. До того ж, з Требішова курсують приміські і швидкі поїзди до Кошиць, а також один нічний поїзд до Праги і один до Братислави (обидва проїжджають через Кошиці, Попрад, Жиліну). Час поїздки до Требішова тривав би десь годину-півтори, а з Требішова до Кошиць – біля 50 хвилин. Але для цього словацькій стороні необхідно продумати, як пасажири будуть пересідати з одного поїзда на інший, а також організувати доступ до широкої колії, бо зараз ця залізниця обмежена для пасажирів, а вантажні поїзди минають Требішов без зупинки.

Варіант третій – добудова гілки до вокзалу Кошиць. Поблизу станції Валяліки ширококолійна магістраль перетинається зі стандартною колією. Від місця перетину до вокзалу Кошиць приблизно 10 км. Тобто для організації повноцінного сполучення треба добудувати 10-кілометрову ділянку широкої колії і розв'язку, оскільки дві гілки пересікаються на різних рівнях, одна під іншою. Але чи буде це доцільно?

[b]Варіант четвертий [/b]– добудувати європейську колію від станції Матьовце до Ужгорода. Йдеться про ділянку в 15 км. До речі. Колись така колія існувала. Після Першої світової війни Чехословаччина отримала Підкарпатську Русь (сучасне Закарпаття) і уряд одразу задумався над покращенням залізничного сполучення з новим краєм. У 1921 році була відкрита ділянка Вояни – Матьовце – Ужгород, за допомогою якої Ужгород отримав залізничне сполучення з містами Словаччини і Чехії.

Після Другої світової війни, коли відбувся переділ кордонів, залізнична гілка була розділена, а частина, яка відійшла до СРСР була перешита на стандарт 1520 мм. На словацькій стороні ділянка Бановце-над-Ондавою – Матьовце використовувалась переважно для вантажних перевезень, а пасажирський почав поступово занепадати. Спочатку пасажирські рейкобуси курсували до Матьовце, згодом до Вельке Капушани. В 2012 році пасажирське сполучення було обмежено до Требішова.

Це цікавий варіант, але проблема полягає в тому, що, скоріш за все, доведеться будувати комбіновану колію, а це вимагає заміни шпал на ширококолійній ділянці Матьовце – Ужгород. Будувати нову гілку, вздовж ширококолійної, обійдеться ще дорожче.

http://s015.radikal.ru/i333/1702/e6/5e4e150e69cd.jpg

Кожен з описаних варіантів має свої плюси і мінуси, однак ключове питання залишається без відповіді – чи будуе перспективним бодай один з них?  Лише одне можна сказати – запуск маршруту потребує великих зусиль і розв'язання цілої низки завдань. Як показала історія регіональних транскордонних поїздів, рано чи пізно вони ставали засобом перевезення контрабанди і з рештою були скасовані. Запуск поїзда Київ – Ужгород – Кошиці видається ще менш реалістичним. Зараз поїзд доїжджає з Києва до Ужгорода за 13-16 годин, плюс 3 години до Кошиць. Такий варіант подорожі буде мало привабливим для пасажира, особливо зважаючи на те, що є прямий рейс Київ – Кошиці.

А, може, "Укрзалізниці" не варто морочити собі голову з новим поїздом і запустити автобуси на цьому маршруті? Тим паче, шо вже є гарний приклад. Чеська компанія LEO Express вже має свої автобусні рейси Мукачево – Ужгород – Кошиці з пересадкою на поїзди до Праги. Чехи вже майже півтори роки виконують перевезення на цьому маршруті і минулого року додали ще один рейс. Як показує досвід багатьох західних залізничних компаній, аби вижити і успішно конкурувати на транспортному ринку, вони виходять за межі суто залізних перевезень і стають мультимодальними.

Читайте також [url=Кожен з описаних варіантів має свої плюси і мінуси, однак ключове питання залишається без відповіді – чи будуе перспективним бодай один з них?  Лише одне можна сказати – запуск маршруту потребує великих зусиль і розв'язання цілої низки завдань. Як показала історія регіональних транскордонних поїздів, рано чи пізно вони ставали засобом перевезення контрабанди і з рештою були скасовані. Запуск поїзда Київ – Ужгород – Кошиці видається ще менш реалістичним. Зараз поїзд доїжджає з Києва до Ужгорода за 13-16 годин, плюс 3 години до Кошиць. Такий варіант подорожі буде мало привабливим для пасажира, особливо зважаючи на те, що є прямий рейс Київ – Кошиці.  А, може, "Укрзалізниці" не варто морочити собі голову з новим поїздом і запустити автобуси на цьому маршруті? Тим паче, шо вже є гарний приклад. Чеська компанія LEO Express вже має свої автобусні рейси Мукачево – Ужгород – Кошиці з пересадкою на поїзди до Праги. Чехи вже майже півтори роки виконують перевезення на цьому маршруті і минулого року додали ще один рейс. Як показує досвід багатьох західних залізничних компаній, аби вижити і успішно конкурувати на транспортному ринку, вони виходять за межі суто залізних перевезень і стають мультимодальними. 

Читайте також Автобус "Укрзалізниці": чому залізничні все більше возять пасажирів автобусами

Редакция не влияет и не несет ответственности за содержание блогов. Мнение редакции может не совпадать с мнением авторов блогов.

Отредактировано ANDRE (16-02-2017 17:55:17)

0

154

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/445288/

За найоригінальніші привітання з ювілеєм УЗШК пасажири отримають сертифікати на безкоштовні поїздки швидкісними поїздами

У пасажирів швидкісних поїздів є нагода привітати Українську залізничну швидкісну компанію з 5-річчям запровадження швидкісного руху в Україні. День народження компанія відзначає 22 лютого. Вітання можна залишити на офіційній сторінці Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» в соціальній мережі Фейсбук, а також надіслати на електронну адресу: ursc_reklama3@uz.gov.ua.

За найоригінальніші привітання з ювілеєм УЗШК пасажири отримають сертифікати на безкоштовні поїздки швидкісними поїздами.

0

155

http://cfts.org.ua/news/2017/02/16/v_ae … busy_39088

В аэропорту Харьков полностью заменят перронные автобусы

http://s019.radikal.ru/i616/1702/ba/70ecfe498390.jpg

В аэропорту Харьков до конца весны заменят все три старых автобуса для доставки пассажиров к самолетам на отдаленных стоянках на новые низкопольные транспортные средства. Об этом сообщает avianews.com со ссылкой на источник в аэропорту.

Замену техники производит хендлинговая компания "Интеравиа", которая занимается наземным обслуживанием рейсов в Харькове.

В рамках модернизации парка компания получит новые перронные автобусы VIVAIR словенского производителя TAM-DuraBus, специально предназначенные для перевозки пассажиров в аэропортах.

Первый из автобусов уже прибыл в Харьков. После проведения обучения работников он начнет перевозить пассажиров. Произойдет это, ориентировочно, в конце февраля.

На данный момент в аэропорту Харьков для доставки пассажиров к самолетам используются два телетрапа и старые городские автобусы со ступеньками в салоне.

0

156

http://cfts.org.ua/news/2017/02/18/v_ki … neli_39109

В киевском метро впервые построят вертикальные тоннели

http://s013.radikal.ru/i324/1702/18/80b2c8e8f0e0.jpg

Проект строительства метро на Виноградарь предусматривает новое для украинской столицы техническое решение – строительство так называемых вертикальных тоннелей, когда последние будут пролегать не параллельно, а один над другим.

Об этом в эфире радиостанции "Голос Столицы" рассказала советник руководителя КП "Киевский метрополитен" Наталья Макогон, передает ЦТС.

"Впервые в Киеве такое решение будет применено. Хотя для мира не является каким-то экстра-новым. Когда тоннель будет построен над тоннелем. Это связано с тем, что земельных участков в Киеве осталось не так много. И, соответственно, проектанты "Киевметрострой" предложили такое решение для того, чтобы прокладывать ветку на Виноградарь",- говорит Н. Макогон.

По ее словам, такая технология поможет сэкономить время и технические ресурсы, тем более, что особенности грунтов в данной местности позволяют осуществить такой проект. Представительница метрополитена напомнила, что строительство двух новых станций и ветки длиной около 4 км на данный момент оценивается в свыше 5 млрд грн.

Ранее ЦТС сообщал, что строительные работы по продлению Сырецко-Печерской линии киевского метро на жилмассив Виноградарь начнутся в декабре 2017 года. В планах запуск и введение в эксплуатацию двух новых станций Проспект Правды и Мостицкая. Проект намерены реализовать за три года.

0

157

http://cfts.org.ua/news/2017/02/16/nera … ovat_39085

Неработающий эскалатор на центральном вокзале Киева наконец-то начали ремонтировать

http://s020.radikal.ru/i720/1702/50/229ec7388f90.jpg

На центральном вокзале Киева начался ремонт неисправного эскалатора, сообщил глава правления "Укрзализныци" Войцех Балчун.

"Сообщают, что на Центральном железнодорожном вокзале в Киеве активно ремонтируют эскалатор. Обещают, что на полную он заработает до конца февраля. Это раньше на полмесяца, чем предусмотрено соглашением с компанией ДП "Элвит-Лифт", - написал Балчун на своей странице в Facebook.

Он добавил, что данная компания была определена победителем в ходе тендера.

На вокзале установлен эскалатор австрийского производства Shindler, необходимое для его ремонта оборудование привезли из-за границы.

Балчун также посетовал, что не удалось приступить к ремонту быстро, так как возникли сложности с тендером. "Без проведения тендерной процедуры это было невозможно. С июля по сентябрь несколько раз объявлялись торги, на которые не выходили участники", - отметил он.

Эскалатор в холле центрального вокзала Киева не работает с июня 2016 года. Семь месяцев специалисты "Укрзализныци" не могли его отремонтировать или хотя бы объяснить причины столь длительного простоя. В конце ноября он возобновлял работу в пиковые часы.

Отредактировано ANDRE (18-02-2017 19:18:54)

0

158

http://vlada.io/news/ukrzaliznytsya-pre … a-kolesah/

«Укрзализныця» предлагает украинцам путешествовать в «отелях на колесах»

Опубликовано 14.02.2017, 15:54

http://s48.radikal.ru/i119/1702/67/d42bcaa4a796.jpg

У ПАО «Укрзализныця» появилась услуга перевозки пассажиров в вагонах-салонах.

Об этом сообщается на сайте "УЗ".

Компания называет такие вагоны «отелями на колесах». Вагон оборудован кухней, большим залом и спальным купе. В кухне есть холодильник, микроволновая печь, электроплита. Зал оборудован мягким уголком, компьютером, аудио- и видеотехникой. В спальном купе есть кровать, письменный стол, шкаф, кондиционер, ванная комната.

http://s019.radikal.ru/i644/1702/55/8168d97f38cb.png

За каждый заказанный специальный вагон-салон оплачивается стоимость проезда 11 взрослых пассажиров по тарифу мягкого вагона с двухместными купе «СВ» соответствующей категории поезда.

http://s018.radikal.ru/i527/1702/6d/6209cb2ee694.png

Напомним, 17 января в первый рейс отправился поезд Киев-Ивано-Франковск, который сформирован из "вагонов-трансформеров". Поезд может перевозить пассажиров как с местами для сидения, так и со спальными местами.

0

159

https://styler.rbc.ua/rus/zhizn/provodn … 76909.html

"До сих пор не верим": Проводницы одесской электрички приняли роды у пассажирки

https://www.rbc.ua/static/img/y/z/yzz45 … 50x410.jpg - экипаж электропоезда

Сотрудницы железной дороги проявили свои лучшие профессиональные и человеческие качества

Четверо проводников электрички Знаменка - Колосовка - Одесса в пути приняли роды у пассажирки. Об этом сообщили в пресс-центре регионального филиала "Одесская железная дорога".

Так, во время движения пригородного поезда к проводницам вагона обратился мужчина и попросил помочь его жене, у которой начались схватки. Проводницы Наталья Нагуляка, Евгения Питулько, Светлана Пшеничная и Александра Булах проинформировали машиниста, оперативно вызвали скорую помощь на ближайшую станцию и оказали пассажирке необходимую помощь.

"Действовать надо было оперативно. Я позвонила врачу-акушеру, который нас проконсультировал. Мы расстелили чистые полотенца, подогрели воду, спреями продезинфицировали, делали роженице массаж... Все произошло очень быстро. И до сих пор не верим, что помогли ребенку появиться на свет", - рассказала Питулько.

https://youtu.be/eEQKZSkJMww

Наталья Нагуляка же отметила, что среди пассажиров она нашла медработников, однако они отказались принимать роды.
"Мы не имели другого выхода. Девочка уже начала появляться на свет, а до станции Новоукраинка, где ждала скорая, оставалось 25 минут", - заявила она.
Добавим, что проводницы-героини получат награды от руководства ОЖД.

Ранее львовская проводница приняла роды прямо в вагоне поезда.

0

160

http://uz.gov.ua/press_center/ukrainian … ia/445265/

Приміські сміттєвози, або Чому пасажири себе не поважають?

Кореспондент «МагістралІ» проінспектувала електрички після рейсу й поспілкувалась з прибиральницями, які борються за їх чистоту й порядок. Тож розповімо про те, що найчастіше лишають пасажири після себе, чому вони смітять і як з цим боротися.

http://s13.radikal.ru/i186/1702/1c/7ca575e0e350t.jpg

Неєвропейська культура

Наші співвітчизники часто кажуть, що Україна — європейська держава, тут живуть порядні й файні люди. Але у «побуті» деякі українці виявляються дивовижними «свинями». Варто лише зайти до приміської електрички після рейсу, щоб побачити, як люди «поважають» себе та оточуючих: залишають буквально терикони сміття.

Деяким пасажирам подобається виламувати двері, різати обшивку сидінь, розмальовувати стіни, смітити буквально собі під ноги, а потім ще обурюватися: чому так брудно й незатишно? Нагадаємо, що майже 80 % пасажирів — пільговики, котрі їздять безкоштовно. І чому вони псують найдешевшу можливість доїхати до роботи чи в гості, лишається загадкою.

Про те, скільки вікон, дверей тощо замінює залізниця, ми вже неодноразово писали, а тепер вирішили завітати в гості до бригади прибиральниць. Робота у них непроста: вони виносять сміття з електричок буквально мішками. У бригаді — п’ять жінок, робочий день триває з 8.00 до 21.00—22.00, працюють два дні через два. Саме ці тендітні жіночки не дають «поросяткам» (які зустрічаються серед порядних пасажирів) перетворити електричку на сміттєзвалище.

http://s019.radikal.ru/i638/1702/08/fabbfc0c3f3et.jpg

Сезонність асортименту

За «асортиментом» сміття, яке лишають після подорожі, можна навіть слідкувати за зміною сезону. Якщо пакетики, квіточки та обгортки з­під солодощів — явище постійне, то за іншим непотребом можна спостерігати, як за календарем.

Наприклад, взимку лишають більше паперових та пластикових стаканчиків з­під гарячих напоїв, а влітку — пластикових пляшок з­під води та скляних з­під пива. У сезон ягід жінки насилу збирають вишневі кісточки, які катаються по підлозі, у сезон зеленого горошку — підбирають стручки, а коли піде кукурудза, вигрібають погризені качани.

Незмінним й обов’язковим атрибутом кожної поїздки є лушпиння. Якщо їде компанія любителів лузати насіння дорогою, то «феї чистоти» знаходять після них величеньку чорну купу лушпиння.

«Іноді електричка стоїть недовго, тож ми змушені прибирати навіть тоді, коли пасажири вже перебувають у вагоні. Якось я підмітаю підлогу, вкриту лушпинням, а поруч жінка сидить, немолода, гарно одягнена, й у неї усі груди, як у медалях, у тому лушпинні. Їй, мабуть, ніяково стало, тож почала струшувати і говорити: «Це не я, не я». Ну, от що ти їй скажеш?» — згадує прибиральниця Олена.

Взимку є ще одна проблема: лушпиння намокає, тож замести його досить важко, треба віддерти, а це додаткове навантаження на дівчат. (До речі, роботи їм вистачає: за день бригада із п’яти людей має навести лад приблизно у 160 вагонах). Прибиральниці кажуть, що неодноразово просили заборонити в електричках продаж насіння, але це нереально, та й люди приносять його з собою.

Як прибирають

У кожного сезону свої мінуси. Взимку — холодно, влітку — спекотно. Взимку прибирання трохи менше, тому що достатньо лише позамітати і протерти полиці, а вологе прибирання проводять тільки в теплу пору року. Адже при «мінусі» все замерзне миттєво. Кожна жінка чистить вагон самотужки, а закінчивши, переходить в інший.

На перший погляд, у вагоні після рейсу більш­менш чисто, але пасажири, мов білки, ховають після себе сміття по кутках, звідки його потрібно витягати. Після кожного рейсу до електрички заходить десант прибиральниць із віниками, совками та великими картатими торбами. Починають зі сходів, тамбура і проходять через увесь состав. У «чистих» рейсах торба наповнюється за два—три вагони, а в Козятинській електричці (чомусь вона приїжджає найбруднішою) сміття так багато, що однієї картатої торби не вистачає і на один.

Найбільше відходів пасажири ховають між стіною та кріслом, на пічках. Тому в дівчат є спеціальний гачок, яким вони й вигрібають сміття на підлогу, а потім замітають. Кількість вражає: ми не пройшли ще й третій ряд крісел, як на підлозі виросла значна купа стаканчиків, пляшок з­під горілки, лушпиння тощо.

Що знаходять

Скажу відразу, якихось суперкоштовних знахідок тут не буває. Лише одного разу в тамбурі прибиральниця знайшла золоту сережку з камінчиком і досі шкодує, що власниця до них не звернулась і не забрала. Найчастіше забувають куртки чи торбинки на вішаках, але за ними зазвичай повертаються. «Буває, лишають документи, але люди якісь дивні: ми телефонуємо (якщо там вказані телефони) і говоримо, що можемо віддати та зберегти, а нам відповідають: «Я не поїду за ним до Києва».

Був випадок, коли знайшли файл із великою кількістю документів. Їх наша співробітниця навіть відправляла поштою: вони стосувалися хворої дитини, і мама була дуже вдячна», — розповідає Олена.

Часто дівчата бачать мішки з порожніми пляшками, мабуть, їх хтось зібрав і загубив. Такі знахідки виносять на смітники, з яких їх і забирають безхатченки. Вони також часто забувають свої мішки
з дрантям.

Наостанок питаю у дівчат, як, на їхню думку, можна вплинути на людей, аби вони не смітили. У відповідь чую песимістичне: «Уявити не можемо, що повинно статися з людьми, щоб вони перестали бути свинями. Ми теж регулярно їздимо електричками і навіть робимо зауваження, але до людей не доходить. Можуть ще й у відповідь вилаяти».

Після екскурсії по електричці, з якої виносили торби сміття, я йшла з глибоким сумом, адже і уявити не могла, що ця проблема така велика і брудна. Давайте поважати себе й один одного, щоб жити у чистій країні та їздити у чистому транспорті.

Олена Лось, «Магістраль».

0


Вы здесь » Транспортный форум » Офф-ТОП » Всякая всячина