Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Донецкая ЖД » ЧП на ДонЖД


ЧП на ДонЖД

Сообщений 161 страница 170 из 278

161

Mish, с таким же успехом можно процитировать и документ любого другого государства, только вот к Украине они ни какого отношения не имеют. На лекциях по путевому хозяйству нам не только обьясняли чем именно модернизация отличается от капитального ремонта, но и неоднократно обращали наше внимание на то, что эти виды ремонтов имеют разные источники финансирования.

+1

162

ALEX13

но и неоднократно обращали наше внимание на то, что эти виды ремонтов имеют разные источники финансирования.


По учебникам - наверное разные, спорить с упомянутыми преподавателями не планирую. А в жизни Украины - модернизацию выполняют сами железные дороги. Все 6. Это ровно то, о чём я говорил Met, за которого Вы вступились.

0

163

Естественно, что и модернизацию и капремонт делают сами железные дороги, а именно ПМС. Я вам говорю, что финансироваться эти ремонты должны из разных источников.

0

164

ALEX13

Я вам говорю, что финансироваться эти ремонты должны из разных источников.

Зачем писать одно и то же. Я уже ответил выше.

0

165

http://vk.com/pabel2007?z=photo12710811_310231204/album12710811_00/rev

0

166

pabel, а есть это статья в хорошем качестве-?

0

167

Пусть и с большим опозданием... И немного не в тему...

Цокур Владимир написал(а):

Зато прицепов хоть завались. Причём и в Сватово, и в Иловайске.

Простите за тупость - но, разве нельзя все эти прицепы использовать на пригороде с тепловозами,как это было ранее - перед закрытием того-же "Иловайск - Торез (- Дебальцево)"? Таскали-же и магистральные(и сейчас, наверняка, таскают) от Тореза на Дебальцево и маневровые от Иловайска до Тореза.
:dontknow:

Отредактировано ANDRE (09-10-2013 18:05:40)

0

168

23.10.2013 Через несанкціоноване втручання було припинено рух поїздів на п’ять годин

Завдяки уважності і пильності працівників служби колії Донецької залізниці вдалося запобігти тяжких наслідків сходження поїздів.
Так, 21 жовтня 2013 року залізничники були вимушені зупинити рух поїздів на перегоні Роти—Світлодарське через розкрадання матеріалів верхньої будови колії. Викрадено 119 підкладок, 480 клемних і 400 закладних болтів. У результаті цього випадку розкрадання матеріалів верхньої будови колії державному підприємству «Донецька залізниця» завдано матеріальної шкоди в сумі 14 тис. грн., а з урахуванням збитків на відновлення — 65 тис грн. Рух поїздів на ділянці був призупинений на 5,5 годин (з 9:10 до 14:40).
Тієї ж доби колійники виявили розобладнання зупинного пункту 47 км перегону Ясинувата—Скотовата. Викрадено 11 листів профнастилу, 8,7 м² тротуарної плитки. Сума прямого збитку (вартість викрадених матеріалів) — 3200 грн. Збитки з урахування відновлення підраховуються.
Донецька залізниця звернулась до правоохоронних органів для виявлення винних у розкраданні осіб і притягнення їх до кримінальної відповідальності.
Треба зазначити, що крадіжки та розобладнання верхньої будови колії безпосередньо впливають на загальну ситуацію із забезпеченням безпеки руху поїздів, завдають значних матеріальних збитків, утворюють вкрай небезпечні умови роботи залізничного транспорту.
            Зазначені небезпечні явища викликають затримку вантажних та пасажирських поїздів, чим завдають залізниці значних збитків від несвоєчасної доставки вантажів та відновлення руху.
Донецька залізниця констатує: вкрай загострилось становище, пов’язане з розкраданням об’єктів інфраструктури. Це призводить до виникнення перебоїв у русі поїздів, складає небезпеку для пасажирських та вантажних перевезень. Нажаль випадки посягання на державне майно частішають. Так, за 9 місяців поточного року зафіксовано 676 випадків несанкціонованих втручань сторонніх осіб у діяльність залізниці, розкрадань та разобладнань верхньої будови колії, які призвели до впливу на рух поїздів. Внаслідок цього підприємство зазнало збитків на загальну суму 2,89 млн грн., а з урахуванням збитків на відновлення — 7 млн 077 тис. 400 грн.
З початку року затримано 354 розкрадача, виявлено і знешкоджено 47 угрупувань. Всі затримані передані до правоохоронних органів. Всього за цей період порушено 361 кримінальних справ за ст. 277 «Псування шляхів сполучення і транспортних засобів» і ст. 185 «Крадіжка» КК України.
Донецька залізниця наголошує — незаконне втручання в діяльність залізничного транспорту може призвести до виникнення аварійних ситуацій із вкрай небезпечними наслідками, що ставить під загрозу безпеку руху поїздів і передбачає як адміністративну, так і кримінальну відповідальність.

Прес-служба Донецької залiзницi
pressa@railway.dn.ua
railway.dn.ua
тел.(062) 319-66-91

Уже второй раз за эту осень, на моей памяти, тянут элементы верхнего строения пути на направлении Попасная - Никитовка, на котором несколько лет нет пассажирского сообщения. Делаем выводы...

0

169

pabel написал(а):

Уже второй раз за эту осень, на моей памяти, тянут элементы верхнего строения пути на направлении Попасная - Никитовка, на котором несколько лет нет пассажирского сообщения. Делаем выводы...


А тут выводы однозначные - нет движения, пошли кражи.
Появятся поезда на ветке - наверняка, те же воры остановятся в своих делах, себя милого жалко, вдруг тут и грохнемся....

0

170

Судя по служебному расписанию грузовых поездов - это не такое уж и глухое направление...

0


Вы здесь » Транспортный форум » Донецкая ЖД » ЧП на ДонЖД