Mish, с таким же успехом можно процитировать и документ любого другого государства, только вот к Украине они ни какого отношения не имеют. На лекциях по путевому хозяйству нам не только обьясняли чем именно модернизация отличается от капитального ремонта, но и неоднократно обращали наше внимание на то, что эти виды ремонтов имеют разные источники финансирования.
ЧП на ДонЖД
Сообщений 161 страница 170 из 288
Поделиться16230-08-2013 22:33:06
ALEX13
но и неоднократно обращали наше внимание на то, что эти виды ремонтов имеют разные источники финансирования.
По учебникам - наверное разные, спорить с упомянутыми преподавателями не планирую. А в жизни Украины - модернизацию выполняют сами железные дороги. Все 6. Это ровно то, о чём я говорил Met, за которого Вы вступились.
Поделиться16330-08-2013 22:47:34
Естественно, что и модернизацию и капремонт делают сами железные дороги, а именно ПМС. Я вам говорю, что финансироваться эти ремонты должны из разных источников.
Поделиться16430-08-2013 22:51:39
ALEX13
Я вам говорю, что финансироваться эти ремонты должны из разных источников.
Зачем писать одно и то же. Я уже ответил выше.
Поделиться16608-09-2013 00:25:40
pabel, а есть это статья в хорошем качестве-?
Поделиться16726-09-2013 16:54:21
Пусть и с большим опозданием... И немного не в тему...
Зато прицепов хоть завались. Причём и в Сватово, и в Иловайске.
Простите за тупость - но, разве нельзя все эти прицепы использовать на пригороде с тепловозами,как это было ранее - перед закрытием того-же "Иловайск - Торез (- Дебальцево)"? Таскали-же и магистральные(и сейчас, наверняка, таскают) от Тореза на Дебальцево и маневровые от Иловайска до Тореза.
Отредактировано ANDRE (09-10-2013 19:05:40)
Поделиться16824-10-2013 09:59:11
23.10.2013 Через несанкціоноване втручання було припинено рух поїздів на п’ять годин
Завдяки уважності і пильності працівників служби колії Донецької залізниці вдалося запобігти тяжких наслідків сходження поїздів.
Так, 21 жовтня 2013 року залізничники були вимушені зупинити рух поїздів на перегоні Роти—Світлодарське через розкрадання матеріалів верхньої будови колії. Викрадено 119 підкладок, 480 клемних і 400 закладних болтів. У результаті цього випадку розкрадання матеріалів верхньої будови колії державному підприємству «Донецька залізниця» завдано матеріальної шкоди в сумі 14 тис. грн., а з урахуванням збитків на відновлення — 65 тис грн. Рух поїздів на ділянці був призупинений на 5,5 годин (з 9:10 до 14:40).
Тієї ж доби колійники виявили розобладнання зупинного пункту 47 км перегону Ясинувата—Скотовата. Викрадено 11 листів профнастилу, 8,7 м² тротуарної плитки. Сума прямого збитку (вартість викрадених матеріалів) — 3200 грн. Збитки з урахування відновлення підраховуються.
Донецька залізниця звернулась до правоохоронних органів для виявлення винних у розкраданні осіб і притягнення їх до кримінальної відповідальності.
Треба зазначити, що крадіжки та розобладнання верхньої будови колії безпосередньо впливають на загальну ситуацію із забезпеченням безпеки руху поїздів, завдають значних матеріальних збитків, утворюють вкрай небезпечні умови роботи залізничного транспорту.
Зазначені небезпечні явища викликають затримку вантажних та пасажирських поїздів, чим завдають залізниці значних збитків від несвоєчасної доставки вантажів та відновлення руху.
Донецька залізниця констатує: вкрай загострилось становище, пов’язане з розкраданням об’єктів інфраструктури. Це призводить до виникнення перебоїв у русі поїздів, складає небезпеку для пасажирських та вантажних перевезень. Нажаль випадки посягання на державне майно частішають. Так, за 9 місяців поточного року зафіксовано 676 випадків несанкціонованих втручань сторонніх осіб у діяльність залізниці, розкрадань та разобладнань верхньої будови колії, які призвели до впливу на рух поїздів. Внаслідок цього підприємство зазнало збитків на загальну суму 2,89 млн грн., а з урахуванням збитків на відновлення — 7 млн 077 тис. 400 грн.
З початку року затримано 354 розкрадача, виявлено і знешкоджено 47 угрупувань. Всі затримані передані до правоохоронних органів. Всього за цей період порушено 361 кримінальних справ за ст. 277 «Псування шляхів сполучення і транспортних засобів» і ст. 185 «Крадіжка» КК України.
Донецька залізниця наголошує — незаконне втручання в діяльність залізничного транспорту може призвести до виникнення аварійних ситуацій із вкрай небезпечними наслідками, що ставить під загрозу безпеку руху поїздів і передбачає як адміністративну, так і кримінальну відповідальність.
Прес-служба Донецької залiзницi
pressa@railway.dn.ua
wwwrailway.dn.ua
тел.(062) 319-66-91
Уже второй раз за эту осень, на моей памяти, тянут элементы верхнего строения пути на направлении Попасная - Никитовка, на котором несколько лет нет пассажирского сообщения. Делаем выводы...
Поделиться16924-10-2013 12:17:32
Уже второй раз за эту осень, на моей памяти, тянут элементы верхнего строения пути на направлении Попасная - Никитовка, на котором несколько лет нет пассажирского сообщения. Делаем выводы...
А тут выводы однозначные - нет движения, пошли кражи.
Появятся поезда на ветке - наверняка, те же воры остановятся в своих делах, себя милого жалко, вдруг тут и грохнемся....
Поделиться17024-10-2013 12:20:08
Судя по служебному расписанию грузовых поездов - это не такое уж и глухое направление...
Похожие темы
История пассажирского сообщения на ДонЖД | Донецкая ЖД | 02-06-2012 |
Тупизм на ДонЖД!!! | Донецкая ЖД | 23-10-2013 |
Расписание ДонЖД на 2011/2012 | Донецкая ЖД | 08-05-2012 |
Назначение пригородных поездов по ДонЖД на 2008/2009 гг. | Донецкая ЖД | 26-09-2008 |
ДонЖД "забила" нитку под ЭПК Луганск-Мариуполь | Донецкая ЖД | 04-06-2008 |