Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Электротранспортные сети » Новости городского электротранспорта Украины


Новости городского электротранспорта Украины

Сообщений 11 страница 20 из 103

11

а тут на новый уже скидываются.

сколько в мире идей, столько и мошенников. Новости пестрят заголовками "и снова мошенники обманули  таких -то людей.." Не удивлюсь, если указанные в реквизитах организаторы убегут с деньгами.

0

12

Цель акции - собрать средства на один новый троллейбус или ремонт того, который не выходит на дорогу сегодня.

Вообще-то деньги на покупку должны выделяться из местного бюджета. В Украине есть программа 50/50, то есть 50% денег от стоимости троллейбуса должна выделить местная власть, а 50% государство. Но эта программа действует, если закупка троллейбуса производиться у отечественного производителя, по крайне мере так было, если эту программу не убрали.

0

13

Камянець-Подільський: перспектива тролейбусної лінії.

http://citybuses.at.ua/_nw/0/32782614.jpgМинулого тижня у місті перебувала офіційна чеська делегація всесвітньовідомої фірми "СКD", яка виготовляє обладнання для тролейбусних та трамвайних ліній. Метою приїзду високопоставлених представників фірми стало бажання допомогти у відродженні проекту "Кам'янецький тролейбус". Про що говорилось на зустрічі та які перспективи побачити на дорогах міста тролейбус, розповідають заступники голови ГО "Кам'янець-Подільський тролейбус" Борис Кетлінський та Олександр Ковальчук.

Борис Кетлінський: Метою чеської делегації на чолі із генеральним директором "ЧКД Електротехніка" Михайлом Дивиним було ознайомлення із можливостями побудови у нашому місті тролейбусної лінії. Гості на прикладі одного з чеських міст а населенням більше 100 тисяч довели, що цей вид громадського транспорту працює рентабельно, а головне - екологічно чистий. Основним завданням нашої сторони було представити технічну документацію не проект тролейбусної лінії в Кам'янці-Подільському, що ми І зробили. Делегація проглянувши документацію, залишилась задоволена побаченим, хоча рік її виготовлення-1993. Ми хочемо подякувати колишньому директору міського архіву Валентині Стельмах, яка зберегла документацію і передала нашій громадській організації. На жаль, вона не вся, тому ми просимо колишніх депутатів міської ради, співробітників виконкому та усіх, у кого залишились документи по тролейбусу, повернути нам. Зрозуміло, документація ця застаріла, адже технічні можливості пішли далеко вперед. Ми навели контакти з розробником технічної документації - Харківським проектним Інститутом - і налагоджуємо співпрацю, аби виконати корегування проекту. Дуже добре, що в інституті всі кальки по нашій лінії збереглися. Якщо б сьогодні знову розроблявся проект, то він "потягнув" би на 1 млн.43 тис.грн. Корегування обійдеться в 3-4 рази дешевше. Друге питання, яке гостро постає перед проектантами - місце розташування тролей¬бусного депо (в нових умовах воно називатиметься - станція технічного обслуговування). За новими планами воно буде знаходитись на перетинах проспекту Грушевського і вул. Черняхівського (розглядаються і інші варіанти). Для підвищення рентабельності, окрім обслуговування тролейбусів, станція техобслуговування буде завантажена іншими видами робіт. У початковому проекті планувалась експлуатація 100 тролейбусів. Сьогодні ця цифра була б зависокою. За нашими розрахунками нині потрібно до 39 машин, з подальшим зростанням - до 50-ти. Розглядаються можливості і використання тролейбусів і на без провідникових лініях, як «Залізичний вокзал – Старе місто».

Олександр Ковальчук: Я мав безпосереднє відношення до тролейбусної лінії, адже у ранзі заступника міського голови виношував цю Ідею та працював над її втіленням. Тому логічно, що став одним із засновників громадської організації "Кам'янець-Подільський тролейбус". У 1992 документацію будівництва тролейбусної лінії в Кам'янці-Подільському було завершено. Всі матеріали, комплектуючі знаходились на складі а об'ємах 95-97% до потрібного. За ці роки мери змінювались, але не брали проект до уваги. Нині доводиться розпочинати все з нуля. У цьому проекті першим пунктом стоїть фінансування. Оскільки грошей у місцевому та й державному бюджетах на тролейбус немає - ми шукаємо інші шляхи. Розуміємо, що багато залетить від строку окупності цього проекту. Цей термін не повинен переважати п'яти років. Ми ставимо питання здешевлення проекту, насамперед побудови тролейбусного депо. Це приміщення вирішили будувати за допомогою сандвіч-панелей, які виготовляє «Модуль». Зрозуміло, що чеський гігант "ЧКД" виготовляє все обладнання та матеріали для будівництва трамвайних ліній, тож вони зацікавлені у власному постачанні. Але ж і в Україні виготовляють необхідні матеріали та обладнання і у нас воно в 3-4 рази дешевше. Думаю, що зможемо знайти необхідний паритет з чехами в цьому питанні. Також залишається відкритим питання кредитування проекту. Чеська сторона працює із "Райффайзенбанком" і хоче це співробітництво продовжити, але десятивідсоткова ставка нас не влаштовує. Я вишукав міжнародну інвестиційну компанію, яка вкладає інвестиції під 2,5%. А ще познайомився а турецьким бізнесменом, який має більше 200 мли. євро у німецькому банку і виявив бажання вкладати кошти у наше місто під 0,1-0,5 %. Будемо працювати а цим інвестором, щоб він гроші вкладав у Кам'янець, в тому числі і в тролейбусну лінію.

Автор: Вікторія Гайдамашко

Джерело: "Кам'янець-Подільський вісник" №24 10.06.2011

http://citybuses.at.ua/news/kamjanec_po … 1-06-13-30

0

14

КВСЗ займётся производством трамваев

Киевская горгосадминистрация (КГГА) совместно с Крюковским вагоностроительным заводом (КВСЗ) намерена производить трамваи на вагоноремонтном заводе, входящем в КП «Киевпасстранс». Об этом сообщил председатель КГГА А. Попов.

Он, в частности, подчеркнул, что киевская власть поставила целью производить собственные трамвайные вагоны, однако это невозможно сделать только за счёт предприятий Киева — нужна интеграция с другим предприятием. И именно Крюковский вагоностроительный завод может быть партнёром в производстве таких вагонов.

По словам А. Попова, первый трамвай совместного производства будет выпущен уже в течение ближайших шести месяцев.

В настоящее время в столице полностью изношено 84% эксплуатируемых трамваев.

Примечание. В настоящее время между «Киевпасстрансом», КГГА и КВСЗ подписан меморандум о планах совместного производства трамваев. Стороны также подписали меморандум о планах производства подвижного состава для линии «лёгкого» метро в направлении жилого массива Троещина.

http://www.kremenchug.ua/news/business/ … mvaev.html

0

15

Tomson написал(а):

КВСЗ займётся производством трамваев

Это уже вряд-ли, так как появилась информация, что КГГА собирается отмыть солидные средства под предлогом покупки списанных в Германии трамваев со сроком эксплуатации свыше 16 лет. К тому же и с узкой колеёй.

Отредактировано babaj (12-10-2011 19:38:58)

0

16

babaj написал(а):

Это уже вряд-ли, так как появилась информация, что КГГА собирается отмыть солидные средства под предлогом покупки списанных в Германии трамваев со сроком эксплуатации свыше 16 лет.

Я не уверен, что то количество б/у трамваев, которое хочет купить Киев достаточно для хоть какой-нибудь заметной замены старого трампарка. А трамваи КВСЗ здесь как раз бы не помешали, да и не только Киев, наверное, заинтересован в приобретении новых трамваев.
Есть также информация, что в Киеве начали подготавливать дорогу для строительства междугородней троллейбусной линии Киев-Ирпень. В подтверждение фотографии http://transphoto.ru/articles/2497/

0

17

Tomson написал(а):

что то количество б/у трамваев, которое хочет купить Киев достаточно

Так Киев же помимо этого и новые трамваи КТМ-623 купил

0

18

А в каком количестве купили КТМ-23? Это очень важно!

Отредактировано Tomson (25-10-2011 22:04:59)

0

19

Короче в Севастополе насмешили всех. А именно на новый троллейбус собрали всего 500 гривен (это даже на з.п. простому работяге не хватит), хотя в Горловке на ремонт 241-го собрали чуть более 10 тыс. гривен. Подробнее здесь http://new-sebastopol.com/archive_news/ … 00_griven/

0

20

Tomson написал(а):

А в каком количестве купили КТМ-23? Это очень важно!

Не знаю, к сожалению. Два точно.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Электротранспортные сети » Новости городского электротранспорта Украины