Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Южная ЖД » Модернизация участков ЮЖД


Модернизация участков ЮЖД

Сообщений 11 страница 17 из 17

11

На дільниці швидкісного руху Полтава - Красноград - Лозова завершено будівництво контактної мережі – подача напруги запланована на 30 березня

1 березня 2012 року на дільниці Полтава - Красноград - Лозова Південна залізниця закінчила будівництво контактної мережі по маршруту, де вже в травні курсуватимуть швидкісні поїзди.

Відтак на дільниці Полтава - Красноград встановлено: 1368 фундаментів, 2887 опор контактної мережі, 494 анкерів, змонтовано 494 відтяжок, 270 оголовків, 135 жорстких поперечин, 2456 консолей, 3195 кронштейнів, а також розкатано 142,5 км несучого тросу та стільки ж контактного дроту, 87 км дротів ДПР (розташовані з польової частини опор контактної мережі, слугують для живлення нетягових залізничних споживачів).

На дільниці Красноград - Лозова встановлено: 1162 фундаментів, 3098 опор контактної мережі, 554 анкерів, змонтовано 554 відтяжок, 246 оголовків, 123 жорстких поперечин, 2694 консолей, 3217 кронштейнів. Розкатано по 195 км несучого тросу та контактного дроту; дротів ДПР - 40,4 км.

Впродовж березня завершаться роботи з регулювання контактної мережі на перегонах даного напрямку, а також з розкатки несучого тросу, контактного дроту та дротів ДПР на станції Красноград (будівельна частина, тобто установка фундаментів, опор контактної мережі, анкерів, оголовків, жорстких поперечин тут вже закінчена). Подача напруги в контактну мережу планується 30 березня.

Що стосується Лозової, станції стикування двох родів струму, то роботи з електрифікації залізничники тут закінчать на початку травня. При цьому реконструйована тягова підстанція Лозова, на якій були замінені два силових трансформатори і побудовано розподільний пристрій 27,5 кВ, уже прийнята комісією в експлуатацію — як і нові тягові підстанції на станціях Красноград і Сахновщина. А комісійне приймання тягової підстанції Карлівка відбудеться 13 березня.

Нагадаємо, в рамках підготовки до Євро-2012 Південною залізницею були "з нуля" побудовані чотири стаціонарні тягові підстанції - на ст. Красноград, Сахновщина, Карлівка (напрямок Полтава - Красноград-Лозова), а також підстанція Сагайдак (напрямок Гребінка - Полтава), яка з лютого вже працює на тягу поїздів. При цьому за всі попередні 20 років було побудовано всього дві стаціонарні тягові підстанції - в Ромодані (2002 р.) та Полтаві (2007 р.).

Усі чотири нові стаціонарні тягові підстанції блочно-модульного типу. Тут використовується найсучасніше обладнання: елегазові вимикачі, компактні розподілювачі всіх напруг і т.д., що на порядок підвищує надійність тягового електропостачання і знижує експлуатаційні витрати (фірма-виробник дає гарантію безвідмовної роботи 25 років). Потужність тягових підстанцій враховує перспективу розвитку інфраструктури залізниці та регіону в цілому. Наприклад, потужність двох трансформаторів підстанції Красноград становить 80 МВт (для порівняння: потужність Красноградської районної підстанції - 16 МВт).

Довідка

Експлуатаційна протяжність дільниці Полтава - Красноград - Лозова складає 176 км; розгорнута - 314 км.

mtu.gov.ua

0

12

ИНТЕРЕСНО, а могут ли отменить поезда из-за того, что УЗ и ПИД не смогут договориться, чьими лок бригадами и локомотивами обслуживать стыковые приграничные участки? пример ВЛ 80 Купянские в в Валуйках

0

13

Может быть и такое.

0

14

Как говорится, в нашем мире нет ничего невозможного... :rolleyes:

0

15

Спасибо за информацию

0

16

НА ПІВДЕННІЙ ЗАЛІЗНИЦІ ЗАВЕРШУЮТЬСЯ РОБОТИ З МОДЕРНІЗАЦІЇ ВЕРХНЬОЇ БУДОВИ КОЛІЇ ДІЛЬНИЦІ ШВИДКІСНОГО РУХУ НОВА БАВАРІЯ-ЛЮБОТИН
Колійники Південної залізниці завершили роботи з модернізації верхньої будови колії дільниці швидкісного руху Нова Баварія - Люботин (напрямок Харків - Полтава), що виконувалися Основ`янською колійною машинною станцією № 39. Безстикову колію укладено на 16 км.

На даній ділянці курсують пасажирські поїзди київського, сумського і кременчуцького напрямків, у т.ч. прискорені "Інтерсіті +", а також вантажні, які прямують, зокрема, з Куп`янська до Кременчука і далі до чорноморських портів.
      Для забезпечення безпеки руху на цій ділянці торік харківські колійники виконали роботи з перезакріплення всіх ланок непарної колії з суцільною заміною скріплень. Для значного поліпшення технічного стану цієї однієї із найбільш вантажонапружених ділянок стратегічного київського напрямку виконано модернізацію. Для проведення всіх ремонтних робіт було заплановано довготривале "вікно" у 25 днів (з 2-го по 26 квітня) і закрито перегін непарної колії двоколійної ділянки Нова Баварія - Люботин.
      На станції Нова Баварія була облаштована тимчасова база колійників, де були розташовані спальні вагони і вагон-лазня.
      Фахівці Основ`янської ПМС-39 працювали спільно з колегами Лозівської, Харківської та Люботинської дистанцій колії. За зміну колійники укладали згідно із щодобовим планом у середньому 1500 метрів нової рейко-шпальної решітки. На допомогу їм були надані колійні машини важкого типу Полтавського центру механізації колійних робіт.
      Довідково:
Термін "вікно"- означає час, протягом якого зупиняється рух поїздів на перегоні, окремих коліях перегону або станції для проведення ремонтно-будівельних робіт.
http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php? … mp;id=3560

0

17

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447365/

29.03.2017

Залізничники Південної магістралі розпочали ремонтно-колійні роботи

27 березня у регіональній філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» розпочалися масштабні роботи з реконструкції та ремонту колії. Цього року залізничники Південної магістралі планують відремонтувати 317 кілометрів колії.

Зокрема, реконструкцію колії буде здійснено на перегоні Потоки – Кременчук –5,5 кмнапрямку Полтава – Кременчук, на перегоні Гракове – Шевченкове –8,4 кмнапрямку Основа – Куп’янськ.

Загалом у 2017 році заплановано здійснити капітальний ремонт66,3 кмколії, середній ремонт колії100 кмта комплексно-оздоровчий ремонт100 кмколії, а також буде замінено на нові 15 комплектів стрілочних переводів.

До виконання робіт підготовлено 36 одиниць колійної техніки: машини для укладання колії, рейкозварювальні машини, колійні машини для закріплення колії ПМГ.

Довідково:

У 2016 році колійним господарством регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» було здійснено реконструкцію 40,14 км колії, капітальний ремонт 27,5 км колії, середній ремонт 100 км колії, комплексно-оздоровчий ремонт 100 км колії, замінено на нові 10 комплектів стрілочних переводів.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Южная ЖД » Модернизация участков ЮЖД