На дільниці швидкісного руху Полтава - Красноград - Лозова завершено будівництво контактної мережі – подача напруги запланована на 30 березня
1 березня 2012 року на дільниці Полтава - Красноград - Лозова Південна залізниця закінчила будівництво контактної мережі по маршруту, де вже в травні курсуватимуть швидкісні поїзди.
Відтак на дільниці Полтава - Красноград встановлено: 1368 фундаментів, 2887 опор контактної мережі, 494 анкерів, змонтовано 494 відтяжок, 270 оголовків, 135 жорстких поперечин, 2456 консолей, 3195 кронштейнів, а також розкатано 142,5 км несучого тросу та стільки ж контактного дроту, 87 км дротів ДПР (розташовані з польової частини опор контактної мережі, слугують для живлення нетягових залізничних споживачів).
На дільниці Красноград - Лозова встановлено: 1162 фундаментів, 3098 опор контактної мережі, 554 анкерів, змонтовано 554 відтяжок, 246 оголовків, 123 жорстких поперечин, 2694 консолей, 3217 кронштейнів. Розкатано по 195 км несучого тросу та контактного дроту; дротів ДПР - 40,4 км.
Впродовж березня завершаться роботи з регулювання контактної мережі на перегонах даного напрямку, а також з розкатки несучого тросу, контактного дроту та дротів ДПР на станції Красноград (будівельна частина, тобто установка фундаментів, опор контактної мережі, анкерів, оголовків, жорстких поперечин тут вже закінчена). Подача напруги в контактну мережу планується 30 березня.
Що стосується Лозової, станції стикування двох родів струму, то роботи з електрифікації залізничники тут закінчать на початку травня. При цьому реконструйована тягова підстанція Лозова, на якій були замінені два силових трансформатори і побудовано розподільний пристрій 27,5 кВ, уже прийнята комісією в експлуатацію — як і нові тягові підстанції на станціях Красноград і Сахновщина. А комісійне приймання тягової підстанції Карлівка відбудеться 13 березня.
Нагадаємо, в рамках підготовки до Євро-2012 Південною залізницею були "з нуля" побудовані чотири стаціонарні тягові підстанції - на ст. Красноград, Сахновщина, Карлівка (напрямок Полтава - Красноград-Лозова), а також підстанція Сагайдак (напрямок Гребінка - Полтава), яка з лютого вже працює на тягу поїздів. При цьому за всі попередні 20 років було побудовано всього дві стаціонарні тягові підстанції - в Ромодані (2002 р.) та Полтаві (2007 р.).
Усі чотири нові стаціонарні тягові підстанції блочно-модульного типу. Тут використовується найсучасніше обладнання: елегазові вимикачі, компактні розподілювачі всіх напруг і т.д., що на порядок підвищує надійність тягового електропостачання і знижує експлуатаційні витрати (фірма-виробник дає гарантію безвідмовної роботи 25 років). Потужність тягових підстанцій враховує перспективу розвитку інфраструктури залізниці та регіону в цілому. Наприклад, потужність двох трансформаторів підстанції Красноград становить 80 МВт (для порівняння: потужність Красноградської районної підстанції - 16 МВт).
Довідка
Експлуатаційна протяжність дільниці Полтава - Красноград - Лозова складає 176 км; розгорнута - 314 км.
mtu.gov.ua