Триває підготовка ділянки Дніпропетровськ – П`ятихатки до запровадження швидкісного руху
Придніпровська залізниця продовжує готувати ділянку Дніпропетровськ-П`ятихатки до курсування електропоїздів Інтерсіті+.
На поточний момент причетні служби колії, сигналізації та зв’язку, електропостачання, будівельно-монтажних і цивільних споруд Придніпровської залізниці вже виконали на цьому відрізку шляху значний обсяг робіт.
Зокрема, колійниками модернізовано 14,6 км колії, середнім ремонтом відремонтовано 2,9 км колії, комплексно-оздоровчим - 4,8 км. Виправно-підбивно-рихтувальними машинами (ВПР) пройдено 40,6 км колії.
На станціях П`ятихатки-Стикова, Верхньодніпровськ, Сухачівка, Діївка, Баглій новими на залізобетонних брусах замінили 9 стрілочних переводів. Виконано середній ремонт 6 комплектів стрілочних переводів на станціях Горяїнове, Сухачівка, Баглій, Дніпродзержинськ-Пасажирський, Верхньодніпровськ, Воскобійня та Верхівцеве.
Силами служби сигналізації та зв’язку виконано низку робіт з ремонту кабелю та засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу, а також фарбувальні роботи.
Енергетики підприємства виконали ревізію й регулювання 125,6 км контактної підвіски із заміною дефектних елементів, перевлаштували контактні мережі у 4 кривих дільницях колії, 48 ізоляторів замінили на полімерні, встановили 47 опор контактної мережі та анкерів тощо.
Служба будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд привела до потрібних габаритів платформи на перегонах Верхньодніпровськ - Войскобійня, Діївка - Сухачівка, Горяїнове – Діївка та ін.
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to … ic/321300/
Несмотря на критику Хюндаев, все равно их будут внедрять на маршрут Киев-Днепр и Киев-Одесса