Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 111 страница 120 из 464

111

http://tr.ru/news/1872-skorostnoy-poezd … opivnickim

Скоростной поезд «Интерсити» запустят между Киевом и Кропивницким

Новый поезд «Интерсити» в декабре начнёт перевозить пассажиров из Киева в Кропивницкий (бывший Кировоград). Отправление из Кропивницкого в 23:59, прибытие в Киев - в 5:07. Обратный рейс в 17:50, прибытие в Кропивницкий в 22:50. На пути предусмотрены остановки на станции Имени Тараса Шевченко (город Смела) и в Знаменке.

Время в пути займёт около пяти часов, что быстрее, чем на автобусе. Стоимость билета в вагон первого класса – 150 гривен, второго – 90 гривен, сообщает LB.ua. Благодаря удобному расписанию жители Кропивницкого смогут ездить в Киев «одним днём».

Скоростные поезда «Интерсити» используются и на других направлениях украинских железных дорог, например, «Киев—Херсон» и «Киев—Одесса».

Кроме того, с 30 октября в стране появится новый поезд № 234 «Хмельницкий—Лисичанск», Он будет отправляться из Хмельницкого в 16:06 и прибывать в Лисичанск на следующий день в 12:35. Обратный рейс в 14:29 и прибытие в Хмельницкий в 10:54. Время в пути - 20 часов 29 минут. Состав будет останавливаться в Козятине, Киеве, Гребенке, Полтаве, Харькове и Сватове.

Также «Укрзализныця» усиливает сообщение на маршруте «Одесса—Константиновка». Поезд № 92 с 19 октября до 17 ноября ходит ежедневно, а не через день, как раньше.

0

112

Пусть следующий пост и будет с огромным опозданием от времени выхода статьи в свет, но данная информация нигде на форуме не публиковалась.

http://tr.ru/news/1582-ukrainskie-zhele … nsformerov

«Украинские железные дороги» приобретут 13 вагонов-трансформеров

«Укрзализныця» в этом году закупит 21 новый пассажирский вагон, 13 из которых будут иметь купе-трансформеры. Ранее такие вагоны компания не использовала. Первую партию поставят с Крюковского вагоностроительного завода уже осенью.

Вагоны-трансформеры отличаются от обычных тем, что четыре полки в купе можно на ночь разобрать в удобные спальные места, а днём — собрать в кресла для сидения, сообщается на сайте компании.

«Украинские железные дороги» планируют прицепить вагоны к составам поездов, которые курсируют как днём, так и ночью. Предположительно, новый подвижной состав смогут оценить пассажиры «Ночного экспресса» «Киев – Львов – Ивано-Франковск» и дневного поезда Интерсити. Во время курортного сезона маршруты курсирования вагонов планируется продлить до туристических городов Ворохты и Яремчи.

С Крюковским вагоностроительным заводом «Укрзализныця» сотрудничает давно. Производитель ранее поставил компании 319 вагонов.

Кроме того, «Украинские железные дороги» собираются обновить локомотивный парк.

0

113

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/439840/

На новорічні свята Укрзалізниця призначила 9 додаткових поїздів, в яких запропонувала пасажирам понад 72 тис. місць

У вихідні Укрзалізниця до 9 збільшила кількість додаткових поїздів на новорічні свята. Завдяки цьому пасажирам запропоновано додатково понад 72 тис. місць у різних напрямка

Так, у період з 22 грудня по 4 січня 2016 року курсуватимуть такі додаткові поїзди:

    № 191/192 Київ – Львів, відправлення з Києва 29, 30, 31 грудня, 2 січня, зворотно 29, 30 грудня та 1, 2 січня.
    № 197/198 Київ – Ковель, відправлення з Києва 30, 31 грудня, з Ковеля 30 грудня, 1 січня.
    № 206/205 Миколаїв – Київ, відправлення з Києва 24, 25, 29, 30, 31 грудня, 1 січня, зворотно 24, 25, 29, 30, 31 грудня.
    № 223/224 Київ – Одеса, відправлення з Києва  30, 31 грудня, з Одеси – 30 грудня, 1 січня.
    № 180/179 Київ – Дніпро, відправлення з Києва 29, 30, 31 грудня, 2 січня, зворотно з Дніпра 29, 30 грудня, 1, 2 січня.
    № 228 Одеса – Львів, з Одеси 23-30 грудня, 1-4 січня, зі Львова 24-31 грудня, 2-4 січня.
    № 270/269 Одеса – Харків, відправлення з Одеси 22, 24, 26, 28, 30 грудня, 2 січня, зворотно 23, 24, 27, 29, 31 грудня та 3 січня.
    № 231 Дніпро – Івано-Франківськ, із Дніпра 23-30 грудня, 1-4 січня, зворотно 24-31 грудня, 2, 3 січня.
    № 212 Запоріжжя – Дніпро – Львів, із Запоріжжя 29 грудня, 2, 4 січня, зворотно 30 грудня, 3 січня.

Також нагадаємо, що Укрзалізниця на передноворічні дати також збільшила періодичність курсування 5 популярних цілорічних поїздів: № 63/64 Дніпро – Кривий Ріг – Одеса, № 134/133 Миколаїв – Івано-Франківськ, № 136 Одеса – Чернівці, № 148 Одеса – Київ,  № 95/96 Черкаси – Львів.

Квитки на додаткові поїзди та додаткові рейси цілорічних поїздів вже доступні на офіційному онлайн-сервісі  Укрзалізниці з продажу та бронювання квитків booking.uz.gov.ua, а також в залізничних касах.

Укрзалізниця продовжує відстежувати попит на перевезення на новорічні свята та в разі потреби призначатиме додаткові поїзди.

0

114

http://www.unn.com.ua/ru/news/1621280-s … mariupolem

Среда, 23 ноября 2016

Скоростной ночной поезд будет курсировать между Киевом и Мариуполем

КИЕВ. 23 ноября. УНН.

Скоростной ночной поезд № 184/183 будет курсировать между Киевом и Мариуполем с 22 декабря по четным числам через день. Об этом УНН сообщили в пресс-службе Укрзализныци.

"Запуск еще одного поезда между столицей и Мариуполем стал возможным благодаря реконструкции участка Запорожье - Камыш-Заря - Волноваха, которую железнодорожники провели в этом году. Это социально важное направление, и назначая этот поезд, мы предлагаем пассажирам еще один, дополнительный, вариант удобно добраться из Мариуполя в Киев, ведь поезд будет делать только несколько остановок, и будет иметь удобное время отправления и прибытия в столицу", - сообщил председатель правления "Укрзализныци" Войцех Балчун.

Поезд "Киев - Мариуполь" будет курсировать с 22 декабря по четным числам через день, отправление из Киева в 18:53 и прибытие в Мариуполь на следующий день в 12:20.

В обратном направлении из Мариуполя поезд будет курсировать с 23 декабря через день по нечетным числам, отправление в 17:46 и прибытие на станцию ​​Киев - Пассажирский следующий день в 12:08.

Поезд будет делать остановки в Запорожье и Днепре

0

115

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/439975/

Члени правління ПАТ «Укрзалізниця» представили інвесторам перспективні напрямки розвитку галузі

У Києві 22 листопада, за сприяння Американо-української ділової ради (U.S.-Ukraine Business Council) та інвестиційної компанії SigmaBlezer, відбулася  зустріч керівництва ПАТ «Укрзалізниця» із західними фінансовими донорами. Акціонерне товариство представили члени правління Желько Марчек та Марек Залєсний. У заході взяли участь представники Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні, Американської торговельної палати, Світового банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку, а також посольств та компаній іноземних держав.

Члени правління ПАТ «Укрзалізниця» представили учасникам заходу перспективи оновлення вантажного і пасажирського рухомого складу, а також інфраструктури на наступний рік. Це, зокрема, закупівля 3,6 тис. вагонів та збільшення робочого парку, збільшення обсягів ремонту локомотивів. Одним із пріоритетів є подальший розвиток електричної тяги. Зокрема, на 2017 рік заплановано продовжити електрифікацію напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка за кредитні кошти міжнародних банківських установ (ЄБРР, ЄІБ) – 300 млн. євро. Також планується завершити будівництво Бескидського тунелю.

Тривають процеси реструктуризації залізничної компанії відповідно до міжнародних норм та зобов`язань щодо євроінтеграції України. Цей процес також відбувається за сприяння іноземних організацій, зокрема, це стосується адаптації стандартів.

Зважаючи на великий обсяг робіт з технічного переоснащення та реорганізації структури ПАТ «Укрзалізниця» є чимало напрямків, що потребують негайних інвестицій. «Компанія готова розвиватися та змінюватися, лише допоможіть нам у цьому», – зауважив член правління Желько Марчек.

Зустріч проходила в рамках діалогу. Нинішніх та потенційних фінансових донорів цікавили питання прозорості закупівель, боротьби з корупцією, довгострокової стратегії розвитку залізничної галузі тощо.

Довідка:

Американо-українська ділова рада (U.S.-Ukraine Business Council) – неприбуткова торговельна асоціація, створена в жовтні 1995 р. для просування комерційних інтересів американських компаній на ринку України, поліпшення умов для двосторонньої торгівлі та інвестицій.


P,S. Похоже, вот основные хозяева ПАТ «Укрзалізниця»- представники Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні, Американської торговельної палати, Світового банку, Європейського банку реконструкції та розвитку, Європейського інвестиційного банку, а також посольств та компаній іноземних держав

0

116

Для действующих сотрудников ДП «Донецька залізниця»

Укрзалізниця  пропонує працівникам ДП «Донецька залізниця»  перейти на роботу до регіональної філії «Донецька залізниця»

http://uz.gov.ua/work_on_the_railway/filia_don/

Робота у регіональній філії «Донецька залізниця»

Укрзалізниця  пропонує працівникам ДП «Донецька залізниця»  перейти на роботу до регіональної філії «Донецька залізниця»

ПАТ «Укрзалізниця» пропонує усім працівникам ДП «Донецька залізниця» продовжити трудові відносини з регіональною філією «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (або працевлаштуватися). Це дасть можливість працівникам регіональної філії «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» вчасно отримувати заробітну плату та соціальні гарантії.

Працівникам ДП «Донецька залізниця», хто хоче продовжити трудові відносини з  регіональною філією «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», потрібно написати відповідну заяву (зразки заяв). В разі працевлаштування (за переведенням та інше) окрім заяви необхідно надати документи відповідно до вимог законодавства про працю України (перелік документів).

Додаткові питання щодо працевлаштування можна поставити за номерами телефонів регіональної філії «Донецька залізниця»:

-          (062) 616-33-05 – Корсун Тетяна Сергіївна

-          (062) 616-31-20 – Кретова Людмила Анатоліївна

По Донецькій дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Донецька залізниця»:

-          (062) 319-44-04, (062) 319-44-52 – Юрій Петрович

На даний час ПАТ «Укрзалізниця» вже сформовано апарат управління регіональної філії «Донецька залізниця» та створено у її складі Донецьку і Луганську дирекції залізничних перевезень, затверджено структуру та розпочато укомплектування штату цих дирекцій, у першу чергу шляхом продовження трудових відносин працівниками з ДП «Донецька залізниця».   

Наразі товариство вживає активних заходів для забезпечення стабільної роботи регіональної філії та безперервності перевізного процесу на її транспортній мережі,  створення належних умов праці для працівників філії, погашення заборгованості із заробітної плати та забезпечення соціальних гарантій.

Нагадаємо, до пункту 99 Статуту ПАТ «Укрзалізниця» товариство 26 листопада 2015 року прийняло рішення про утворення регіональної філії «Донецька залізниця» з місцем розташування у місті Лиман. Для збереження соціальних гарантій і погашення заборгованості із заробітної плати обов’язково необхідно продовжити трудові відносини з регіональною філією «Донецька залізниця», оскільки ПАТ «Укрзалізниця» дотримується існуючого законодавства та здійснює виплати працівникам, які перебувають з ним у трудових відносинах.

Укрзалізниця затвердила дорожню карту організації господарської діяльності регіональної філії «Донецька залізниця»

ПАТ «Укрзалізниця» затвердила дорожню карту організації господарської діяльності регіональної філії «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на усьому полігоні транспортної мережі філії. Ця  дорожня карта реалізовуватиметься у співпраці зі Службою безпеки України, її Антитерористичним центром та Державною прикордонною службою України.

Дорожньою картою передбачено низку організаційних та виробничо-технологічних заходів для організації стабільної та ефективної роботи регіональної філії «Донецька залізниця». Так, у складі регіональної філії «Донецька залізниця» вже утворено Донецьку та Луганську дирекції залізничних перевезень, сформовано їхні виробничі вертикалі та визначено необхідну кількість персоналу. Наразі триває комплектація штату цієї регіональної філії і ПАТ «Укрзалізниця» пропонує працівникам ДП «Донецька залізниця» перейти до неї на роботу.

Окрім того, проводитиметься аудит майна, що знаходиться на непідконтрольній території, та оцінка його технічного стану, організація роботи диспетчерських районів для централізованого управління перевезеннями, забезпечення функціонування автоматизованих систем регіональної філії «Донецька залізниця» та інші заходи.

Для реалізації дорожньої карти ПАТ «Укрзалізниця» звернулося до Міністерства закордонних справ України з проханням сприяти розгляду під час засідань Робочої підгрупи з соціально-економічних питань Тристоронньої контактної групи щодо процесу мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей України у Мінську питань щодо:

- проведення аудиту виробничих процесів регіональної філії «Донецька залізниця», у тому числі фактичної наявності та технічної готовності майнових об’єктів її Донецької та Луганської дирекції залізничних перевезень;

- оцінки технічної готовності майнових об’єктів, що  розташовані на непідконтрольній території, а також першочергово необхідні для забезпечення організації перевізного процесу та витрат, необхідних для їх облаштування, відновлення, ремонту тощо;

- безперешкодного  допуску працівників ПАТ «Укрзалізниця» до інфраструктури, яка розташована на лінії розмежування, для виконання ремонтних, відновлювальних та інших необхідних робіт.   

Також на початку травня цього року відбулася зустріч представників  ПАТ «Укрзалізниця» та місії ОБСЄ, на якій було погодження здійснення аудиту виробничих процесів та технічного аудиту об’єктів залізничного транспорту, що розташовані на непідконтрольній території, під егідою ОБСЄ. Окрім цього, має бути організовано безперешкодне переміщення працівників регіональної філії «Донецька залізниця» через лінію розмежування у відрядження та з інших виробничих потреб, а також розроблені та запроваджені дієві механізми правового і фізичного захисту працівників регіональної філії «Донецька залізниця».

       Близько 300 переведених з ДП «Донецька залізниця» працівників отримали заборговану заробітну плату

Станом на ранок 13 липня 2016 року заяви щодо переведення працівників ДП «Донецька залізниця» до регіональної філії «Донецька залізниця» та виплати заборгованості із заробітної плати подали 9312 працівників.

Заборгованість із заробітної плати виплатили 299 переведеним працівникам.

Укрзалізниця розпочала виплачувати заборгованість із заробітної плати працівникам регіональної філії «Донецька залізниця», які перейшли з ДП «Донецька залізниця»

Працівникам, які перейшли з ДП «Донецька залізниця» до регіональної філії «Донецька залізниця», почали виплачувати заборгованість із заробітної плати. Так, вже погашено частину заборгованості 8 працівникам регіональної філії – виплачено по одному посадовому окладу. Загалом уже до регіональної філії перейшло на роботу більше 20 колишніх працівників ДП «Донецька залізниця», їм теж незабаром почнуть повертати заборговані кошти.

Наразі розроблений алгоритм погашення заборгованості із заробітної плати працівникам, які перейшли з ДП «Донецька залізниця» до регіональної філії. Кошти повертатиме регіональна філія «Донецька залізниця» лише після переведення до неї працівників на роботу. Заборгованість із заробітної плати виплачуватиметься щомісячними платежами в розмірі одного посадового окладу до повного її погашення.

Сума заборгованості з виплати зарплати кожному переведеному працівнику, яка підлягає погашенню, визначається згідно з довідкою про заборгованість, передавальними відомостями щодо заборгованості та підтверджується передавальними актами заборгованості з виплати заробітної плати та податків до бюджету.

Такий алгоритм погашення заборгованості із зарплати працівникам ДП «Донецька залізниця», які переводяться до регіональної філії, було погоджено на спільних нарадах Міністерства інфраструктури України, СБУ, Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України і ПАТ «Укрзалізниця».

0

117

http://www.44.ua/news/1454167

Интерсити "Киев-Львов" продлят до польского Перемышля

Добраться из Киева в Перемышль можно будет за 1,5-2 тыс. гривен в зависимости от класса вагона. Об этом сообщает zaxid.net.

Когда именно украинский поезд "Интерсити" сочетают(?)[соединят] с польским городом, точно не говорят. Ориентировочно, это произойдет уже в начале 2017 года.

Так, в "Укрзализныце" заявили о технической готовности продолжить маршрут. Отмечается, что осталось согласовать этот вопрос с пограничной и таможенной службами Украины и Польши, а также с польской железной дороге.

Напомним, с 22 декабря “Укрзализныця” вводит новый ночной поезд, который будет курсировать из Киева в Мариуполь.

Отредактировано ANDRE (27-11-2016 15:34:07)

0

118

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/440119/

Швидкісний поїзд Інтерсіті+ № 736/735 Київ – Запоріжжя – Київ у грудні та січні курсуватиме щоденно

Для покращення обслуговування пасажирів збільшено періодичність курсування швидкісного поїзда Інтерсіті+ № 736/735 Київ – Запоріжжя – Київ. Поїзд здійснить додаткові рейси з Києва та Запоріжжя з 13 грудня 2016 року до 14 січня 2017 року, крім 7 січня, по вівторках та суботах. Таким чином, в зазначений період поїзд курсуватиме щоденно.

Зі станції Київ – Пасажирський відправлення поїзда о 14:49 та прибуття  до Запоріжжя о 21:57. Поїзд робитиме зупинки на станціях ім. Т. Шевченка (16:55-16:56), Знам’янка-Пас. (17:56-17:57), Олександрія (18:26-18:27), П’ятихатки-Пас. (19:12-19:13), Дніпродзержинськ-Пас. (м. Кам’янське) (19:58-19:59), Дніпропетровськ-Гол. (м. Дніпро) (20:25-20:35).

         У зворотному напрямку із Запоріжжя поїзд вирушатиме о 22:58 та прибуватиме до Києва о 06:10, із зупинками на станціях Дніпропетровськ-Гол. (м. Дніпро) (00:19-00:29), Дніпродзержинськ-Пас. (м. Кам’янське) (00:55-00:57), П’ятихатки-Пас. (01:46-01:47), Олександрія (02:30-02:31), Знам’янка-Пас. (02:58-02:59), ім. Т. Шевченка (04:00-04:01).

Квитки вже доступні на порталі бронювання квитків http://booking.uz.gov.ua/  та в усіх залізничних касах.

Отредактировано ANDRE (28-11-2016 11:18:33)

0

119

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/440111/

З 11 грудня швидкісний поїзд Інтерсіті №747/748 Дарниця – Тернопіль – Дарниця курсуватиме до Львова

Із введенням нового графіка руху поїздів на 2016/2017 роки, а саме з    11 грудня 2016 року маршрут швидкісного поїзда № 747/748 Дарниця – Тернопіль – Дарниця подовжено до Львова. Так, швидкісний поїзд курсуватиме за наступним графіком руху: відправлення зі станції Дарниця о 06:28 та прибуття до Львова о 14:25. Поїзд робитиме зупинки на станціях:

- Київ-Пасажирський (06:45-06:55)

- Вінниця (09:26-09:28)

- Хмельницький (11:09-11:11)

- Тернопіль (12:43-12:45).

У зворотному напрямку зі Львова поїзд відправиться о 15:26 та прибуде на станцію Дарниця о 23:12 із зупинками на станціях:

- Тернопіль (17:05-17:07)

- Хмельницький (18:43-18:45)

- Вінниця (20:23-20:25)

- Київ-Пасажирський (22:45-22:54).

Рейси виконуватимуться швидкісним двосистемним електропоїздом ЕКр-1 виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

Нагадуємо, що крім цього поїзда, у львівському напрямку щоденно курсують швидкісні поїзди Інтерсіті+ № 743/744 Дарниця, Київ – Львів – Київ, Дарниця та № 741/742 Дарниця, Київ – Трускавець – Київ, Дарниця.

Квитки вже доступні на порталі бронювання квитків http://booking.uz.gov.ua/  та в усіх залізничних касах.

0

120

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/440175/

За умови індексації тарифів на пасажирські перевезення зростання вартості проїзду не перевищить 20 %

ПАТ «Укрзалізниця» виносить на розгляд відповідних міністерств та відомств питання індексації тарифів на пасажирські перевезення на 35 %. Індексувати тарифи пропонується у два етапи: у першому кварталі та у четвертому щоразу на 16 %. За розрахунками, зміна тарифу збільшить вартість проїзду у середньому  лише на 19,4 %. Також із січня 2017 року на 10 % зміниться вартість проїзду у вагонах 1-го та 2-го класів поїздів Інтерсіті+ (ІС+).

Наголошуємо, що вартість тарифу у поїздах дальнього сполучення залишається незмінною з 2014 року. І запланована в наступному році індексація – вимога сьогодення, що ґрунтується на офіційному рівні інфляції та рівні цін на промислову продукцію. Зокрема, показник інфляції за 2015 рік склав 143,3 %, за 8 місяців 2016 року - 104,5 %. Загалом за період з 1 січня 2014 року по 31 серпня 2016 року – 187,1%.

За останні два роки промислова продукція здорожчала майже удвічі. Так, за 2014 рік ціни виробників промислової продукції зросли на 31,8 %, за 2015 рік – збільшилися на 25,4 %, за 8 місяців 2016 року – на 19 %. Загалом з 1 січня 2014 року по 31 серпня 2016 року – на 96,7%.

Водночас, в умовах скорочення кількості пасажирських вагонів, у цьому році Укрзалізниця перевезла на 10 %  пасажирів більше, ніж у відповідний період минулого року, причому парк пасажирських вагонів зменшився на 15 %.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ