Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 181 страница 190 из 838

181

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/442889/

11.01.2017

Завдяки призначеному ПАТ «Укрзалізниця» поїзду дружби 500 дітей із Луганської та Донецької областей проведуть зимові канікули в Києві та Львові

Укрзалізниця за зверненням благодійного фонду «Стрічка надії» організувала курсування поїзду дружби, який перевезе дітей віком від 10 до 17 років з Луганщини та Донеччини на зимові канікули до Києва та Львова. З 11 по 16 січня поїзд перетне всю Україну за маршрутом Лисичанськ – Київ – Львів – Хирів. У кожному місті на хлопців та дівчат очікують цікаві екскурсії та веселі розваги, які допоможуть дітям поринути в казкову атмосферу, познайомитися з різдвяними традиціями й знайти нових друзів.

За словами директора з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігоря Романківа, рішення призначити поїзд для безкоштовного перевезення дітей з Луганщини та Донеччини на зимові канікули було прийнято правлінням                        ПАТ  «Укрзалізниця». «Незважаючи на те, що замовлення на групове перевезення дітей надійшло 31 грудня, ми змогли його оперативно опрацювати і призначити поїзд, який курсуватиме з 11 по 16 січня», - зазначив Ігор Романків.

Так, поїзд № 920/919 Лисичанськ – Київ – Львів – Хирів – Львів – Лисичанськ відправиться з Лисичанська сьогодні, 11 січня, о 15:10 та прибуде на станцію Київ-Пасажирський 12 січня о 09:33. У Києві діти відвідають святкову циркову програму, автобусну оглядову екскурсію «Київ – столиця України», здійснять прогулянку вечірнім Хрещатиком та побачать головну ялинку міста. Цього ж дня ввечері о 22:34 дитячий поїзд відправиться до Львова та прибуде до міста Лева 13 січня о 10:01. Тут на хлопців і дівчат чекає програма, яка познайомить з традиціями святкування різдвяних свят на Західній Україні. Зі Львова поїзд відправиться 14 січня о 06:04 та прибуде до міста Хиріва о 08:55. Із Хиріва поїзд вирушить цього ж дня о 19:34 та прибуде до Лисичанська 16 січня о 10:40.

Перевезення організованих груп дітей на відпочинок, особливо під час зимових канікул, – добра традиція Укрзалізниці. Зокрема, лише в період масових зимових перевезень з 22 грудня 2016 року по 10 січня 2017 року Укрзалізниця опрацювала понад 600 замовлень на перевезення 20 тисяч дітей. Також Укрзалізниця безкоштовно перевезла близько 200 дітей військовослужбовців, які брали участь в АТО та осіб, які їх супроводжували, з Івано-Франківська до Херсона.

  Довідка

Залізничну подорож та змістовні канікули для дітей зі Сходу України організовано в рамках акції «Схід – Захід разом», ініційованої Благодійним фондом Андрія Лопушанського, до якої цього року долучився також Благодійний фонд «Стрічка Надії».

0

182

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/442857/

11.01.2017

Двоє любителів «графіті» напали на помічника машиніста

Сьомого січня о 17:27, на зупиночній платформі Протасів Яр перегону Київ-Товарний–Київ-Московський, під час спроби намалювати «графіті» на електропоїзді, невідомі напали на помічника машиніста, який зробив їм зауваження. Через злочинні дії  хуліганів залізничник отримав важкі травми.

Це сталося при відправленні приміського електропоїзда Київ-Яготин – два сторонніх чоловіка зробили спробу зафарбувати електропоїзд, однак їм перешкодив помічник машиніста, зробивши їм зауваження.

При закритті дверей електропоїзда, коли працівник залізниці пройшов по платформі, щоб повідомити машиніста щодо закінчення посадки, хулігани бризнули залізничнику з газового балончика в очі, збили його з ніг та побили ногами. Після втручання пасажирів злочинці втекли.

Машиніст електропоїзда викликав швидку медичну допомогу по ст. Дарниця. У обласній лікарні  потерпілому промили очі та  видалили селезінку. Правоохоронці ведуть розслідування злочину.

Залізничники дякують пасажирам, що ті не лишилися осторонь ситуації, втрутилися та заступилися за працівника залізниці, який постраждав виконуючи свою роботу.

0

183

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/442881/

11.01.2017

Місцеві бюджети у 2016-му компенсували за перевезення пільговиків приміськими поїздами наймізернішу суму за останні 10 років – лише 9,2%

У 2016 році з районних і міських бюджетів та бюджету столиці за перевезення в приміському сполученні пасажирів пільгових категорій ПАТ «Укрзалізниця» отримано найменшу компенсацію за останні 10 років. Місцева влада загалом відшкодувала лише 9,2% від суми наданих послуг і заборгувала залізничному перевізнику 423,9 млн грн.

http://s018.radikal.ru/i505/1701/4d/0bff5ea65588t.jpg

У 2016 році вперше місцеві бюджети не отримали субвенцій з держбюджету на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян. Самостійно ж місцева влада спромоглася компенсувати менше 10%, аргументуючи тим, що немає коштів.  Більшість міських та районних державних адміністрацій минулого року відмовилася підписувати договори з регіональними філіями ПАТ «Укрзалізниця» стосовно компенсації збитків за перевезення окремих категорій громадян.

Рекордсменами через нульову компенсацію стали м. Київ, Чернівецька, Львівська, Івано-Франківська області – 0%, а також Київська – вона відшкодувала 0,4%. Серед областей, які змогли виділити компенсацію, Кіровоградська – 65,6%, Запорізька – 24,2%, Полтавська – 27,0%, Миколаївська – 19,6%, Дніпропетровська – 18,5%, Тернопільська – 9,9% та ін. Причому компенсувати стали лише з вересня, після проведення відповідної роботи з боку Укрзалізниці.

Залізничний транспорт України перевозить найбільшу кількість пасажирів-пільговиків порівняно з іншими видами транспорту в державі. Загалом пільговий проїзд поїздами здійснюють 16 категорій населення (пенсіонери за віком, інваліди, учасники бойових дій, студенти та ін.) згідно із законодавством України. Серед усіх пасажирів приміських поїздів пільговики становлять майже 70%.

У 2017 році, у зв’язку з внесенням змін до Бюджетного кодексу України, субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом не передбачені, місцевій владі доведеться виділяти видатки самостійно, тому висока ймовірність повторення ситуації із занадто низьким рівнем відшкодування за перевезення пільгових пасажирів.

Залізничники занепокоєні тим, що постійне недоотримання коштів не дає змоги забезпечити оновлення необхідної кількості рухомого складу та придбання запасних частин, що негативно впливає на технічний стан, безпеку руху та призводить до зниження якості обслуговування пасажирів. Залізничники вкотре ініціюють замінити надання пільг на перевезення громадян адресною грошовою допомогою.

   Довідка

У 2014 році за перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні залізничному перевізнику місцеві бюджети компенсували 44,3% і заборгували 174,1 млн грн, у 2015 році  відшкодували  39,7% і не повернули 242,7 млн грн.

0

184

http://uz.gov.ua/press_center/ukrainian … ia/443197/

13.01.2017

В Польшу за семь часов: "Укрзализныця" о первых результатах запуска скоростного поезда в Перемышль

Директор по пассажирским перевозкам и сервису ПАО "Укрзализныця" Игорь Романкив в эксклюзивном интервью рассказал журналисту delo.ua Вадиму Добровольскому о первом международном рейсе скоростного поезда "Интерсити+" в Польшу, о повышении комфорта внутреннего железнодорожного сообщения и о том, когда же заработает эскалатор на киевском ж/д вокзале.

В конце 2016 года ПАО "Укрзализныця" (УЗ) впервые запустила скоростной поезд за пределы Украины — на станцию Перемышль в Польше. Это вызвало как интерес, так и возмущение клиентов компании, ведь некоторые процессы пришлось отлаживать, что называется, на ходу. Но и кроме нового поезда было достаточно много различных анонсов по пассажирскому сообщению, которые могут быть реализованы в 2017 году. Журналист Delo.UA пообщался с директором по пассажирским перевозкам и сервису ПАО "Укрзализныця" Игорем Романкивым о развитии прямого пассажирского сообщения с Восточной Европой, появлении новых вагонов и, конечно же, спросил о том, когда возобновит полноценную работу эскалатор на Центральном ж/д вокзале Киева.

В декабре 2016 года в первый рейс отправился скоростной поезд "Интерсити +" №705/706 сообщением Киев — Львов — Перемышль. Какова цель этого проекта?

Я хотел бы процитировать по этому поводу министра инфраструктуры Украины Владимира Омеляна: "Наконец пошел первый поезд в Европу: не до Москвы или Санкт-Петербурга, а в Европу — куда нам всем нужно двигаться".

"Укрзализныця" поставила цель открыть новый маршрут и упростить пассажирам пересечение границы между Украиной и Польшей. Тем самым поездки между двумя нашими странами теперь требуют гораздо меньше времени. И к тому же путешествия происходят в комфортных условиях. Фактически, "Укрзализныци" понадобилось меньше месяца для реализации этого проекта — это просто фантастические сроки.

Как вы оцениваете итоги первых рейсов в Перемышль с точки зрения заполняемости?

Поезд хорошо заполняется, ведь есть очень много прямых пассажиров из Киева в Перемышль. В первых рейсах было от 50 до 300 таких пассажиров. Например, в рейсе 1 января 2017 при вместимости поезда 579 кресел в Перемышль путешествовали 268 пассажиров — то есть почти 50%.

А 9 января был знаменательный день: до Перемышля продано 579 билетов — то есть 100% кресел.
[Выделено мной - ANDRE]

Как вы оцениваете годовой пассажиропоток в направлении Перемышля?

Однозначно, это очень перспективное направление. Хотя бы потому, что это первый украинский скоростной поезд, который доезжает до города в европейской стране. Это меняет стереотипы международного путешествия железнодорожным транспортом. Чтобы добраться из Киева в Перемышль этим поездом, нужно пока всего чуть более семи часов.

Уже очень скоро мы сократим это время до 6 часов 30 минут за счет оптимизации технологии контрольных процедур.

Наши коллеги из польской железной дороги сразу поддержали эту идею и предоставили возможность рейсов из Перемышля в Варшаву, в Краков. И перед отправкой нашего поезда из Перемышля прибывает целый ряд поездов из польских городов. Неудивительно, что на 1 января 2017 этим поездом уже совершили путешествие более 2500 пассажиров, а с учетом предварительной продажи уже реализовано около 5000 билетов в международном сообщении.

Почему в Перемышль пустили именно "Интерсити", а не, например, пригородный поезд из Львова? Его можно было бы запустить в качестве дополнения к "Интерсити +" с частотой два-три раза в сутки...

Идею пригородного поезда никто не отменяет, но это совсем другой сегмент пассажиров и совсем другая задача перевозок. Поезд "Интерсити+" ориентирован в большей степени на обычных туристов, студентов, которые едут на обучение, с целью культурного обмена. А пригородный поезд будет выполнять исключительно текущие потребности местного региона. "Интерсити+" — это возможность быстрого прямого сообщения между двумя странами. Тем более, есть договоренность, что пограничный и таможенный контроль производится непосредственно в поезде, что очень комфортно: пассажиру не нужно покидать поезд и проходить какие-то дополнительные виды контроля. Кстати, мы благодарны Государственной пограничной службе и Государственной фискальной службе за обеспечение прохождения пограничных формальностей во время движения поезда: данную инициативу поддержал правительство, и она была реализована без каких-либо бюрократических проволочек.


Появятся в ближайшем будущем поезда в другие города Польши?

В первую очередь это вопрос инфраструктуры. Такая возможность рассматривается, но, к сожалению, по территории Польши не так много нашей широкой колеи. Здесь очень многое зависит от польских коллег: насколько они будут готовы допустить наше пассажирское движение на свою территорию.

Ближайшая перспектива — поезд до Хелма, где есть колея украинского стандарта шириной 1520 мм.

Также рассматриваются и другие направления в Европу, в частности в страны Балтии — это уже в среднесрочной перспективе.

С покупкой билетов на первые рейсы "Интерсити +" из Польши возникла проблема. Какова точная инструкция по покупке билетов для пассажиров на этот рейс в Украине и Польше?

Проблема с билетами из Польши была ситуативной, она возникла разово. На сегодня, как меня заверили польские коллеги и представители "Укрзализныци", она уже снята. Кроме того, не надо забывать, что любую поездку необходимо планировать заранее. По моему мнению, проблема была в том, что люди, которые пересаживались в наш поезд из польских пригородных поездов, хотели бы покупать билеты на него непосредственно в вагонах. Но это не соответствует высокому классу поезда "Интерсити+". Сейчас польские коллеги уверяют, что есть возможность приобрести билет до самого отправления поезда.

Если говорить о пассажирских перевозках в целом, какими способами и за какой срок "Укрзализныця" планирует повысить комфорт и улучшить сервис?

Укрзализныця" в последнее время очень серьезно и системно работает над этим — это главный приоритет правления ПАО "Укрзализныця" и лично члена правления Сергея Михальчука, который возглавляет пассажирскую вертикаль в компании. На сегодня у нас практически нет проблем с наличием в поездах моющих средств, туалетной бумаги. Перед каждой поездкой все поезда своевременно убирают. Также мы очень серьезно подошли к вопросу замены белья и всего съемного инвентаря в вагонах. Сейчас разрабатывается полностью новый документ, который позволит убрать из поездов не комфортные старые подушки, одеяла.

Уже сегодня мы начали работу по подготовке к летним перевозкам, в частности — к обеспечению температурного режима в поездах. Проверяем исправность систем кондиционирования.

Какие планы на 2017 год по расширению маршрутной сети?

Из нового расписания, действующего с 12 декабря, уже видно, что "Укрзализныця" значительно расширила маршрутную сеть. Главное, мы прекратили тенденцию к сокращению и перешли в фазу роста. Сделано все для того, чтобы на период зимних перевозок пассажиры получили возможность доехать железнодорожным транспортом в любой уголок страны.

По состоянию на 1 января было предложено более 40 дополнительных поездов.

Также мы мониторим пассажиропоток и при необходимости добавляем поезда на направления, которые пользуются спросом: как вот, например, со Львовом, куда вскоре будет курсировать еще один скоростной поезд "Интерсити +".

Еще один вопрос по маршрутной сети. Появится прямое сообщение между Одессой и Мариуполем?

Мы рассматриваем такой вариант, но проблема в том, что в направлении Мариуполя нет возможности запускать много поездов — вероятно, мы решим вопрос с помощью группы прицепных вагонов. Думаю, что к летним перевозкам такое сочетание имеет большой шанс появиться.

Инфраструктура вокзалов — это также сервис и комфорт. Поэтому когда будет отремонтировано эскалатор в помещении центрального железнодорожного вокзала Киева?

Проблема в том, что производитель эскалатора не смог вовремя предоставить запчасти. К тому же не состоялся тендер на замену эскалатора, хотя его проведения планировалось трижды. Из-за сложности отечественного законодательства в сфере государственных закупок на тендер не заявился ни один производитель. Сейчас эскалатор работает в часы наибольшего пассажиропотока.

Но в 2017 году мы все-таки планируем установить новый эскалатор, средства для этого предусмотрены.

На какие рейсы в первую очередь будут направлены закупленные "Укрзализныцей" новые пассажирские вагоны (21 шт.)? А также те, которые модернизируются в 2016-2017 годах? Иными словами, кто из пассажиров первыми увидят реальные обновления и когда?

Вагоны, которые отремонтированы капитально-восстановительным ремонтом, сразу становятся в поезда и заменяют те вагоны, которые, в свою очередь, требуют ремонта или замены. Это вагоны класса "СВ" и купейные вагоны. А вот из новых закупленных вагонов-трансформеров мы хотим сформировать два поезда, которые будут курсировать по маршруту Киев — Ивано-Франковск, а также один поезд Запорожье — Ивано-Франковск. На зимний период это самое населенное направление. Туда поезд будет ехать ночью, а возвращаться, соответственно, днем. Сейчас основная наша стратегия — чтобы поезда не простаивали, а перевозили пассажиров.

Когда появятся эти поезда?

Как только мы получим вагоны. К сожалению, нас пока подводит наш поставщик — Крюковский вагоностроительный завод, который выиграл тендер на поставку этих вагонов. В ближайшее время мы получим девять вагонов, а чуть позже и остальные. Напомню, что до этого последняя закупка вагонов состоялась в 2008 году. А на 2017-й утвержденным финансовым планом "Укрзализныци" предусмотрена закупка еще 50 новых вагонов и капитально-восстановительный ремонт 200 вагонов.

Какой общий и рабочий парк пассажирских вагонов "Укрзализныци"?

Рабочий парк составляет около 3000 пассажирских вагонов. При этом парк изношен примерно на 85%. Замечу, что сейчас мы разрабатываем новый проект капитально-восстановительного ремонта вагонов. Он должен быть представлен общественности в апреле.


Сколько стоит модернизация имеющегося вагона и сколько стоит новый?

На капитально-восстановительный ремонт одного пассажирского вагона необходимо 8,5 млн гривен. При том что новые вагоны "Укрзализныци" обходятся вдвое дороже. То есть за весьма умеренную сумму мы получаем вагон со значительным продлением срока службы, а именно на 10 лет.

0

185

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/443224/

13.01.2017

Войцех Балчун: як і розраховували, фінансовий результат ПАТ «Укрзалізниця» за 2016 рік прибутковий – 303 млн грн

За 2016 рік ПАТ «Укрзалізниця» отримано доходів 78,9 млрд грн. Витрати товариства склали 78,6 млрд грн. Залишок грошових коштів на рахунках товариства на кінець 2016 року становив 5,5 млрд гр

«Як і розраховували, фінансовий результат ПАТ «Укрзалізниця» за 2016 рік прибутковий – отримано 303 млн грн. Компанія у повному обсязі виконала свої зобов’язання перед державою: за оперативними даними, у 2016 році сплачено 15 млрд грн податків та обов’язкових платежів»,  – повідомив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.

Так, до державного бюджету сплачено 6,8 млрд грн, у державні цільові фонди та місцевий бюджет – 8,2 млрд грн.

За 2016 рік перевезено 344,3 млн тонн вантажів і 439 млн пасажирів. Доходи від перевезень у 2016 році склали 62 млрд грн. Витрати від перевезень становлять 58,4 млрд грн, які вдалося зменшити, порівняно із затвердженим планом, на 1,7 млрд грн (на 2,8%).

Минулого року вдалося на 1,3 млрд грн зменшити витрати на паливо за рахунок зменшення закупівельної ціни на дизельне паливо. При плані 20 912 грн/тонна фактична ціна склала 19 902 грн/тонна.

Оновлено рухомого складу на суму 2,8 млрд грн. Модернізовано основних засобів на 2 млрд грн, в тому числі рухомого складу на 0,9 млрд грн.

Виконано робіт з капітального будівництва на 2,8 млрд грн, у тому числі з реконструкції колії на 1,1 млрд грн., з будівництва Бескидського тунелю на 0,7 млрд грн та модернізовано ділянку Комиш-Зоря – Волноваха, що дозволило збільшити її пропускну можливість.

Відремонтовано 7 278 локомотивів (56 капітальним ремонтом), понад 30 тис. вантажних вагонів, понад 2 тис. пасажирських вагонів, відремонтовано та запущено двоповерховий поїзд Шкода, придбано 1020 піввагонів.

За 2016 рік EBITDA становить 20,5 млрд грн, рентабельність EBITDA – 30%.

0

186

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/443293/

16.01.2017

ПАТ «Укрзалізниця» відправить у перший рейс швидкісний поїзд № 149 Київ-Івано-Франківськ з новими вагонами-трансформерами

17 січня 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» відправить у перший рейс  швидкісний поїзд «Нічний експрес» №149 Київ – Івано-Франківськ з новими вагонами-трансформерами.  Це вагони з меблями, що трансформуються і дозволяють перевозити пасажирів як з місцями для сидіння, так і спальними місцями.

Новий рухомий склад презентує голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун. Також до участі у заході запрошені представники Кабінету Міністрів України, Комітету з питань транспорту Верховної Ради України та Міністерства інфраструктури України. 

У рамках заходу відбудеться прес-конференція керівництва ПАТ «Укрзалізниця» та гостей заходу.

Запрошуємо представників ЗМІ взяти участь у презентації нового поїзда з вагонами-трансформерами. Початок – о 21:00. Акредитація представників ЗМІ обов’язкова, проводиться до 17:00 17 січня за тел.: (044) 465-39-28, (044) 465-39-90 (067) 547-04-37.

Місце проведення заходу: 1 перон, біля сервісного центру станції Київ-Пасажирський.

0

187

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/443349/

18.01.2017

Укрзалізниця презентувала перший поїзд із вагонами-трансформерами за маршрутом Київ-Івано-Франківськ

У вівторок, 17 січня, у перший рейс відправився поїзд 149/749 Київ-Івано-Франківськ, який сформований із нових пасажирських вагонів з меблями, що трансформуються. Завдяки такому типу рухомого складу поїзд перевозитиме пасажирів як з місцями для сидіння, так і спальними місцями. До Івано-Франківська поїзд курсуватиме в категорії «Нічний експрес», час у дорозі – 9:03, зворотно – як «Інтерсіті» за 8 год 34 хв.

У перший рейс поїзд урочисто відправили Віце-прем’єр-міністр Володимир Кістіон, голова комітету ВРУ з питань транспорту Ярослав Дубневич, перший заступник міністра інфраструктури Євген Кравцов та голова правління ПАТ«Укрзалізниця» Войцех Балчун.

«Цей поїзд забезпечить сервіс для пасажирів. Плани Укрзалізниці та уряду на 2017-й рік амбітні: замовити виробництво 50 пасажирських вагонів, модернізувати 200, відремонтувати не менше 2 тисяч, щоб пасажири відчували турботу про них», – розповів Володимир Кістіон. Як зазначив  Ярослав Дубневич, завдання парламентарів, Кабміну та правління компанії продемонструвати, що Укрзалізниця змінюється, що команда працює для українського пасажира. Євген Кравцов висловив впевненість, що Укрзалізниця має потенціал для розвитку сполучення з Європою.

За словами Войцеха Балчуна, закупівлю нових пасажирських вагонів Укрзалізниця здійснила через 8 років перерви – останнє придбання відбувалося у 2008-му. У перспективі вагони-трансформери планується удосконалити. Для цього будуть запрошені дизайнери та вивчатимуться враження і пропозиції пасажирів, щоб мати такий рухомий склад, який найбільше відповідає очікуванням клієнтів. «Укрзалізниця одна із найбільших залізничних компаній у світі, тому треба тримати високу планку якості послуг. Ми аналізуємо усі відгуки, реагуємо на них, змінюємо корпоративну культуру, щоб Укрзалізниця була для пасажира, а не навпаки», – зауважив голова правління товариства.  Він також підкреслив, що інвестиційна програма з масштабного оновлення залізничного рухомого складу сприятиме стимулу національної економіки, створенню додаткових робочих місць, збільшенню відрахувань українських підприємств до бюджету.

Войцех Балчун привітав першого пасажира поїзда Київ-Івано-Франківськ та вручив Віктору сувенір на згадку про подорож. Вибір маршруту для формування поїзда до Івано-Франківська  викликаний тим, що це один із найбільш динамічних маршрутів, на якому сформувався стабільний попит на перевезення. Це потужний туристичний маршрут. У складі поїзда 8 пасажирських вагонів та вагон-автомобілевоз. Завдяки цьому поїзду збільшилася кількість поїздів прямого сполучення між Києвом та Івано-Франківськом – це вже 3 пара (поряд із №43 та №143), а також курсують нині 2 пари транзитних цілорічних. У пікові періоди призначаються до 5 додаткових.

Загалом Укрзалізниця замовила заводу 13 вагонів-трансформерів. У лютому із решти таких вагонів планується сформувати ще одну пару поїздів, що курсуватимуть між Києвом та Івано-Франківськом дзеркальними графіками: нічна пара поїздів (два поїзди назустріч один одному) і денна пара.

Головні переваги нового поїзда:

    Найбільша швидкість порівняно із іншими цього сполучення.  Існуючі поїзди перебувають у дорозі щонайменше 10,5 години.
    Комфорт. Поїзд забезпечено високоякісним інвентарем.
    Зручний графік руху: пізнє відправлення та раннє прибуття дозволяє пасажирам ефективно використати час.
    Збільшення кількості місць. Призначення нового поїзда фактично вирішує проблему дефіциту квитків на цьому популярному напрямку.
    Час подорожі менший, а комфорт більший, порівняно з автомобільним транспортом.

Вагони поїзда мають нову схему фарбування, світлі кольори мають ще й велике практичне значення: вони зменшують теплове навантаження та дозволяють зменшити навантаження на систему кондиціювання влітку та систему опалення взимку.

Вагон-автомобілевоз у складі поїзда дозволяє перевезти автомобіль з Києва до Івано-Франківська і далі продовжувати подорож автомобілем карпатським регіоном. Вартість перевезення, наприклад, автомобіля Nissan Qashqai, становить 1150 грн, що є привабливою ціною, враховуючи поточну вартість палива та переваги, які пасажир отримає, користуючись послугою.

Вагони-трансформери дозволяють максимально ефективно використовувати рухомий склад. При відстані понад 500 км поїзд, сформований з таких вагонів, робить 2 рейси, а на маршруті до 500 км – 3 рейси за добу. Таким чином вагон-трансформер за добу здатен перевезти –100 пасажирів, а купейний вагон – 40 пасажирів.

0

188

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/443301/

17.01.2017

Ретропоїзди ПАТ "Укрзалізниця" стають героями, учасниками та атрибутом зйомок багатьох телевізійних проектів

16 січня 2017 року в ефірі телеканалу СТБ з’явилось промо-відео до телешоу «Україна має талант діти» та «Майстер-шеф діти». Одним із головних героїв цього відео став паровоз Эр 787-46, відомий киянам та гостям столиці святковими екскурсійними поїздками навколо міста. Поїзд під паровою тягою привіз учасників конкурсу на перон, де їх зустрічали судді. Зйомки цього відео відбувались  рівно місяць тому, 16 грудня.

Ретротехніка Укрзалізниці досить часто бере участь у зйомках фільмів, відеокліпів та різних сюжетів. Цього разу історичний локомотив, приписаний до Сновського паровозного депо (ТЧ-12 Щорс), обслуговувала бригада у складі машиністів та помічників Євгена Скоробагатька, Сергія Кравченка, Сергія Данильченка та Андрія Булденка. Поки знімальна бригада, юні учасники телешоу та судді готувались, паровозна бригада влаштувала свій «майстершеф» - підсмажене сало та яєшню на кочегарській лопаті в гарячій топці паровоза. Відео можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NefmfCrvlgM.

0

189

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/443309/

17.01.2017

Желько Марчек: ПАТ «Укрзалізниця» формує комплаєнс-офіс

У ПАТ «Укрзалізниця» незабаром запрацює комплаєнс-офіс, який спрямований на зниження ризиків, запобігання маніпуляціям активами та ресурсами компанії, поставить заслон корупційним схемам. Комплаєнс-офіс співпрацюватиме з НАБУ, Нацагенством з питань запобігання корупції, громадськістю, міжнародними інституціями. До його команди увійдуть фахівці з міжнародним досвідом, спеціалісти з ризик-менеджменту, внутрішнього аудиту та контролю, юристи.

Комплаєнс-офіс сприятиме більш прозорій роботі товариства. Його першочерговим завданням буде виявлення та усунення прогалин у процедурах та регламентах, подолання передумов для корупційних діянь, зловживань посадовим становищем та неефективного управління ресурсами компанії.

Планується, що комплаєнс-офіс запрацює у першому кварталі 2017 року. «Завдяки роботі компаєнс-офісу Укрзалізниця зможе уникнути багатьох ризиків невідповідності стандартам, нормативам чи недотримання вимог законодавства, що захистить від санкцій, фінансових чи репутаційних втрат. Робота офісу сприятиме протидії корупції, сприятиме утвердженню корпоративних стандартів», - розповів член правління Желько Марчек.

Також комплаєнс-офіс дбатиме про ефективне управління ресурсами та захист інтересів інвесторів і споживачів, недопущення фінансових злочинів. Запровадження комплаєнс-офісу сприятиме більшій відкритості ПАТ «Укрзалізниця» у бюджетному, закупівельному, інвестиційному сегментах, зокрема і при прийомі персоналу на роботу та кар’єрному рості.

При формуванні цього офісу буде запозичено досвід комплаєнс-клубу Американської торгової палати в Україні, передові комплаєнс-практики.

0

190

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/443341/

Призначено тимчасову зупинку поїзда № 81/82 Харків – Новоолексіївка на станції Якимівка

З 1 лютого до 25 березня 2017 року пасажирський поїзд № 81/82 сполученням Харків – Новоолексіївка робитиме двохвилинну зупинку на станції Якимівка Запорізької області.

Цей поїзд вирушає зі станції Харків-Пасажирський о 23:25, у Якимівці – о 06:35, до Новоолексіївки прибуває о 07:20. У зворотному напрямку відправляється о 21:44, у Якимівці – о 22:44, повертається до Харкова о 05:53.

Окрім Якимівки, на шляху прямування цей потяг також зупиняється в таких населених пунктах: Лихачове, Лозова, Павлоград, Запоріжжя та Мелітополь.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ