Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 261 страница 270 из 407

261

https://www.rbc.ua/rus/news/ukrzaliznyt … 99487.html

"Укрзализныця" назначила дополнительные рейсы в Запорожье и Харьков

Рейсы Интерсити+ назначены на март

Публичное акционерное общество "Укрзализныця" назначила на март дополнительные рейсы и поезда из Киева в Запорожье и Харьков и в обратном направлении. Об этом сообщает сайт "Укрзализныци". "Укрзализниця" назначила дополнительные рейсы скоростного поезда Интерсити+ №736/735 Киев - Запорожье - Киев составом "Hyundai". В течение марта курсирование поезда будет ежедневным, тогда как по расписанию поезд курсировал пять раз в неделю (кроме вторника и субботы). В частности, предусмотрены рейсы 7, 11, 14, 18, 21, 25 марта 2017 года отправлением из Киева и Запорожья", - сообщают в ведомстве. Из Киева поезд отправляется в 14:49 и прибывает в Запорожье в 21:57. В обратном направлении отправление в 22:58, а прибытие - в 04:01. Также отмечают, что назначенные рейсы дополнительного поезда Интерсити+ № 728/727 Киев - Харьков - Киев, составом "Hyundai" на 3, 5, 10, 12, 17, 19 и 24 марта. Из Киева поезд будет отправляться в 10:15 и прибывать в Харьков в 14:54. В обратном направлении - отправление в 15:50 и прибытие в 20:34.

Напомним, 15 февраля Петр Порошенко одобрил мораторий на взыскание долгов из донецкого филиала "Укрзализныци".

0

262

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/445977/

27.02.2017

ПАТ «Укрзалізниця» планує купити 38 пасажирських вагонів
ПАТ "Укрзалізниця" до 3 квітня включно приймає пропозиції на закупівлю 38 пасажирських купейних спальних вагонів з очікуваною вартістю 875 520 000 грн з ПДВ. Тендер оголошено в електронній системі публічних закупівель ProZorro 24 лютого.

Також до 3 квітня включно триває прийом пропозицій щодо послуг з проведення капітально-відновлювального ремонту (КВР) пасажирських вагонів за трьома тендерами, що оголошені ПАТ «Укрзалізниця» 24 лютого. Загалом в умовах заводів відремонтувати планується 50 пасажирських вагонів. Сумарна очікувана вартість – 510,2 млн грн.

Зокрема, один тендер щодо послуг КВР оголошено на загальну суму 224 400 000 грн з ПДВ (передбачається охопити ним 22 вагони), другий тендер – з очікуваною вартістю 81 762 000 грн з ПДВ (ремонт 8 вагонів) та третій – з очікуваною вартістю 204 000 000 грн з ПДВ (ремонт 20 вагонів).

Загалом у 2017 році ПАТ «Укрзалізниця» планує здійснити капітально-відновлювальний ремонт 200 пасажирських вагонів та поповнити парк загалом 50 новими.

Отредактировано ANDRE (01-03-2017 00:37:40)

0

263

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/445999/

28.02.2017

Стрільці воєнізованої охорони Укрзалізниці затримали грабіжника в поїзді Москва – Одеса

Двадцять третього лютого під час супроводження поїзда №23 сполученням Москва – Одеса стрільці воєнізованої охорони ПАТ «Укрзалізниця» затримали грабіжника.

Заява надійшла від пасажирки о 05:58 під час руху поїзда від станції Конотоп до станції Київ-Пасажирський. Жінка повідомила, що невідомий вкрав у неї сумку.

У ході проведення оперативно-профілактичних заходів був затриманий громадянин, у якого й вилучено сумку заявниці. По станції Київ-Пасажирський злочинця будо передано інспекторам Управління патрульної поліції Києва для подальшого проведення слідчих дій.

ПАТ «Укрзалізниця» закликає пасажирів не залишати особисті речі без нагляду на вокзалах і в поїздах і не довіряти їх охорону незнайомцям навіть на нетривалий час.

0

264

http://cfts.org.ua/news/2017/02/28/regi … elya_39268

http://s016.radikal.ru/i334/1702/22/adb1dac01a09.jpg

28 февраля 2017, 13:38

Региональный поезд Львов-Черновцы продлили до Ковеля

"Укрзализныця" продлевает маршрут скоростного "регионального экспресса" №701/702 Черновцы-Львов до Ковеля. Такое решение принято по обращениям жителей Буковины, Галиции и Волыни, сообщили в Львовской железной дороге (филиал УЗ).

3 марта поезд начнет курсирование по новому маршруту.

Из Черновцов он будет отправляться в 6:11 по действующему расписанию во Львов (прибытие в 09:51), далее в Ковель отправление в 10:20. На обратном пути поезд будет отбывать в 15:23 и прибывать во Львов в 18:35, откуда через 33 минуты отравляться в Черновцы с прибытием туда по действующему расписанию в 22:44.

Поезд будет курсировать по понедельникам, пятницам, субботам и воскресеньям.

Маршрут будет обслуживаться дизель-поездом в составе трех вагонов I класса.

0

265

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/446121/

02.03.2017

ПАТ «Укрзалізниця» вперше закупить постільну білизну для поїздів за міжнародними стандартами якості

ПАТ «Укрзалізниця» на нещодавно оголошених тендерах вперше вводить міжнародні вимоги до якості постільної білизни, що буде закупатися. До учасників торгів були висунуті умови: наявність сертифікатів якості міжнародного рівня ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDТ) та Oeko-Tex Standard 100 або Öko-Tex Standard 100. Ці документи регламентують наявність контролю якості на виробництві та обмежують використання синтетичних та шкідливих речовин при виробництві тканин.

Нагадаємо, що в лютому ПАТ «Укрзалізниця» оголосило конкурси на придбання близько 232 тис. комплектів постільної білизни для екіпірування пасажирських вагонів. З них 216 тис. комплектів постільної білизни з бязі буде придбано для плацкартних та купейних вагонів, а 15,8 тис. комплектів із сатину – для СВ-вагонів. Пропозиції приймаються до 21 березня 2017 року. Укрзалізниця має намір придбати якісні вироби з натуральних тканин, що відповідають гігієнічним нормам та слугуватимуть тривалий час, зважаючи на інтенсивність використання. Саме тому вперше були застосовані міжнародні стандарти до якості продукції, якою будуть екіпіровані поїзди. Тендер буде проведений із безумовним дотриманням усіх процедур, визначених законом, і всі бажаючи можуть слідкувати за перебігом торгів на ProZorro.

Укрзалізниця зацікавлена в пошуку надійного партнера, що виграє тендер та буде постачати якісну продукцію. «На жаль, у минулому траплялися випадки, коли конкурси вигравали недобросовісні компанії, які намагалися постачати неякісну продукцію. Щоб уникнути цього, висуваємо до постачальника більш жорсткі вимоги, які базуються на світових стандартах. Бажання пасажира користуватися якісною постіллю та рушниками з натуральних тканин – це природно й зрозуміло, тому Укрзалізниця йде назустріч пасажиру та докладе всіх зусиль, щоб наші вагони екіпірувалися якісно», – прокоментував нововведення директор з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.

Щоденно в користування пасажирам надається близько 80 тисяч комплектів постільної білизни.

Довідково

ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDТ) – стандарт, що встановлює вимоги до системи управління якістю, тобто виробник цим сертифікатом підтверджує наявність організаційних структур, методик, процесів і ресурсів, необхідних для постійного контролю якості виробництва продукції на всіх етапах, що в свою чергу свідчить про конкурентоспроможність продукції потенційного постачальника на світовому ринку.

Oeko-Tex Standard 100 або Öko-Tex Standard 100 – це міжнародна система тестування й сертифікації виробів із текстильних матеріалів, що встановлює обмеження на використання шкідливих хімічних речовин. При наявності сертифікату цієї системи виробник гарантує виготовлення «безпечного» текстилю відповідно до міжнародних стандартів. Враховується рівень pH, наявність формальдегідів, важких металів, що містять хлор і захисних речовин (таких, як пентахлорфенол і тетрахлорфенол) та алергенних барвників. Такий сертифікат підтверджує, що вироби із цього текстилю можна використовувати дітям до 2 років та людям із підвищеною чутливістю шкіри.

0

266

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/446113/

02.03.2017

У середині березня ПАТ «Укрзалізниця» розпочне реконструкцію колій на шести перегонах залізничної мережі

ПАТ «Укрзалізниця» планує цього року в 1,5 разу збільшити обсяги реконструкції колії порівняно з минулорічними. Загалом товариство має намір реконструювати 355,9 км колії. Вже з середини березня розпочнуться ремонтно-колійні роботи на шести перегонах залізничної мережі.

Реконструкція передбачає заміну верхньої будови колії на нову, зокрема, буде укладено новий баласт, нову рейко-шпальну решітку, відновлено водовідведення. Реконструювати колію в березні залізничники будуть на перегоні Раухівка – Сербка – майже 9 км напрямку Помічна – Одеса, на перегоні Бердичів-Михайлинки-майже 11 км напрямку Козятин – Здолбунів, на перегоні Жмеринка – Ярошенка – майже 18 км на напрямку Жмеринка – Одеса, на перегоні Потоки – Кременчук – 4 км напрямку Полтава – Кременчук, на перегоні Гракове – Шевченкове – 8,4 км напрямку Основа – Куп’янськ, на перегоні Бескид-Скотарське – дві колії протяжністю 5,8 км та 3,5 км. Також буде здійснюватися посилений капітальний ремонт 16 км колії на перегоні Розівка-Зачатівка.

Загалом у 2017 році заплановано здійснити капітальний ремонт 343,3 км колії, середній ремонт колії 592,5 км та комплексно-оздоровчий ремонт 350 км колії, а також буде замінено на нові понад 200 комплектів стрілочних переводів.

До виконання робіт буде підготовлено 431 одиницю колійної техніки: машини для укладання колії, щебенеочисні машини, машини для виправки колії, машини для виправки стрілочних переводів, планувальники баласту, стабілізатори колії, машини кювето-очисні.

  Довідка

У 2016 році було здійснено реконструкцію 213,5 км колії, капітальний ремонт 303 км колії, середній ремонт 722,1 км колії, комплексно-оздоровчий ремонт 583 км колії, замінено на нові 256 комплектів стрілочних  переводів. Виконано суцільну заміну рейок новими на 98,97 км та  старопридатними – 137,9 км.

Отредактировано ANDRE (03-03-2017 21:09:41)

0

267

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/446099/

02.03.2017

У 2017 році ПАТ «Укрзалізниця» відремонтує 25 пасажирських платформ та здійснить реконструкцію 4 вокзалів

У 2017 році ПАТ «Укрзалізниця» витратить на ремонт пасажирських платформ та реконструкцію вокзалів майже 129 млн грн. Залізничники планують повністю оновити 25 пасажирських платформ та 4 пасажирські вокзали на суму 66,7 млн грн. Крім того, на поточний і капітальний ремонт пасажирського комплексу буде спрямовано 62 млн грн. Під час виконання робіт будуть враховуватися  потреби осіб з інвалідністю.

Зокрема, буде реконструйовано вокзальні комплекси на станціях Сянки та Хуст на Львівщині та станціях Бугаз, Одеса-Східна на Одещині. Тут залізничники планують здійснити реконструкцію покрівлі, фасадів та інтер'єрів, поліпшення систем голосового і візуального інформування, створення безбар'єрного середовища для людей з особливими потребами, вжити додаткові заходи із забезпечення безпеки та комфорту пасажирів.

Реконструкцію перонів та пасажирських платформ планується виконати на станціях Кремінна, Насвітевич (регіональної філії «Донецька залізниця»); на станціях Мардарівка, Затишшя, Єреміївка, Перехрестове, Веселий Кут, Одеса-Застава-2 (регіональної філії «Одеська залізниця»); на станції Гребінка та зупинних пунктах Коротич, Вербівка (регіональної філії «Південна залізниця»); на станціях Браїлів, Тюшки, Димерка, Княжичі, Святошин, Новобіличі, Макійчукове (регіональної філії «Південно-Західна залізниця»); на станціях Підстепна, Запорізька Січ та ст.168км (регіональної філії «Придніпровська залізниця»).

Також для утримання в належному технічному стані вокзалів та пасажирських платформ у 2017 році передбачено провести капітальний та поточний ремонти пасажирських платформ та станційних приміщень. Зокрема,  здійснити ремонт пасажирських платформ на станціях Форпостна та Сватове (регіональна філія «Донецька залізниця»), ремонт будівель станційного комплексу на станції Новоселиця, ремонт пасажирських платформ на станціях Есень, Велика Бакта (регіональна філія «Львівська залізниця»), ремонт вокзалів на станціях Вапнярка, Ксенієво, Барабой та пасажирських платформ на станціях Сахарна, Кароліна Бугаз, Ксенієво та на зупинних пунктах Морська і Дружба. Також для збільшення пропускної спроможності планується проведення робіт з будівництва дільниці Березино-Басарабяска (регіональна філія «Одеська залізниця»); ремонт пасажирських платформ на станціях Артемівка, Комарівка, Сула, Глобине, Геніївка, Закомельська, Галещина, Зеленівка (регіональна філія «Південна залізниця»), ремонт будівель вокзалів на станціях Попільня, Печанівка, Деражня, Красилів, Волочиськ, Скочище, Конотоп та пасажирських платформ на станціях Балин, Ярмолинці, Ворзель, Смолка (регіональна філія «Південно-Західна залізниця»); ремонт вокзалів на станціях Кривий Ріг, Кам’янське    (кол. Дніпродзержинськ-Пас.), Павлоград-1, Чаплине, Іларіонове, Новомосковськ, Самарівка, Бузівка, Перещепино, Зачепілівка, Мелітополь, Таврійськ, П’ятихатки, Запорізька Січ, В.Токмак та ремонт пасажирських платформ на станціях Межеричі, Мінеральна, Новомосковськ, Терпіння, Спокій (регіональна філія «Придніпровська залізниця»).

Довідка:

У 2016 році ПАТ «Укрзалізниця» здійснено реконструкцію та ремонт будівель вокзально-станційних комплексів та пасажирських платформ на 94 млн грн.

Зокрема, проведено реконструкцію службово-технічних будівель та споруд на станціях  Заболотів, Стрий, розпочато реконструкцію ст. Сянки регіональної філії «Львівська залізниця».

Здійснено реконструкцію пасажирських платформ на станціях Вигода, Мардарівка, Одеса-Застава-2, Затишшя, Єремеївка, Перехрестове, Веселий Кут регіональної філії «Одеська залізниця».

Виконано реконструкцію пасажирських платформ на дільниці швидкісного руху на зупинних пунктах Водяне, Пісочин регіональної філії «Південна залізниця».

Реконструйовані пасажирські платформи на зупинних пунктах Димерка, Білки, Хутір Гай, відновлено інфраструктуру на станції Жукотки регіональної філії «Південно-Західна залізниця».

Проведена реконструкція пасажирських платформ на станціях Генічеськ, Новоолексіївка, збудовано пасажирську платформу на станції Обільна регіональної філії «Придніпровська залізниця».

0

268

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/446073/

02.03.2017

У зв’язку з переходом на літній час зміниться розклад руху семи швидкісних поїздів

З 26 березня 2017 року у зв’язку з переходом на літній час змінюється графік руху семи швидкісних поїздів: №705 Київ – Перемишль, №744 Трускавець – Дарниця, №747 Дарниця – Львів, №763 Дарниця – Одеса, №720 Вінниця – Харків, №727/728 Київ – Харків – Київ та №745 Дарниця – Львів. Також зміниться графік руху додаткових поїздів.

Поїзд №705 Київ – Перемишль відправлятиметься з Києва о 07:00 та прибуватиме до Перемишля о 13:25 із зупинками на станціях Святошин (07:14-07:15), Коростень (08:32-08:33), Підзамче (11:55-11:56) та Львів (12:05-12:17).

Поїзд №744 Трускавець – Дарниця вирушатиме з Трускавця о 04:15 та прибуватиме на станцію Дарниця о 11:54 із зупинками на станціях Дрогобич (04:30-04:36), Львів (05:47-06:08), Підзамче (06:16-06:17), Коростень (10:00-10:01), Святошин (11:19-11:20), Київ – Пасажирський (11:31-11:39).

Поїзд №747 Дарниця – Львів відправлятиметься з Дарниці о 06:26 та прибуватиме до Львова о 14:22. На шляху прямування поїзд робитиме зупинки на станціях Київ – Пасажирський (06:42-06:52), Вінниця (09:24-09:26), Хмельницький (11:07-11:09), Тернопіль (12:41-12:43).

Поїзд №763 Дарниця – Одеса вирушатиме з Дарниці о 16:14 та прибуватиме до Одеси о 23:38 із зупинками на станціях Київ – Пасажирський (16:30-16:40), Вінниця (18:54-18:56), Жмеринка (19:29-19:31), Вапнярка (20:23-20:24), Котовськ (21:37-21:38).

Поїзд №720 Вінниця – Харків відправлятиметься з Вінниці о 15:27 та курсуватиме діючим розкладом із зупинками на станціях Калинівка (15:44-15:45), Козятин (16:10-16:11), Попільня (16:47-16:48), Фастів (17:11-17:12), Київ – Пасажирський (17:54-18:09), Дарниця (18:25-18:26), Бориспіль (18:40-18:41), Яготин (19:12-19:13), Гребінка (19:37-19:40), далі зміненим розкладом із зупинками на станціях Лубни (20:05-20:20), Ромодан (20:41-20:45), Миргород (21:05-21:07), далі діючим розкладом руху: Полтава – Київська (21:58-22:00), Люботин (23:13-23:15) та прибуватиме до Харкова о 23:40.

Також  зміниться графік руху додаткових швидкісних поїздів, а саме:

- поїзд №728 Київ – Харків відправлятиметься з Києва об 11:46 та прибуватиме до Харкова о 16:27 із зупинками на станціях Дарниця (12:02-12:04), Миргород (14:00-14:01), Полтава-Київська (14:50-14:52);

- поїзд №727 Харків – Київ відправлятиметься з Харкова о 16:56 та прибуватиме до Києва о 21:57 із зупинками на станціях Полтава-Київська (18:31-18:33), Миргород (19:24-19:26), Дарниця (21:41-21:43);

поїзд №745 Дарниця – Львів відправлятиметься з Дарниці о 12:00 та прибуватиме до Львова о 17:38 із зупинками на станціях Київ – Пасажирський (12:16-12:24) та Коростень (13:55-13:56).

Ознайомитися з відкоригованим графіком руху швидкісних поїздів можна буде на сайті філії «Українська залізнична швидкісна компанія» http://intercity.uz.gov.ua та ПАТ «Укрзалізниця» uz.gov.ua. Для отримання необхідної інформації також можливо звернутися до довідкових бюро на залізничних вокзалах.

Отредактировано ANDRE (03-03-2017 21:17:54)

0

269

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/446161/

03.03.2017

Врятовані громадяни «віддячили» залізничникам, розбивши лобове скло локомотива

Обурливий випадок стався 1 березня о 17:44 на перегоні Баришівка-Бориспіль, що на Київщині. Машиніст вантажного поїзда попередив наїзд на невідомих осіб, які переходили через колії у невстановленому місці,  застосував екстрене гальмування. Після зупинки поїзда невідомі особи розбили лобове скло у поїзді з боку помічника машиніста, на щастя, ніхто не постраждав. Поїзд було затримано на 41 хвилину. Випадок розслідується правоохоронцями.

Того ж дня смертельне ДТП сталося  на переїзді перегону Канцерівка – Пост 150 км, що на Запоріжжі. О 08:12 на переїзді, обладнаному сигналізацією, водій автомобіля ВАЗ порушив правила дорожнього руху та спровокував зіткнення з електропоїздом. В результаті події водій автомобіля загинув.

Довідка:

Витяг з Правил дорожнього руху, пункт 20 «Рух через залізничні переїзди»:

20.1. Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах.

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, стоп-лінією, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.

20.4. Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд.

20.5. Рух через переїзд забороняється, якщо:

а) черговий по переїзду подає сигнал заборони руху - стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапорцем) або з витягнутими в сторони руками;

б) шлагбаум опущений або почав опускатися;

в) увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;

г) за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;

ґ) до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.6. Рух через переїзд сільськогосподарських, дорожніх, будівельних та інших машин і механізмів дозволяється тільки в транспортному стані.

20.7. Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об'їжджати його, а також об'їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено.

20.8. У разі вимушеної зупинки транспортного засобу на переїзді водій зобов'язаний негайно висадити людей і вжити заходів для звільнення переїзду, а якщо це не вдається зробити, він повинен:

а) коли є можливість, послати двох чоловік уздовж колій в обидва боки від переїзду не менш як на 1000 м (якщо одного, то в бік ймовірної появи поїзда, а на одноколійних переїздах - у бік гіршої видимості залізничної колії), пояснивши їм правила подавання сигналу зупинки машиністу поїзда (локомотива, дрезини), що наближається;

б) залишатися біля транспортного засобу і, подаючи сигнали загальної тривоги, вживати всіх заходів для звільнення переїзду;

в) у разі появи поїзда бігти йому назустріч, подаючи сигнал зупинки.

20.9. Сигналом зупинки поїзда (локомотива, дрезини) є круговий рух руки (у світлу пору – із шматком яскравої тканини або будь-яким добре помітним предметом, у темну пору доби і в умовах недостатньої видимості – з факелом або ліхтарем). Сигналом загальної тривоги є серії звукових сигналів транспортного засобу, що складаються з одного довгого і трьох коротких сигналів.

0

270

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/446217/

03.03.2017

У галузевому конкурсі інноваційних проектів братимуть участь 68 робочих груп залізничників

Сьогодні, 3 березня 2017 року, відбулося засідання оргкомітету конкурсу «Лідер інновацій» ПАТ «Укрзалізниця», під час якого було підбито підсумки І етапу конкурсу – подачі заявок. У результаті визначено 68 робочих груп, які продовжать змагання в наступному етапі конкурсу. Три заявки не було допущено до наступного етапу, оскільки вони не відповідали вимогам порядку проведення конкурсу.

Серед допущених до участі в конкурсі заявок 13 робочих груп готуватимуть свої проекти в номінації «Сервіс та якість обслуговування», 10 – у номінації «Технічна політика», 9 – у номінації «Соціальна політика». По 8 заявок надійшло на участь у номінаціях «Оплата та мотивація персоналу» й «Інфраструктура залізничного транспорту». У номінації «Удосконалення фінансово-економічної діяльності ПАТ «Укрзалізниця» – 6 команд, «Виробництво, експлуатація, модернізація, деповський, капітальний, поточний та інші види ремонту залізничного рухомого складу» – 5 груп учасників, «Надання послуг з перевезення пасажирів, вантажів, багажу та вантажобагажу і пошти у внутрішньому та міжнародному сполученні» – 3 робочі групи. Ще по 2 групи учасників працюватимуть у номінаціях «Антикорупція», «Допоміжна господарська діяльність» та «Внутрішні ринкові механізми товариства».

Нагадаємо, за умовами конкурсу учасники об’єднуються в робочі групи від двох до п’яти осіб незалежно від місця роботи. Команди мають оформити свої проекти відповідно до обраної номінації та подати їх до оргкомітету до 1 червня включно. Відбір кращих робіт та визначення переможців конкурсу пройде з 1 червня по 1 вересня. Після цього впродовж наступних десяти днів відбудеться нагородження переможців, учасників та призерів конкурсу.

Довідка.

Конкурс інноваційних проектів «Лідер інновацій» стартував 1 лютого 2017 року. Він проводиться виключно серед працівників ПАТ «Укрзалізниця» та має на меті визначити прогресивні ідеї, які сприятимуть якісним реформам у компанії, виконанню статутних завдань, отриманню прибутку та досягненню позитивного соціального результату.

Оцінюватимуться проекти учасників конкурсу за бальною системою. Ті проекти, які в кожній із номінацій наберуть найбільшу кількість балів, займуть I місце та будуть оголошені переможцями. Інноваційні проекти, що наберуть другу та третю за результатом кількість балів, займуть відповідно II та III місця та вважатимуться призерами. Переможці в кожній із номінацій конкурсу будуть нагороджені грошовими винагородами, розмір яких складе від 7 до 20 мінімальних заробітних плат.

Ознайомитися з Порядком проведення конкурсу «Лідер інновацій» та вимогами до оформлення робіт можна на офіційному веб-сайті ПАТ «Укрзалізниця» й у соціальній мережі Facebook.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ