Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 331 страница 340 из 407

331

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/447381/

30.03.2017

На найближчі вихідні Укрзалізниця призначила ще 2 додаткові поїзди на популярних напрямках Київ – Ковель та Київ – Херсон

Для зручного виїзду громадян з місць відпочинку в період шкільних канікул Укрзалізниця призначила ще 2 додаткові поїзди: № 197/198 Київ – Ковель та № 298 Херсон – Київ. Загалом з 24 березня по 3 квітня курсуватимуть 8 додаткових поїздів у популярних напрямках, також збільшено періодичність курсування 4 графікових поїздів.

Так, додатковий поїзд № 197/198 Київ – Ковель вирушить з Києва та Ковеля у неділю 2 квітня. Відправлення з Києва о 07:42 та прибуття до Ковеля о 16:46, у зворотному напрямку відправлення з Ковеля о 10:50 та прибуття до Києва о 20:07. Поїзд прослідує через Шепетівку, Здолбунів, Рівне, Ківерці. У складі поїзда плацкартні, купейні вагони та вагони класу люкс.

Додатковий поїзд № 298 Херсон – Київ відправиться з Херсона 2 квітня о 19:57, прибуде до Києва наступного дня о 08:46. Зворотно з Києва відправлення 3 квітня о 21:52 та прибуття до Херсона наступного дня о 10:15. Поїзд прослідує через Кривий Ріг, ст. ім. Т.Шевченка (м. Сміла), Корсунь, Миронівку. У складі поїзда плацкартні, купейні вагони та вагони класу люкс.

Квитки на ці поїзди вже можна придбати на сайті ПАТ «Укрзалізниця» booking.uz.gov.ua та в залізничних касах.

Раніше повідомлялося про призначення на період шкільних канікул 6 додаткових поїздів та додаткових рейсів 4 графікових поїздів.

0

332

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/447430/

30.03.2017

Пасажирська компанія дозволить більш ефективно реагувати на зростання пасажиропотоку, - Ігор Романків

ПАТ «Укрзалізниця» створила пасажирську компанії та з квітня 2017 року переводить до неї всі виробничі процеси трьох з шести регіональних філій (Південна, Південно-Західна та Львівська), повідомив під час інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна» директор з пасажирських перевезень і сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків.

«Це - вертикально інтегрована структура, що здійснюватиме управління цілісною системою перевезень. Що це нам дасть? Це дозволить ефективно використовувати парк рухомого складу, оскільки зараз зростає пасажиропотік і трапляється, що в одній філії є додаткові вагони або поїзди, а там, де їх потрібно додати – немає жодного. У єдиній компанії ми зможемо ефективно управляти парком рухомого складу, забезпечити єдині технології, технічної, тарифної та цінової політики», - сказав він в інтерв'ю.

Сама суть роботи компанії, за його словами, - у повній централізації управління. ПАТ «Укрзалізниця» фактично відходить від пасажирських служб на регіональних філіях, оскільки в єдиній структурі це не потрібно. «Ми перейшли до єдиної вертикалі і позбавляємося від зайвих елементів, які не створюють доданої вартості», - зазначив І. Романків.

Також директор з пасажирських перевезень спростував чутки щодо можливих скорочень персоналу, у зв’язку із створенням Пасажирської компанії: «Ні, абсолютно точно – не буде. У нас є дефіцит кадрів, всі люди будуть при роботі. Оптимізація проводиться не за рахунок скорочення людей, а за рахунок обсягів перевезень», - резюмував він.

Також Ігор Романків повідомив про плани Укрзалізниці щодо створення нових стандартів обслуговування, оновлення рухомого складу та взаєминами Укрзалізниці з виробниками поїздів та вагонів. Про це та багато іншого читайте у повній версії інтерв'ю з І. Романківим опубліковано на головній сторінці веб-сайта агенції  «Інтерфакс-Україна».

0

333

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/447422/

30.03.2017

Упродовж 5 років Укрзалізниця спрямує понад 100 млрд грн в оновлення рухомого складу – Войцех Балчун

ПАТ «Укрзалізниця» у найближчі роки планує суттєво оновити рухомий склад. За 5 років на ці потреби галузь планує спрямувати понад 100 млрд грн. Про це в ексклюзивному інтерв’ю газеті «Факты и комментарии» повідомив  голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.

«Ми розробили п’ятирічну стратегію модернізації рухомого складу, чого, без сумніву, потребує Укрзалізниця. Збираємося купити нові і модернізовані наявні локомотиви, дизель-поїзди, вантажні та пасажирські вагони. За п’ять років плануємо витратити на ці потреби понад сто мільярдів гривень», - повідомив в інтерв’ю голова правління.

За словами Войцеха Балчуна, галузь тривалий час не мала достатніх внутрішніх інвестицій для придбання нової техніки. «Рухомий склад залізниці не може працювати вічно. Кожен елемент має свій термін служби, що регулюється жорсткими державними стандартами», - зазначив керівник галузі.

Він також додав, що наразі Укрзалізниця аналізує всі можливості ринку, зокрема, в продовж останнього півріччя Укрзалізниця підписала низку меморандумів зі світовими виробниками рухомого складу.

Войцех Балчун також повідомив, що фахівці Укрзалізниці сьогодні вивчають перспективи запровадження високошвидкісного руху в Україні. Це питання, зокрема, нещодавно обговорювалося під час переговорів з китайською корпорацією СRRC.

«Я завжди цікавився проектами, які здатні стимулювати перехід на новий рівень. Можу точно сказати одне: в Україні є всі можливості для створення високошвидкісної системи залізниць. Географічно великі міста країни розташовані так, що відстань між ними рівно близько 500 км. Для проектів це цілком підходить. Поки потрібно зробити ретельний аналіз, чи можна реалізувати такий план», - повідомив Войцех Балчун.

0

334

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/447454/

30.03.2017

Делегація ПАТ «Укрзалізниця» на чолі з Войцехом Балчуном відвідує Азербайджан

http://s019.radikal.ru/i615/1703/b7/b93a1c0f2dc5.jpg

Голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун, член правління товариства Марек Роберт Залєсний та директор з вантажних перевезень і логістики Максим Кушнірчук перебувають з робочим візитом в Азербайджані. ПАТ «Укрзалізниця», ЗАТ «Азербайджанські залізниці» та АТ «Грузинські залізниці» 30 березня у Баку підписали протокол про наміри співпраці.

Сторони, зокрема планують здійснити практичні кроки задля залучення додаткових обсягів вантажів за маршрутом, що пролягає територією трьох країн: України, Азербайджану та Грузії, та координуватимуть і об’єднуватимуть свої зусилля для підвищення конкурентоздатності зазначеного маршруту.

Окрім того, ПАТ «Укрзалізниця» висловило зацікавленість стати постійним членом Об’єднання юридичних осіб «Міжнародна асоціація «Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут».

0

335

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447343/

28.03.2017

Придніпровська залізниця: тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні невдовзі зростуть

Наразі Придніпровська залізниця спільно з Дніпропетровською обласною державною адміністрацією розглядає питання щодо можливості підвищення у регіоні тарифів на проїзд приміськими поїздами. До цього вимушеного кроку залізничників спонукає значне зростання витрат на електроенергію, пально-мастильні матеріали, плати за користування землею, загальне здорожчання процесу обслуговування, ремонту й експлуатації рухомого складу.

У Дніпропетровській області щоденно вирушають у рейс 110 приміських електропоїздів. Протягом 2016 року було відправлено 40 028 електропоїздів, що перевезли 10,1 млн. пасажирів, у січні 2017 року – 3 392 електропоїзди, якими скористалися більш як 660 тис. осіб.

Останнє підвищення тарифів на пасажирські перевезення у приміському сполученні на Придніпровській залізниці було в червні 2015 року. Відтоді вартість електроенергії для тяги електропоїздів зросла в середньому на 23%, матеріалів та запчастин, які використовуються під час ремонту моторвагонного рухомого складу, – від 3% до 46%.

Слід зазначити, що свого часу тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні встановлювалися на рівні, який дозволяв скоротити експлуатаційні витрати залізниці, однак не забезпечував рентабельності приміських пасажирських перевезень. Сьогодні вони вкрай збиткові для перевізника. Це фактично унеможливлює оновлення моторвагонного рухомого складу, ускладнює його поточне утримання та ремонтні роботи, а також стримує розвиток залізничної інфраструктури і підвищення якості послуг, які надає залізниця.

Так, залізничники підрахували, що в 2016 році доходи від перевезення пасажирів у приміському сполученні за чинними тарифами по Дніпропетровській області склали 59 млн 517 тис. грн, а витрати залізниці на приміський сегмент пасажирських перевезень – 474 млн 640 тис. грн. Тобто минулого року магістраль отримала збитки від приміських перевезень у регіоні в сумі 415 млн 123 тис. грн. Аналогічна ситуація зберігається і в 2017 році.

Щоб не зменшувати обсяги перевезень пасажирів у приміському сполученні, в тому числі й за соціальними тарифами, і надалі гарантувати якісні та безпечні умови цих перевезень, а також безперебійну роботу залізниці в цілому, регіональна філія «Придніпровська залізниця» прийняла рішення – порушити питання про підвищення тарифів на проїзд у приміських поїздах на Дніпропетровщині та в інших регіонах обслуговування.

Залізничники уже звернулися до керівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації за погодженням підвищення вартості проїзду.

Отредактировано ANDRE (30-03-2017 18:41:38)

0

336

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447327/

28.03.2017

На Одеській залізниці перевірять якість обслуговування громадян у приміському сполученні

З першого квітня поточного року у регіональній філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» оголошено проведення «Місячника по підвищенню доходності від перевезення пасажирів у приміському сполученні». У цей період буде посилено контроль за дотриманням пасажирами порядку оформлення проїзних документів. Проте метою місячника є не тільки підвищити доходність від перевезень, а й перевірити якість обслуговування громадян у приміському сполученні.

Вже розроблені та затверджені графіки проведення рейдів у поїздах приміського сполучення працівниками служби приміських пасажирських перевезень та дирекцій залізничних перевезень. На вокзалах та станціях організовано оповіщення населення про проведення місячнику через оголошення та гучномовний зв'язок.

Протягом місяця буде посилено роботу посадкових бригад щодо недопущення до посадки у поїзди пасажирів без проїзних документів, вилучатимуть підроблені посвідчення, недійсні абонементні квитки та квитки вихідного дня. Особливу увагу звертатимуть на облік пасажирів пільгових категорій, зокрема студентів, дітей віком від 6 до 14 років. Також залізничники перевірятимуть відповідність вартості придбаних пасажирами квитків фактичній дальності поїздки.

Регіональна філія «Одеська залізниця» нагадує пасажирам про особисту відповідальність за безквитковий проїзд. Обов’язково слід зберігати квиток до закінчення поїздки приміським поїздом і пред’являти його за вимогою осіб, які здійснюють контроль. У іншому разі пасажиру доведеться сплачувати за проїзд вдруге

0

337

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447365/

29.03.2017

Залізничники Південної магістралі розпочали ремонтно-колійні роботи

27 березня у регіональній філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» розпочалися масштабні роботи з реконструкції та ремонту колії. Цього року залізничники Південної магістралі планують відремонтувати 317 кілометрів колії.

Зокрема, реконструкцію колії буде здійснено на перегоні Потоки – Кременчук –5,5 кмнапрямку Полтава – Кременчук, на перегоні Гракове – Шевченкове –8,4 кмнапрямку Основа – Куп’янськ.

Загалом у 2017 році заплановано здійснити капітальний ремонт66,3 кмколії, середній ремонт колії100 кмта комплексно-оздоровчий ремонт100 кмколії, а також буде замінено на нові 15 комплектів стрілочних переводів.

До виконання робіт підготовлено 36 одиниць колійної техніки: машини для укладання колії, рейкозварювальні машини, колійні машини для закріплення колії ПМГ.

Довідково:

У 2016 році колійним господарством регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» було здійснено реконструкцію 40,14 км колії, капітальний ремонт 27,5 км колії, середній ремонт 100 км колії, комплексно-оздоровчий ремонт 100 км колії, замінено на нові 10 комплектів стрілочних переводів.

0

338

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447351/

29.03.2017

До уваги пасажирів: на Придніпровській залізниці перейменовано низку станцій

ПАТ «Укрзалізниця» ухвалила рішення про перейменування низки станцій Придніпровської залізниці. Зокрема, нову назву відтепер носитимуть станції:

Баглій (стара) – Запоріжжя-Кам’янське (нова),

Брагинівка (стара) – Петропавлівка (нова),

Железнякове (стара) –  Ерастівка (нова),

Єлізарове (стара) – Рясна(нова),

Дніпродзержинськ (стара) – Кам’янське (нова),

Дніпродзержинськ-Лівобережний (стара) – Кам’янське-Лівобережне (нова),

Дніпродзержинськ-Пасажирський (стара) – Кам’янське-Пасажирське (нова).

Відповідні зміни вже вносяться до розкладу руху пасажирських поїздів, розміщеному на відомчому сайті та в будівлях станційно-вокзальних комплексів, до інтернет-сервісів продажу квитків і робот из вантажовідправниками.

Просимо пасажирів та клієнтів залізниці бути уважними, завчасно звернути увагу на зміни, що ві

0

339

http://cfts.org.ua/news/2017/03/29/prav … vika_39781

Правление "Укрзализныци" уволило одиозного кадровика

29 марта 2017, 16:51

В "Укрзализныце" очередные перемены в рядах руководства. С должности начальника Департамента управления персоналом и социальной политики ПАО уволена Ирина Михальченко. Это решение единодушно поддержали все члены правления УЗ, сообщили ЦТС в ж/д компании.

http://s011.radikal.ru/i318/1703/70/2b25cd14b4f3.jpg

Ирина Михальченко возглавила Департамент управления персоналом "Укрзализныци" в августе 2014 года. Несколько руководителей УЗ (среди них Максим Бланк и Александр Завгородний) пытались уволить главного кадровика по обвинению в коррупции.

В конце 2014 года Киевская городская прокуратура возбудила против Михальченко дело по факту подделки документов. Несмотря на это, она продолжала работать в УЗ даже после создания ПАО.

До 2012 года в УЗ Михальченко возглавляла службу кадров, учебных заведений и социальных вопросов Юго-Западной железной дороги. Причиной увольнения стали систематические нарушения в работе ведомства. Только в 2011 году Михальченко вынесли 4 служебных выговора.

Также руководство ЮЗЖД обвиняло главного кадровика в нежелании внедрять систему АСУ "Кадры" для автоматизации процесса управления персоналом. После увольнения Михальченко подала жалобу на ЮЗЖД, но Шевченковский суд отказал ей в удовлетворении иска.

Отметим, что Михальченко является женой бывшего руководителя Запорожского электровозоремонтного завода Геннадия Политыкина, уволенного с предприятия по обвинению в коррупции и нанесению убытков предприятию. Также Политыкин является соучредителем компании "Сучасні фрікційні системи", которая в 2013 году активно побеждала в тендерах "Укрзализныци". До 2008 года он занимал должность начальника службы материально-технического обеспечения ЮЗЖД.


Новая чистка (люстрация) или наведение хоть какого-то порядка?

0

340

http://cfts.org.ua/news/2017/03/30/uz_p … etov_39795

УЗ планирует оборудовать все поезда мобильными терминалами контроля билетов

30 марта 2017, 11:40

"Укрзализныця" оборудует все поезда мобильными терминалами контроля, чтобы пассажир мог купить билет на любой рейс по интернету и сесть в поезд без бумажного билета. Об этом рассказал директор по пассажирским перевозкам и сервису УЗ Игорь Романкив в интервью Интерфакс-Украина.

"Планируем оборудовать все поезда, включая региональные, мобильными терминалами контроля документов, что позволит нам продавать онлайн-билеты на все поезда и не вынуждать людей идти в кассу", - сообщил Романкив.

В целом компания работает над созданием стандартов пассажирского сервиса.

"Любой бизнес имеет стандарт работы. Так должно быть и на железной дороге, чтобы, например, на вопрос к проводнику, где находится 12-й вагон, он отвечал не "туда", а "в эту сторону, через один вагон", - сказал Романкив.

Кроме того, "Укрзализныця" продолжит развивать услуги перевозки автомобилей в специализированных вагонах. Кроме того, растет спрос и на поездки с премиальным обслуживанием - в вагонах-салонах. "Они также будут доступны для заказов", - сообщил Романкив.

Он добавил, что УЗ уже создала пассажирскую компанию и три из шести региональных филиалов с апреля 2017 года переведут в нее все производственные процессы.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ