Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 421 страница 430 из 521

421

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/449984/

11.05.2017

Укрзалізниця шукає партнера - постачання продуктів харчування для поїздів далекого сполучення

Триває конкурс на пошук єдиного постачальника продуктів харчування, які реалізовуватимуться  пасажирам у поїздах далекого сполучення. ПАТ «Укрзалізниця» звертається до великих торгівельних мереж та компаній, що мають відповідний досвід взяти участь у конкурсі. Прийом конкурсних пропозицій (конкурсна документація та натурні зразки продукції) триватиме до 12:00 за київським часом  19 травня  2017 року. Процедура розкриття конкурсних пропозицій розпочнеться цього ж дня о 14:00.

Головним критерієм вибору постачальника є гарантовано висока якість продукції, кінцевим споживачем, якої є пасажир. Учасники конкурсу мають запропонувати стандартний асортимент продукції для реалізації у поїздах з обов’язковим нанесенням фірмового стилю ПАТ «Укрзалізниця»: чай чорний та зелений, кава розчинна та з молоком, печиво галетне та пісочне, вафлі шоколадні та ванільні, вода мінеральна та солодка, цукор.

З конкурсною документацією, яка містить детальну інформацію щодо співпраці та кваліфікаційні вимоги до потенційних контрагентів, можна ознайомитися тут.

ПАТ «Укрзалізниця» запрошує до участі у конкурсі та до подальшої взаємовигідної співпраці.

0

422

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/449976/

11.05.2017

ПАТ «Укрзалізниця» захищає у судах право не сплачувати банкам кошти за зобов’язаннями ДП «Донецька залізниця»

Верховний Суд України в черговий раз підтримав позицію ПАТ «Укрзалізниця» у тому, що товариство не відповідає за зобов’язаннями ДП «Донецька залізниця». ВСУ направив на новий розгляд до Господарського суду м. Києва справу, у якій цей суд  раніше виніс рішення стягнути з ПАТ «Укрзалізниця» 5,3 млн доларів боргу на користь «Таксомбанку» за кредитним договором 2012 року.  Слухання у справі відбудеться 16 травня. 

ВСУ врахував аргументи ПАТ «Укрзалізниця», що товариство не є правонаступником підприємств залізничного транспорту, розташованих на тимчасово окупованій території, адже реорганізацію цих підприємств та передачу їх прав і зобов’язань призупинено постановою КМУ №604 від 12.11.2014 до завершення АТО.  До того ж позицію Укрзалізниці в цьому питанні підтримав та закріпив також Вищий господарський суд, який в рамках розгляду позовів товариства з іншими банками виніс низку рішень стосовно відсутності законних підстав для стягнення коштів за фінансовими зобов’язаннями ДП «Донецька залізниця».

Наразі у судах різних інстанцій знаходиться на розгляді майже десяток справ про стягнення з товариства на користь різних банків коштів за зобов’язаннями ДП «Донецька залізниця» і юристи ПАТ «Укрзалізниця» відстоюють позицію компанії та захищають від неправомірних претензій. Загальна сума зобов’язань ДП «Донецька залізниця» становить 4,4 млрд грн.

Також постанови Верховного Суду України від 8 лютого 2017 року дають ПАТ «Укрзалізниця» усі підстави звертатися до судів, якими раніше були винесені рішення не на користь товариства, із заявами про перегляд таких рішень та для подальшого повернення на користь залізниці безпідставно стягнутих коштів. Нагадаємо, що 8 лютого 2017 року, Верховний Суд України підтримав правову позицію ПАТ  «Укрзалізниця» щодо відсутності підстав для визнання товариства правонаступником за зобов’язаннями державного підприємства «Донецька залізниця». Укрзалізниця твердо стояла на тому, що до проведення інвентаризації активів та зобов’язань ДП «Донецька залізниця» та їх документування, відновлення можливості фактичного доступу до активів підприємства, в Укрзалізниці немає підстав відповідати за зобов’язаннями цього підприємства. Це підтверджує і закон України, прийнятий 20 грудня 2017 року. Парламент законодавчо встановив мораторій на погашення Укрзалізницею заборгованості ДП «Донецька залізниця». Цим законом також визначено, що на період дії мораторію мають бути зупинені виконавчі провадження та заходи примусового виконання рішень щодо звернення стягнення на активи ПАТ «Укрзалізниця» за зобов’язаннями підприємств залізничного транспорту, майно яких розташоване на території проведення антитерористичної операції.

0

423

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/450003/

11.05.2017

Укрзалізниця пропонує подорожувати поїздами до шести країн Євросоюзу

Укрзалізниця пропонує пасажирам подорожувати поїздами до країн Євросоюзу. На сьогодні поїзди та безпересадкові вагони з міст України курсують до Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії, Болгарії та Польщі.

Зокрема, до Польщі курсують 3 пари поїздів: №51/52 Варшава, Вроцлав – Львів (щоденно); № 67/68 Київ – Варшава (щоденно) та № 705/706 Київ – Перемишль (щоденно).

До Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії та Болгарії – курсують причіпні вагони з Києва та Львова. Зокрема, це вагони Київ – Братислава (по 1,2,3,6,7 днях тижня, крім 30/08, 13/09 та 15/11), Київ – Прага (щоденно), Київ – Будапешт та Львів – Будапешт (щоденно), Київ – Бухарест (по п’ятницях) та Львів – Варна (15, 25/06, 05,17,29/07, 10,20/08).

Нагадаємо, фахівці ПАТ «Укрзалізниця» працюють над запровадженням залізничного сполучення за маршрутом Ковель – Хелм. Вже погоджено попередній графік руху і здійснено дослідну поїздку.

Розвиток міжнародних перевезень між Україною та державами-членами ЄС є одним із пріоритетів діяльності ПАТ «Укрзалізниця». Наразі  спостерігається збільшення обсягів перевезень у міжнародному сполученні. Так, у першому кварталі 2017 року залізничним транспортом до країн ЄС перевезено 34,5 тисячі пасажирів – це майже у 7 разів більше, ніж за відповідний період минулого року.

0

424

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/449932/

11.05.2017

Делегація ПАТ «Укрзалізниця» на чолі з Войцехом Балчуном бере участь у міжнародному форумі «Transport Logistic» у Мюнхені (Німеччина)

11-12 травня делегація ПАТ «Укрзалізниця» на чолі з головою правління Войцехом Балчуном бере участь у міжнародному форумі «Transport Logistic» у Мюнхені (Німеччина). Під час роботи форуму компанія має намір не лише презентувати свої можливості міжнародній транспортній спільноті під гаслом «Нові можливості – без кордонів», а й заявити про свою готовність брати участь у нових проектах та знайти потенційних партнерів.

http://s019.radikal.ru/i619/1705/e8/567bc6b08a6c.jpg

У ході форуму 11-12 травня голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун, член правління компанії Марек Роберт Залєсний та інші члени делегації компанії проведуть низку зустрічей із колегами-транспортниками інших країн.

Форум почав роботу 9 травня, і вже в перший день роботи на форумі Укрзалізниця отримала значну кількість запитів стосовно співробітництва, зокрема, від Deutsche Bahn (залічничні шляхи Німеччини), PKP (Польська залізниця), залізниці Ірану, а також логістичних компаній Tallship (Естонія), Faigle (Австрія), InterRail, Schaeffler (Німеччина), ChemOil (Швейцарія).

У ході форуму 11-12 травня голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун, член правління компанії Марек Роберт Залєсний та інші члени делегації компанії проведуть низку зустрічей із колегами-транспортниками інших країн.

Форум почав роботу 9 травня, і вже в перший день роботи на форумі Укрзалізниця отримала значну кількість запитів стосовно співробітництва, зокрема, від Deutsche Bahn (залічничні шляхи Німеччини), PKP (Польська залізниця), залізниці Ірану, а також логістичних компаній Tallship (Естонія), Faigle (Австрія), InterRail, Schaeffler (Німеччина), ChemOil (Швейцарія).

Переглянути фото можна на офіційній сторінці ПАТ "Укрзалізниця" у Facebook.


Текст и стилистика сохранены полностью © •

Отредактировано ANDRE (12-05-2017 00:23:58)

0

425

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/449960/

11.05.2017

До уваги жителів Дніпровського та Запорізького регіонів: з 4 червня почне курсувати поїзд Бердянськ – Львів

Для задоволення підвищеного попиту пасажирів на перевезення у літній період ПАТ «Укрзалізниця» призначила прямий поїзд № 187/188 Бердянськ – Львів, який, починаючи з 4 червня, відправлятиметься з Бердянська по парних числах, а зі Львова повертатиметься по непарних.

Відправлення поїзда з Бердянська о 16:30, прибуття до Львова о 14:34, зворотно зі Львова - об 11:50, у Бердянську наступного дня о 12:30.

На шляху з Бердянська до Львова цей потяг прямуватиме через станції Федорівка, Запоріжжя, Дніпро, Кам’янське, Вінниця, Хмельницький, Тернопіль, у зворотному напрямі робитиме зупинки також у Білій Церкві, Олександрії, П’ятихатках, Верховцевому, Синельниковому.

Квитки на цей та інші пасажирські поїзди можна оформити у залізничних касах та на сайті ПАТ «Укрзалізниця» booking.uz.gov.ua.

0

426

поїзд № 187/188 Бердянськ – Львів

Станція Прибуття Відправлення Відстань, км
УКРАЇНА
Бердянськ 16:30 16:30 0
Верхній Токмак 1 17:59 18:01 80
Великий Токмак 18:55 18:57 130
Федорівка 19:43 20:07 172
Запоріжжя 1 21:30 21:45 260
Дніпропетровськ Головний 23:22 23:37 386
Кам’Янське-Пасажирське 00:07 00:09 422
Ім. Т. Шевченка 04:08 04:22 702
Козятин-1 08:04 08:06 1004
Вінниця 08:52 08:54 1068
Хмельницький 10:36 10:51 1214
Підволочиськ 11:46 11:48 1282
Тернопіль 12:34 12:51 1333
Львів 14:34 14:34 1474

0

427

http://cfts.org.ua/news/2017/05/12/ukra … dami_40493

Украинцы стали в 7 раз чаще ездить в ЕС поездами

http://s015.radikal.ru/i332/1705/2b/3ed222ffd7ce.jpg

Пассажирские перевозки железнодорожным транспортом из Украины в ЕС за период  январь-март 2017 года увеличились по сравнению с аналогичным периодом прошлого года почти в 7 раз - до 34,5 тыс. пассажиров, сообщает УНИАН.

На сегодняшний день поезда и беспересадочные вагоны "Укрзализныци" из городов Украины курсируют в Словакию, Чехию, Венгрию, Румынию, Болгарию и Польшу.

В частности, в Польшу ежедневно курсируют 3 пары поездов: №51/52 Варшава, Вроцлав - Львов, № 67/68 Киев-Варшава и № 705/706 Киев-Перемышль.

Напомним, что в ближайшее время также намечен запуск поезда Ковель-Холм. Так, 5 мая состоялся запуск первого, тестового, рейса данного поезда. На маршруте будет работать двухвагонный рельсобус, рассчитанный на 182 пассажиров. Ориентировочное время в пути составит 2 часа, а цена билетов – 130-150 грн.

Кроме того, как сообщал руководитель УЗ Войцех Балчун, компания прорабатывает планы запуска поезда по маршруту Львов-Краков.

Среди стран ЕС, с которыми "Укрзализныця" намерена вести работу по налаживанию полноценного железнодорожного сообщения, фигурирует Румыния. Сейчас на данном направлении работают два поезда: №380 Вадул-Сирет – Бухарест, №385 Вадул-Сирет – Сучава. Также курсирует беспересадочный вагон Киев-Бухарест в составе поездов №380 и №117 Киев-Черновцы, который преодолевает путь между столицами Украины и Румынии за 26 часов.

Отметим, что ранее также стало известно, что Украина намерена запустить поезд Ужгород-Кошице (Словакия).

А в конце декабря минувшего года Войцех Балчун сообщил о том, что уже ведутся переговоры о запуске железнодорожного сообщения между Мукачево и Будапештом.

Кроме того, Украина и Болгария обсуждают запуск поезда Киев-София.

0

428

http://magistral-uz.com.ua/news/ukrzali … kladu.html

Новини залізниць

Укрзалізниця бере участь в транспортній конференції «Інноваційні технології для рухомого складу»

12-го травня 2017 року делегація ПАТ «Укрзалізниця» бере участь в конференції «Інноваційні технології для рухомого складу». У складі делегації начальник філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталій Цвігун, перший заступник начальника департаменту вагонного господарства Михайло Мурашко та інші фахівці товариства. Конференція проводиться на базі Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. В. Лазаряна.

У ході конференції фахівці ПАТ «Укрзалізниця» ознайомляться із сучасними технологіями виготовлення запчастин для рухомого складу. «Участь у конференції дає можливість не лише дізнатися більше про сучасні тенденції на ринку, а й зміцнити ділові контакти з виробниками та постачальниками рухомого складу, залізничної продукції, елементів інфраструктури», – зазначив Віталій Цвігун.

У ході конференції учасники проаналізують стан та перспективи розвитку залізничної галузі Україні, транспортного машинобудування, перспективи виробництва сучасних конструкцій рухомого складу на базі українських машинобудівних підприємств та новітні науково-дослідні розробки українських компаній.

0

429

http://cfts.org.ua/news/2017/05/12/uz_p … onov_40502

УЗ признала, что не построит в этом году 3 тысячи грузовых вагонов

http://s018.radikal.ru/i523/1705/f1/6050feff5dd7.jpg

ПАО "Укрзализныця" в 2017 году не сможет выполнить план по строительству на собственных мощностях 3 тыс. грузовых вагонов. Об этом сообщил первый заместитель начальника департамента вагонного хозяйства УЗ Михаил Мурашко в ходе выездной конференц-сессии "Инновационные технологии для подвижного состава" в Днипре в пятницу, 12 мая, передает Интерфакс-Украина.

Невыполнение такового плана он пояснил серьезными проблемами с материально-техническим обеспечением, сложностью рынка вагоностроения как такового.

По словам Мурашко, к настоящему времени на мощностях "Укрализныци" произведено 250 вагонов, к концу года ожидается около одной тысячи.

В то же время он отметил, что на 2018 год сохраняется план строительства грузовых вагонов в объеме 3 тыс. ед.

В целом план обновления грузового парка предусматривает приобретение в 2017 году 8990 вагонов, в том числе собственного производства, в 2018-м - 6150 ед., в том числе собственного производства, в 2019-м - 8300 ед., 2020-м - 6703 ед., в 2021-м - 4844 ед.

Рабочий парк грузовых вагонов "Укрзализныци" к настоящему времени составляет около 70 тыс. ед., в собственности других компаний - 45 тыс. ед.

0

430

http://cfts.org.ua/news/2017/05/15/ukrz … lshe_40549

"Укрзализныця" выполнит путевые работы в Польше

Путейцев "Укрзализныци" пригласили выполнить цикл работ на станции Медыка в Польше. Соответствующий контракт подписан между филиалом "Центр по ремонту и эксплуатации путевых машин" ПАО УЗ и польской компанией ZUE S.A. Сумма договора - 159,5 тыс. евро.

По словам председателя "Укрзализныци" Войцеха Балчуна, это первый случай, когда путейцы УЗ будут выполнять путевые работы на территории другого государства, а в 2018 году сотрудничество с Польшей по ремонту и строительству ж/д колей может быть расширено.

"Семнадцать сотрудников Центра по ремонту и эксплуатации путевых машин под руководством прораба будут работать в Польше в два этапа: в июне и в сентябре-октябре этого года. На станции Медыка они будут выполнять работы по очистке щебня, выправке, стабилизации, планированию балласта 12,2 км путей и выправке 25 комплектов стрелочных переводов колеи ширины 1520. В общем ремонтом будут охвачены 8 станционных путей. На выполнении работ будут задействованы 5 типов высокопроизводительных путевых машины нашего центра. Кроме того, для выполнения работ по указанному контракту польская компания ZUE S.A. закупит в филиале "Центр управления промышленностью" ПАО УЗ  20 тыс. куб м щебня фракции 40-70", - сообщил В. Балчун.

Напомним, что в минувшем году компания  PKP PLK, оператор ж/д инфраструктуры Польши, объявила тендер на сумму 64,5 млн злотых (более 415 млн гривен) для модернизации пограничного перехода Медыка на границе с Украиной. После завершения работ в декабре 2019 года грузовые поезда будут курсировать вдвое быстрее - со скоростью 40 км/ч (сейчас скорость составляет 20 км/ч).

Также ранее сообщалось, что "Укрзализныця" в рамках электрификации магистрали Ковель - Изов установит напряжение на участке Изов - Хрубешув. Таким образом, электрификация коснется не только украинского отрезка пути, но и углубится на 3 км вглубь Польши, до станции Хрубешув. Соответствующее положение зафиксировано в меморандуме, который подписали руководитель PKP LHS Збигнев Трачихлеб и глава правления "Укрзализныци" В. Балчун.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ