Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 531 страница 540 из 838

531

https://delo.ua/business/ukrzaliznycja- … ju-332206/

"Укрзализныця" будет продавать "билеты первой минуты" на поезда в Чехию

Специальные тарифные условия не комбинируются с другими предложениями, в том числе и детскими билетами. Билеты по дисконту нельзя вернуть, обменять и переоформить

https://delo.ua/files/news_tape/images/3322/6/ukrzaliznycja-vvodi-bilety_332206_s1.jpg

Первые железнодорожные билеты в Чехию можно будет купить со скидкой до 1 000 гривень.

Об этом на своей странице в Facebook написал глава "Укрзализныци" Войцех Балчун.

По его словам, первые три билета в каждой продаже, открывающейся в сообщении Киев — Прага — Киев, будут продаваться со значительным дисконтом.

"По соглашению между ОАО "Укрзализныця" и АО "Чешские железные дороги" установлены специальные тарифные условия и условия реализации проездных документов на отдельно выделенные 3 места для проезда сообщением Киев — Прага — Киев", — написал он.

Балчун отметил, что такая поездка со скидками может быть оформлена только от/до станций Киев и Львов до/от станций Чехии (Словакия — только транзитом). Купить билеты в Чехию или из Чехии в Украину по дисконту можно как "туда и обратно", так и только в одном направлении "туда" или "обратно".

Специальные тарифные условия не комбинируются с другими предложениями, в том числе и детскими билетами. Билеты по дисконту нельзя вернуть, обменять и переоформить, говорится в сообщении.

"Сравните преимущества дисконта: стоимость проезда по состоянию на 22 июня по дисконтной программе в сочетании Киев — Прага — 1891,70 гривни (64,0 евро) Львов — Прага — 1513,95 гривни (51,0 евро). Билеты по обычному тарифу на эту же дату для международного сообщения Киев — Прага — 2868,05 гривни (98,6 евро) Львов — Прага — 2403,12 гривни (82,6 евро)", — говорится в сообщении.

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgolovauz%2Fposts%2F1948875485359421&width=500
© delo.ua

Отредактировано ANDRE (03-07-2017 13:38:24)

0

532

http://informator.media/archives/246680

Маршрут поезда «Мариуполь — Харьков» с 6 июля будет продлен до Бахмута

http://informator.media/wp-content/uploads/2017/07/%D0%91%D0%B5%D0%B7-%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F2-700x400.jpg

Маршрут поезда «Мариуполь — Харьков» с 6 июля будет продлен до Бахмута

Июл 5 • НОВОСТИ, Социум • 11 Views • 0 Comments
Без названия

«Укрзализныця» заявляет, что с 6 июля будет курсировать поезд Мариуполь-Харьков-Бахмут. Об этом в Твиттере сообщает «Украинская правда».

Отмечается, что из Мариуполя поезд будет отправляться по четным числам в 20:08, прибывать на станцию Харьков в 9:03, а в 9:51 отправляться до станции Бахмут. Прибытие в Бахмут ожидается в 14:25.

Из Бахмута поезд будет отправляться по нечетным числам соответственно в 15:25, прибывать в Харьков в 19:48, а в 20:25 отправляться в Мариуполь. Прибытие в конечный пункт на следующее утро в 8:49.

http://informator.media/wp-content/uploads/2017/07/11111111111.jpg

0

533

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/454214/

Укрзалізниця запровадила безкоштовний Wi-Fi на залізничному вокзалі в Києві

З кінця червня ПАТ «Укрзалізниця» запровадила в залах відпочинку підвищеного комфорту Центрального залізничного вокзалу станції Київ-Пасажирський безкоштовний доступ до інтернету через Wi-Fi-технологію. Послугу надає філія «Центральна станція зв’язку» ПАТ «Укрзалізниця», що виступає в ролі оператора інтернету.

Виділена лінія працює зі швидкістю 100 мегабіт на секунду. Наразі ведуться роботи з облаштування доступу до інтернету через Wi-Fi у сервісному центрі Центрального вокзалу, а також у кімнатах відпочинку, кімнатах матері та дитини й залі підвищеного комфорту Південного станції Київ-Пасажирський.

Після закінчення робіт до безкоштовного Wi-Fi на столичному вокзалі зможуть підключитися одночасно понад 700 пасажирів.

За словами директора з пасажирських перевезень і сервісу Ігоря Романківа, створюючи Wi-Fi-зони на столичному вокзалі, ПАТ «Укрзалізниця» демонструє розуміння вимог часу: «Ми враховуємо побажання пасажирів щодо сервісного обслуговування на залізничному транспорті. Одним із таких побажань є цілодобовий доступ до інтернету в залах очікування. Життя настільки динамічне, що вже важко уявити його без гаджетів і відповідних умов для їх використання, тому працюємо у напрямку покращення сервісу».

0

534

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/454314/

Поїзд Інтерсіті+ № 736/735 Київ – Запоріжжя – Київ курсуватиме щоденно

ПАТ «Укрзалізниця» призначає додаткові рейси швидкісного поїзда Інтерсіті+ № 736/735 Київ – Запоріжжя – Київ. Для покращення обслуговування пасажирів цей поїзд курсуватиме щоденно до кінця літа.

Передбачені додаткові рейси з Києва та Запоріжжя по вівторках та суботах, а саме 15,18, 22, 25 і 29 липня та 1, 5, 8, 12, 15, 19, 22, 26, 29 серпня.  З Києва поїзд відправляється о 14:49 та прибуває до Запоріжжя о 21:57,  у  зворотному напрямку: відправлення о 22:58 та прибуття о 06:10.

Квитки на ці та інші поїзди можна придбати у всіх залізничних касах або на сайті http://booking.uz.gov.ua

0

535

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454366/

Компанії – не виробники залізничної продукції – більше трьох місяців блокують закупівлю 6 дизель-поїздів

Відкриті торги із закупівлі 6 дизельних поїздів для регіональних пасажирських перевезень у тривагонному складі стали заручниками дій компаній, які навіть не є виробниками продукції залізничного призначення, проте понад три місяці блокують тендер. Парадоксально, що компанії з уставним капіталом лише 1 млн грн та 1 тис. грн без будь-яких наслідків для себе блокують закупівлю рухомого складу, очікувана вартість якого 1 млрд 62 млн грн з ПДB.

З часу оголошення про проведення відкритих торгів у електронній системі закупівель ProZorro, з 7 березня 2017 року, ТОВ «Максмед Інтернешнл» затягує терміни проведення тендеру неодноразовими скаргами до АМКУ. У червні до блокування тендеру долучилася ще одна компанія – не виробник – це ТОВ «Євроклінсервіс» з такими ж претензіями, як і в скаргах ТОВ «Максмед Інтернешнл». ТОВ «Євроклінсервіс» вирішило діяти через суд – позивається в господарському суді Києва від 15 червня.

Скаржники наполягають на внесенні змін до тендерної документації, залізничники весь період під час проведення процедури відкритих торгів ведуть роботу з потенційними учасниками торгів, у результаті чого вносять відповідні зміни та доповнення до тендерної документації для недопущення дискримінації будь-яких виробників рухомого складу.

Так, з метою недопущення зриву процедури закупівлі шести дизельних поїздів та навмисних затягувань термінів проведення публічних закупівель на час судових розглядів заяви ТОВ «Євроклінсервіс» тендерний комітет ПАТ «Укрзалізниця» 7 липня прийняв рішення внести зміни до тендерної документації, оскільки вони носять загальний характер і не впливають на кінцеві характеристики дизель-поїздів.

Після публікації змін цього ж дня в електронній системі закупівель ProZorro о 22:26 надійшла чергова скарга ТОВ «Максмед Інтернешнл». Зазначені скарги ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Євроклінсервіс» носять однотипний характер, оскаржують останні зміни до проекту договору постачання або вимагають незначних змін чи роз’яснень технічної документації.

За наявною в ПАТ «Укрзалізниця» інформацією, ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Євроклінсервіс» не є виробниками продукції залізничного призначення. Також відсутня інформація про те, що ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Євроклінсервіс» є офіційними дилерами заводів-виробників рухомого складу.

Крім того, у такий самий спосіб через систему ProZorro блокується можливість проведення процедури закупівель пасажирських та вантажних вагонів, колійних машин, гідравлічного обладнання, елементів колії та радіостанцій.

Використовуючи в своїй роботі слабкі місця законодавства України в сфері державних закупівель, ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Євроклінсервіс» по черзі спочатку вимагають скасування певних умов у тендерній документації, після чого подають скарги до АМКУ. Незалежно від остаточного рішення органу оскарження про задоволення або відхилення першої скарги, надають наступну, тим самим гальмують процес закупівлі та відтягують прийняття рішення на невизначений час, оскільки терміни оскарження подовжуються автоматично після публікації в електронній системі закупівель ProZorro кожної скарги.

Такі дії ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Євроклінсервіс» лише цього року відтермінували десятки тендерів ПАТ «Укрзалізниця», про що свідчить інформація системи ProZorro. Це дестабілізувало процес придбання литва, систем кондиціонування, електронного обладнання та інших комплектуючих для рухомого складу, напіввагонів, дизель-поїздів, частин до обладнання залізничної інфраструктури, а також для закупівлі послуг з виконання капітальних ремонтів вагонів.

За даними Держреєстру, основні види діяльності цих фірм – оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом, у числі інших видів – виробництво продуктів нафтопереробки, розвідувальне буріння, посередницькі послуги в торгівлі пальним, металом, оптова торгівля текстилем, взуттям, машинами та устаткуванням, деревиною та інше.

ПАТ «Укрзалізниця» просить державні органи дати правову оцінку діям компаній, які роблять заручником не лише національного перевізника, а й заважають пасажирам мати кращий сервіс та новий рухомий склад, а потенційним виробникам – отримати замовлення на виготовлення.

Вітчизняні виробники промислової продукції вважають, що фірми із сумнівною репутацією, що не є ані виробниками, ані офіційними дилерами, застосовують новий вид рейдерства. Про це вони написали у відкритому листі до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана («Голос України» від 1 липня 2017 року), де просять вплинути на ситуацію, що склалася із ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Євроклінсервіс».

Довідка

ПАТ «Укрзалізниця» оголошено про проведення відкритих торгів (оголошення UA-2017-03-07-000885-b) із закупівлі 6 одиниць дизельних поїздів для регіональних пасажирських перевезень у тривагонному складі (код ДК 021:2015 34620000-9 рейковий рухомий склад) на загальну суму 1 млрд 62 млн грн з ПДB.

Однак 28 квітня 2017 року з метою дестабілізації проведення тендерних закупівель ТОВ «Максмед Інтернешнл» направило скаргу до Антимонопольного комітету України, що призвело до перенесення терміну подачі та розкриття пропозицій учасників торгів. АМКУ 23 травня відмовився задовольнити скаргу ТОВ «Максмед Інтернешнл». Повторно товариство подало скаргу до АМКУ 26 травня, що знову призвело до перенесення термінів торгів. АМКУ знову відмовився задовольнити скаргу 16 червня.

А 22 червня тендерний комітет ПАТ «Укрзалізниця» розглянув зміст позовної заяви до суду від ТОВ «Євроклінсервіс».

0

536

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454336/

Хулігани розбили вікна у швидкісних поїздах

У неділю, 9 липня 2017 року, хулігани розбили 3 скла у швидкісному поїзді № 744 Трускавець – Дарниця в Київській області. В одному вагоні пошкоджено скло автоматичних дверей, в іншому – зовнішнє скло бокового склопакету. Характер пошкоджень свідчить про можливе використання каміння або навіть пневматичної зброї.

Найчастіше вищевказані випадки вчиняються дітьми та підлітками, де вандалізм виступає як гра, а руйнування розглядається як можливість підняти статус у групі однолітків за рахунок прояву сили, спритності, сміливості. Але мало хто замислюється, що вартість заміни лобового скла становить 221 тис. грн, заміна одного бокового віконного блоку – 15 тис. грн.

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» попереджає, що дії зловмисників не лише завдають значної матеріальної шкоди компанії та спричиняють дискомфорт пасажирам, але й несуть загрозу безпеці руху, а також наражають себе, пасажирів та персонал залізниці на небезпеку.

Залізничники звертаються до батьків, вчителів, вихователів і всіх небайдужих з проханням проводити бесіди та спеціальні навчання з дітьми та підлітками щодо небезпеки, яка загрожує їм та оточуючим під час таких розваг.

0

537

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454438/

12.07.2017

Розмір виплати застрахованим пасажирам залізничного транспорту встановлений постановою КМУ і не залежить від суми страхового збору в квитку

За договорами страхування пасажирів від нещасних випадків на залізничному транспорті з червня 2016 року по травень 2017 року включно страховики виплатили потерпілим 295,8 тис. грн. За цей період компанії «Інтер-Поліс» та «Арсенал страхування» загалом зафіксували 60 страхових випадків на залізниці. Розмір страхової суми регулює постанова КМУ № 959 від 14 серпня 1996 року зі змінами.

Пасажири вважаються застрахованими з моменту оголошення посадки на поїзд до моменту завершення поїздки. Залізничний перевізник звертає увагу пасажирів, що сума страхової виплати, назви страхових компаній з адресою та телефонами, які здійснюють обов’язкове страхування від нещасних випадків на залізничному транспорті, вказані у квитку. Сам квиток є документом, страховим полісом, що підтверджує страхування пасажира. Його в разі настання страхового випадку необхідно пред’явити страховику. Пасажирам пільгових категорій необхідно надати документи, що підтверджують право на пільги. Для звернення до страхової компанії пасажир також має отримати від перевізника акт про нещасний випадок.

Застрахований пасажир повинен звернутися до страховика, обов’язково написати заяву про страхову виплату та надати страховій компанії інші документи, визначені постановою КМУ № 959 (пункт 10). Усі необхідні роз’яснення пасажиру щодо отримання страхового відшкодування повинна надати саме страхова компанія.

Сума страхового відшкодування, яку страхова компанія повинна виплатити пасажиру в разі настання страхового випадку, не залежить від розміру страхового платежу, що включений до вартості квитка. Так, середній розмір страхового платежу, що сплачує пасажир, у далекому сполученні – 0,23 грн, у приміському – 0,01 грн. З червня 2016 року по травень 2017 року включно пасажири в усіх видах сполучення загалом сплатили страхові платежі на суму 10,9 млн грн, були застраховані в цей період 117,5 млн пасажирів. Розмір страхової виплати визначено пунктами 6 та 8 згаданої постанови. При цьому в разі виникнення тимчасової непрацездатності пасажира внаслідок настання страхового випадку розмір страхової виплати становить 204 грн за кожен день непрацездатності, але не більше 51 тис. грн.

Страховики мають право сплачувати перевізнику до 50% обсягу страхових платежів, що визначено постановою. Це жодним чином не впливає на обсяг коштів, які залишаються у страховика для страхових виплат пасажирам у разі настання страхового випадку. Отримані від страхової компанії кошти ПАТ «Укрзалізниця» використовує на заходи з підвищення безпеки руху та запобігання випадкам травмування громадян.

Залізничний перевізник забезпечує високий рівень безпеки пасажирських перевезень. Про це свідчить і той факт, що впродовж червня 2016 року – травня 2017 року із застрахованих 117,5 млн пасажирів залізничного транспорту травмувань, які підлягали страховим виплатам, зазнали лише 60 осіб.

Тому некоректними та суб’єктивними є порівняння, зроблені журналістом сюжету ТСН за 9 липня, так само, як і звинувачення у збагаченні та нецільовому використанні страховою компанією та залізницею отриманих від пасажирів страхових внесків.

Щодо згаданої в телесюжеті потерпілої пасажирки Нелі Попової, то залізничники не лише забезпечили їй безкоштовне лікування в травматологічному відділенні залізничної лікарні, а й готові допомогти доставити її документи в страхову компанію. Як зазначила сама потерпіла, вона досі не написала заяву на страхову виплату.

Нагадаємо, що жінка зазнала травмування 27 травня, коли на станції Нігин Хмельницької області сталося зіткнення пасажирського поїзда № 139 Київ – Кам’янець-Подільський з маневровим локомотивом вантажного поїзда. У результаті цієї транспортної події стався схід одного пасажирського вагона та локомотива.

Довідка

Страхування пасажирів від нещасних випадків на залізничному транспорті наразі здійснюють дві компанії:

ПрАТ «СК» «Арсенал страхування» (у перевезеннях далекого сполучення) - адреса: м. Київ, вул. Борщагівська, 154, тел.: 080-060-44-53;

ПрАТ «СК» Інтер-Поліс» (у перевезеннях приміського та швидкісного сполучень) - адреса: м. Київ, вул. Володимирська, 69, тел.: (044) 287-43-05

0

538

http://cfts.org.ua/news/2017/07/12/uz_p … onov_41663

УЗ планирует создать лизинговую компанию с 10 000 вагонов

http://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/2017/07/12/uz_planiruet_sozdat_lizingovuyu_kompaniyu_s_10_000_vagonov_41663/845.jpg

"Укрзализныця" в партнерстве с компаниями Amsted Rail и The Greenbrier Companies намеревается создать лизинговую компанию, которая будет предоставлять украинским перевозчикам 10 тысяч вагонов, сообщил на своей странице в Facebook глава УЗ Войцех Балчун.

"Один из ключевых проблемных вопросов для рынка - недостаточное количество вагонов. Вместе с нашими партнерами Amsted Rail и The Greenbrier Companies, которые активно сотрудничают с EBRD, Еximbank и OPIEK, уже знаем, что делать. Планируем совместно создать в Украине лизинговую компанию, которая будет предоставлять украинским перевозчикам 10 000 вагонов. Парк для нее намерены построить совместно с другими национальными производителями. В рамках этого проекта посетили завод Amstel Rail в городе Колумбус, штат Огайо, по производству колес для подвижного состава, который производит более 250 тысяч единиц этой продукции наивысшего качества", - рассказал Балчун.

Напомним, ранее "Укрзализныця" предложила грузоотправителям вариант пополнения дефицитного парка зерновозов с использованием финансового лизинга - клиенты покупают подвижной состав, а затем сдают их УЗ, которая будет платить за их использование. Об этом также сообщил председатель правления УЗ Войцех Балчун. По его мнению, такая схема может быть интересна и зернотрейдерам, так как они получат гарантию, что для вывоза их груза зерновозы найдутся, соответственно снизятся операционные риски. "В дальнейшем данный механизм, в случае его успешности, может быть распространен на другие виды грузовых перевозок", - заявил глава УЗ.

0

539

http://cfts.org.ua/news/2017/07/12/mode … evom_41665

Модернизированный дизель-поезд начнет ходить между Одессой и Кишиневом

12 июля 2017, 10:32

http://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/92478/845.jpg
       дизель-поезд D1M в Одессе май 2013 года

На маршруте Одесса-Кишинев с сентября обещают запустить модернизированный дизель-поезд с периодичностью курсирования чаще двух раз в неделю. Такое решение принято в ходе встречи представителей железных дорог двух стран при участии председателя Одесской облгосадминистрации Максима Степанова и представителей EUBAM (Миссия ЕС по приграничной помощи Молдове и Украине), сообщает Пассажирский транспорт.

Предполагается, что поезд будет ездить по старому графику, в перспективе его планируют пускать чаще. Дизель-поезд будет оснащен кондиционером, видеонаблюдением и Wi-Fi. Он рассчитан на 260 пассажиров. Продолжительность поездки из Кишинева в Одессу составит около 4 часов. В перспективе время сократят до 3,5 часов за счет организации таможенных проверок во время движения поезда.

"Летом пассажиры не будут осуществлять пересадки, чтобы отдохнуть в Затоке, а безвизовый режим привлечет туристов совершать путешествия в Румынию. Также новый поезд удобнее автомобиля. Зимой, когда дороги заметены, в Кишинев комфортнее добираться поездом. А если время поездки составит три с половиной часа, то пассажиропоток увеличится в разы", - отметил Степанов.

Вместе с тем для запуска международного железнодорожного сообщения с Румынией из Одессы существует гораздо более короткий путь через Белгород-Днестровский, Рени и Галац - при условии восстановления разобранной в 1997 году ветки между станциями Березино и Бессарабская. При этом появляется также возможность запуска летних поездов от Кишинева до Затоки по самому короткому маршруту. Существующие же железнодорожные переходы между Украиной, Молдовой и Румынией позволяют запустить поезд из Одессы до Бухареста лишь по достаточно длинному пути через Унгены и Яссы.

Сейчас между Одессой и Кишиневом курсирует поезд из локомотива и 4 вагонов с местами для сидения. Время в пути составляет более 4 часов. С 23 июня поезд ходит 3 раза в неделю вместо двух, как было раньше.

В 2013 году модернизированный дизель-поезд молдавских железных дорог уже совершал испытательные рейсы до Одессы.

0

540

http://cfts.org.ua/news/2017/07/12/ukrz … shka_41669

"Укрзализныця" запустит "Чебурашку"

http://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/92488/845.jpg

12 июля 2017, 11:29

ПАО "Укрзализныця" на летний период вводит специальный детский поезд "Чебурашка", который будет ездить по маршруту Кривой Рог - Геническ. Он предназначен для отправки детей в лагеря отдыха, передает ЦТС.

Поезд будет курсировать по определенным датам. Из Кривого Рога поезд отправится 16 июля и 7 августа, из Геническа - 15 июля, 8 и 28 августа. График отправления из Кривого Рога - в 22:50, из Геническа - в 21:47. Время в пути - от 7 (из Кривого Рога) до 9 часов (из Геническа).

Отметим, что "Укрзализныця" на лето продлила маршруты поездов дальнего следования: Киев - Запорожье, Киев - Днипро, Киев - Кривой Рог до Херсона, Новоалексеевки и Геническа.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ