Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 551 страница 560 из 838

551

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454865/

24.07.2017

На літо Укрзалізниця призначила ще один поїзд до Одеси, а загалом – 32 літні поїзди в різних напрямках

На літній період Укрзалізниця призначила в південному напрямку ще один поїзд - № 782/781 Одеса – Хмельницький. Він курсуватиме з 25 липня по 5 вересня по вівторках, а саме: 25 липня, 1, 8, 15, 22 й 29 серпня та 5 вересня. Це вже тридцять другий поїзд, який курсуватиме цього року в період літніх відпусток.

Відправлення поїзда з Одеси о 12:57 та прибуття до Хмельницького о 20:00. Зворотно з Хмельницького відправлення о 20:54 та прибуття до Одеси о 04:22.

Поїзд курсуватиме через Подільськ, Вапнярку, Жмеринку. У його складі – купейні, плацкартні вагони та вагони з місцями для сидіння.

Окрім цього поїзда, в одеському напрямку курсують літні поїзди: № 221/521/222 Київ, Житомир – Білгород-Дністровський, № 288 Чернігів – Білгород-Дністровський, № 191/192 Одеса – Маріуполь, № 270/269 Одеса – Харків, № 251/252 Дніпро – Одеса, № 271/272 Харків – Одеса, № 258/257 Львів – Одеса, № 761/762 Київ – Одеса, № 223/224 Київ – Одеса, № 228 Одеса – Львів, № 223/224 Київ – Одеса.

Загалом на період літніх пасажирських перевезень Укрзалізниця призначила 32 літні поїзди в популярних напрямках, зокрема до Одеси, Херсона, Бердянська, Генічеська, Новоолексіївки. Минулоріч у період літніх перевезень курсували 28 літніх поїздів.

Також Укрзалізниця збільшила періодичність курсування 5 цілорічних поїздів: № 63/64 Дніпро – Одеса, № 92/91 Костянтинівка – Одеса, № 134/133 Миколаїв – Івано-Франківськ, № 136/135 Одеса – Чернівці, № 148/147 Одеса – Київ.

Квитки на літні поїзди можна придбати на сайті Укрзалізниці booking.uz.gov.ua та в залізничних касах.

0

552

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454993/

25.07.2017

З 28 липня до курортів Болгарії курсуватимуть два безпересадкові вагони Київ – Варна

Для задоволення підвищеного попиту на перевезення до Болгарії Укрзалізниця призначила на липень-серпень ще один безпересадковий вагон Київ – Варна. У найближчий рейс додатковий вагон Київ – Варна вирушить із Києва вже 28 липня, а зворотно із Варни – 30 липня. Таким чином, до курортного міста Варна курсуватимуть загалом два безпересадкові вагони купейного типу, завдяки чому ще більше пасажирів матимуть можливість зручно подорожувати на відпочинок до Болгарії.

Додатковий безпересадковий вагон відправлятиметься з Києва в складі поїзда № 50 Київ – Трускавець 28 липня, 9, 19 та 27 серпня о 20:12 за київським часом. Зі Львова цей причіпний вагон курсуватиме в складі поїзда № 451/1004 Мінськ – Варна – Мінськ формування Білоруської залізниці. Прибуття у Варну через добу о 10:30 за місцевим часом.

У зворотному напрямку вагон відправлятиметься з Варни 30 липня, 11, 21 та 29 серпня о 19:10 за місцевим часом, прибуватиме до Києва через добу о 07:30 за київським часом.

Безпересадковим вагоном для поїздки в Болгарію можуть скористатися не лише кияни, а й мешканці Фастова, Козятина, Вінниці, Хмельницького, Тернополя, Львова, Івано-Франківська, Коломиї, Чернівців, де поїзд робитиме зупинки під час прямування по території України. Детальнішу інформацію про розклад руху в сполученні Київ – Варна можна ознайомитися на сайті ПАТ «Укрзалізниця».

Орієнтовна вартість проїзду з Києва до Варни орієнтовно складає 2840 грн,  зі Львова до Варни – 2400. Ціна квитків у міжнародному сполученні розраховується згідно з курсом швейцарського франка на день придбання проїзного документа та зазнає незначних курсових коливань.

Придбати квитки на безпересадкові вагони до Болгарії можна в міжнародних касах.

Нагадаємо, пряме залізничне сполучення Київ – Варна Укрзалізниця запровадила у червні 2017 року. Окрім Болгарії, поїзди та безпересадкові  вагони Укрзалізниці сьогодні курсують з міст України до Словаччини, Чехії, Угорщини, Румунії та Польщі.

0

553

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/454967/

25.07.2017

Упродовж серпня на Боржавській вузькоколійці пасажирів кататиме паровоз Гр-280

Укрзалізниця спільно з Міністерством інфраструктури України, Закарпатською облдержадміністрацією та іноземними партнерами реалізує туристичний проект. Для перевезень Боржавською вузькоколійкою на Закарпаття з Гайворона прибув паровоз Гр-280. У серпні щовихідних він кататиме пасажирів, які бажають помилуватися місцевим колоритом.

Очікується, що перший рейс відбудеться 4 серпня. Планується, що паровоз курсуватиме вузькоколійкою між Хмільником і Виноградовом.

Паровоз Гр-280 побудований майже 70 років тому в Німеччині. Паровози Укрзалізниці цієї серії вже стали героями багатьох фільмів та сюжетів, зокрема серіалу «Дев’ять життів  Нестора Махна». 

Паровози серії «ГР» на сьогодні в Україні використовуються на Київській дитячій залізниці та встановлені в різних містах як пам’ятники. Для їх відновлення та капітально-відновлювального ремонту ретро-вагонів необхідні значні кошти.

Укрзалізниця раніше повідомляла, що для збереження вузькоколійок  та підтримки в робочому стані ретротехніки необхідно, щоб місцева влада долучалася до фінансування таких туристично привабливих проектів.

ПАТ «Укрзалізниця» здійснює комплексну роботу зі збереження історичної залізничної спадщини. Це - однин з важливих напрямків соціальної відповідальності товариства. «Ми хочемо зберегти унікальні зразки техніки – живе свідчення історії. Фахівці нашої компанії провели масштабний моніторинг, вже систематизовано та заборонено знищувати майже півтисячі об’єктів, що мають історичну цінність – це паровози, старовинні пасажирські та вантажні вагони, спеціальна техніка, об’єкти інфраструктури. У подальшому плануємо відновлювати історичний рухомий склад для участі у кінозйомках, туристичних та святкових поїздках, поповненні експозицій музеїв та виставок», — розповів голова правління товариства Войцех Балчун.

Довідка

Вузькоколійна залізниця у Боржавській долині працює з 1908 р. Ширина залізничної колії — 750 мм. Назва вузькоколійки пов'язана з річкою Боржавою, по узбережжю якої проходить колія.

Першочерговим завданням залізниціі було транспортування деревини з гірських масивів (Полонина Боржава, Великий Діл) до Закарпатської (Притисянської) низовини. Хоча вона використовувалася й для пасажирських перевезень.  Вона проходить територіями Берегівського, Виноградівського та Іршавського районів.

http://goloskarpat.info/images/doc/8/c/8c4a548-1496564912-e3fe0d9a3a12536a7116a826225e2888.jpg Паровоз Гр-280


Паровоз Гр-280, Гайворон

0

554

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/454907/

24.07.2017

З 29 липня швидкісний поїзд №719/720 курсуватиме за маршрутом Харків – Київ – Харків

Починаючи з 29 липня швидкісний поїзд Інтерсіті № 719/720 курсуватиме з Харкова до Києва та зворотно. Рейси виконуватимуться складом двоповерхового поїзда чеського виробництва Skoda щоденно, крім вівторка з Києва та середи з Харкова.

Поїзд відправлятиметься з Харкова о 05:51 та прибуватиме в Київ о 11:13. На шляху прямування Skoda робитиме зупинки на станціях:

- Люботин (06:16-06:18),

- Полтава-Київська (07:40-07:42),

- Миргород (08:32-08:34),

- Ромодан (08:52-08:54),

- Лубни (09:14-09:16),

- Гребінка (09:40-09:43),

- Бориспіль (10:39-10:40),

- Дарниця (10:56-10:58).

Зворотно з Києва відправлення поїзда о 18:09 та прибуття до Харкова о 23:38, із зупинками на станціях:

- Дарниця (18:25-18:26),

- Бориспіль (18:40-18:41),

- Гребінка (19:37-19:45),

- Лубни (20:10-20:20),

- Ромодан (20:41-20:45),

- Миргород (21:05-21:07),

- Полтава-Київська (21:58-22:00).

Нагадаємо, що в харківському напрямку також курсують три пари швидкісних поїздів категорії Інтерсіті+ № 722/721, № 724/723 та № 726/725 сполученням Київ – Харків – Київ.

Квитки можна придбати на порталі http://booking.uz.gov.ua/ та в усіх залізничних касах.

0

555

http://vlada.io/news/omelyan-komanda-uk … oj-zamene/

Омелян: Команда «Укрзализныци» нуждается в полной замене

Опубликовано 20.07.2017, 14:16

http://vlada.io/wp-content/uploads/2017/04/20170420150456-e995f98d56967d946471af29d7bf99f1.jpg

Министр инфраструктуры Владимир Омелян надеется, что команда "Укрзализныци" во главе с председателем компании Войцехом Балчуном будет сменена в ближайшее время.

Об этом он заявил во время брифинга, передает "ЭП".

"Я так понимаю, что следующий Кабмин у нас будет через две недели и на этом надо ставить точку. Команда нуждается в полной замене... Я надеюсь, что на следующем Кабмине мы все-таки заслушаем отчет Балчуна, потому что пауза уже неприлично затянулась", - заявил министр.

Ранее сообщалось, что Министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян подал в правительство представление на увольнение гендиректора аэропорта "Борисполь" Павла Рябикина.

0

556

http://vlada.io/news/ukrzaliznytsya-moz … n-kredita/

«Укрзализныця» может получить $150 млн. кредита

Опубликовано 25.07.2017, 12:43

http://vlada.io/wp-content/uploads/2015/11/dollaryi-880x440.jpg

В октябре "Укрзализныця" может получить от Европейского банка реконструкции и развития кредит в размере до $150 млн для приобретения полувагонов.

Об этом сообщает Интерфакс-Украина.

Общая стоимость проекта оценивается в размере до $240,7 млн, который может быть софинансирован за счет собственных взносов компании и грантового финансирования заданий по техническому сотрудничеству.

Ранее сообщалось, что министр инфраструктуры Владимир Омелян надеется, что команда "Укрзализныци" во главе с председателем компании Войцехом Балчуном будет сменена в ближайшее время. Также в госпредприятии заявили, что для закупки новых вагонов "Укрзализныце" нужен $1 млрд. на пять лет, или $200 млн. в год.

0

557

смотри пост 553 Гость

http://cfts.org.ua/news/2017/07/25/na_z … vakh_41955

На Закарпатье доставили паровоз немецкого производства, который поедет на буковых дровах

25 июля 2017, 10:15

http://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/92835/845.jpg

В Берегово, что на Закарпатье, 23 июля был доставлен паровоз ГР-280, который будет работать на Боржавской узкоколейке в рамках пилотного проекта Министерства инфраструктуры Украины при поддержке Закарпатской облгосадминистрации совместно с партнерами из Германии и Швейцарии.

Об этом пишет ЦТС со ссылкой на Час Закарпаття.

http://cfts.org.ua/imglib/.thumbs/50cc8259268a6133ac4ce7456426eda2_700_0_0.jpg

Ретро-паровоз прибыл из Гайворона (Кировоградская область). По словам председателя Закарпатской ОГА Геннадия Москаля, в ближайшие дни состоится пробный пуск ГР-280 в пределах Виноградовского района. В первый рейс, по словам Г. Москаля, паровоз "заправят" буковыми дровами из Береговского лесхоза. С конца июля по конец августа в выходные и праздничные дни ретро-паровоз будет курсировать по узкоколейке между Иршавой, Хмельником и Виноградовым. Он будет тянуть три пассажирских вагона и один грузовой для велосипедов, мелкого груза и организации общественного питания.

Отметим, что паровозы серии "ГР" изготавливались в Германии с 1947 по 1956 года в рамках репарации Советскому Союзу. На сегодня в Украине сохранилось всего несколько исправных паровозов ГР, один из которых работает сейчас на Колочавской узкоколейке в Межигорском районе Закарпатья. Еще несколько паровозов этой серии установлены в различных городах как памятники.

Ранее ЦТС писал, что городские власти Берегово при содействии железнодорожников установили шлагбаум с замком в микрорайоне Чоповка, тем самым перекрыв движение на Боржавской узкоколейке. Для проезда машинисту поезда или его помощнику приходится останавлить состав и выходить из тепловоза, чтобы открыть замок и повернуть шлагбаум.

Читайте также "Укрзализныця" возродит паровозы - интервью с главой сектора ретро-железной дороги

0

558

http://cfts.org.ua/news/2017/07/25/poez … atno_41964

Поездом Ковель-Холм в Польшу едет в 4 раза больше пассажиров, чем обратно

25 июля 2017, 12:47

http://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/2017/07/25/poezdom_kovel_kholm_v_polshu_edet_v_4_raza_bolshe_passazhirov_chem_obratno_41964/845.jpg

С момента запуска поезда Ковель-Холм, 11 июня 2017 года, до 20 июля им было перевезено 3,4 тыс. пассажиров. При этом, в польском направлении отправилось почти в четыре раза больше пассажиров, чем обратно из Холма в Ковель.

Такую информацию предоставили в ПАО "Укрзализныця" в ответ на запрос ЦТС.

В частности, в ж/д компании проинформировали, что за означенный период в сообщении Ковель-Холм было перевезено 2,7 тыс. пассажиров, обратно – 0,7 тыс. пассажиров.

В июне населенность поезда составила в польском направлении 31%, в украинском – 8%; в июле этот показатель вырос соответственно до 42% и 10%.

Напомним, что на маршруте Ковель-Холм работает двухвагонный рельсобус Pesa, рассчитанный на 182 пассажиров. Из Ковеля состав отправляется в 11:53, в Холм прибывает в 13:41. В обратном направлении поезд отправляется в 14:51 и прибывает в 18:40. Стоимость билета составляет 203 грн. Билеты можно приобрести пока только в железнодорожных кассах.

В УЗ прогнозировали, что, если будет большой спрос на перевозки на этом направлении, компания будет привлекать другой подвижной состав. Поезд может получить и более протяженный маршрут и начинаться на украинской территории с Луцка и Львова.

Также сообщалось, что "Укрзализныця" договорилась с польскими коллегами о запуске двух пар поездов в Холм -  помимо поезда Ковель-Холм уже до конца года начнет работу пара поездов на маршруте Ривне-Холм. Новый поезд в Польшу начнет ходить 11 декабря или ранее.

0

559

http://cfts.org.ua/news/2017/07/25/v_uz … holm_41966

В УЗ сообщили, когда могут начать продажу билетов через интернет на поезд Ковель-Холм

25 июля 2017, 13:15

http://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/92852/845.jpg

Ориентировочный срок начала продажи проездных билетов через интернет на поезд № 751/752 сообщением Ковель-Холм - конец августа 2017 года.

Такую информацию предоставили в ПАО "Укрзализныця" в ответ на запрос ЦТС.

Отметим, что сейчас билеты на данный поезд можно приобрести только через ж/д кассы. Ранее аналогичная проблема была с продажей билетов на поезд Интерсити+ №705/706 Киев-Львов-Перемышль. С момента его запуска в декабре 2016 года купить проездной документ можно было также только через кассы. Запустить продажу билетов через интернет удалось только в начале июля текущего года.

По состоянию на 15 июля через онлайн сервис на поезд Киев-Перемышль было продано почти 3 тыс. билетов. По информации УЗ, в среднем за сутки онлайн продается около 300 билетов в обоих направлениях.

Сообщалось также, что УЗ намерена установить сеть терминалов для продажи железнодорожных билетов на вокзалах.

0

560

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/455009/

26.07.2017

Цьогоріч Укрзалізниця капітально відновить 153 пасажирські вагони, - Сергій Михальчук

Упродовж 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» відновить капітально-відновлювальним ремонтом 153 пасажирські вагони. Більшість вагонів – 91 одиницю – залізничники відремонтують на власних виробничих потужностях, решту – на ремонтних заводах. Про це повідомив під час огляду чергового відремонтованого купейного вагона член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук, який керує пасажирським сектором.

http://uz.gov.ua/files/image/SERG2467.jpg

«Вже за кілька днів відновлений вагон буде направлений в Одесу, звідки перевозитиме пасажирів. Переваги вагону очевидні: розетки в кожному купе, сучасне освітлення та вікна, кондиціонер, оновлений дизайн та інше. Причому для всіх вагонів розроблений єдиний стандарт і дизайн. Впевнений, що пасажири отримають задоволення від подорожей у цьому вагоні та високо оцінять якість і комфорт», - розповів Сергій Михальчук.

За словами члена правління, проведення капітально-відновлювальних ремонтів – вимога сьогодення, коли Укрзалізниці необхідно в короткий термін та за фінансових обмежень відновлювати парк пасажирських вагонів: «Вартість проведення КВР одного вагона – 8,5 млн грн. Такий вид ремонту дозволяє подовжити термін експлуатації вагону на 15 років та збільшити міжремонтний пробіг з 300 тис. км до 450 тис. км. Вартість нового вагона майже втричі вища, також вітчизняні вагонобудівні заводи мають певні обмеження в потужостях та не зможуть швидко побудувати велику кількість нових вагонів. Саме тому оновлюємо парк вагонів усіма доступними способами. Маємо амбітні плани в наступні три роки оновлювати КВР не менше 200 вагонів щорічно».

http://uz.gov.ua/files/image/SERG2474.jpg

При проведенні капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів на 94% використовуються комплектуючі вітчизняного виробництва. «Була проведена велика робота, багато зустрічей та переговорів з українськими виробниками, щоб максимально залучити їх при модернізації вагонів. У майбутньому збільшимо кількість вітчизняних комплектуючих до 98 %», - підкреслив Сергій Михальчук.

Репортаж з презентації відремонтованого вагону та про плани розвитку пасажирських перевезень, що розповів член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук,   – незабаром у газетах «Магістраль» та «The Express Магістраль».

Нагадаємо, нині інвентарний парк пасажирських вагонів складає понад 4,5 тис. одиниць. З них 57% віком від 28 до 41 року. 21% парку віком від 20 до 28 років. 12% парку мають вік понад 41 рік. Решта вагонів – молодше 20 років. Середній вік вагона – 30,1 року.

        Фото вагону до капітально-відновлювального ремонту та після

http://uz.gov.ua/files/image/DSC_0036%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%80%D0%BE.JPG
http://uz.gov.ua/files/image/SERG2373.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/IMG_20160817_101333.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/SERG2534.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/34235546475.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/SERG2418.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/DSC_0040.JPG
http://uz.gov.ua/files/image/SERG2389.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/image-1501046550468-V.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/SERG2375.jpg
http://uz.gov.ua/files/image/DSC_00391.JPG
http://uz.gov.ua/files/image/SERG2527.jpg

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ