Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ


Разные новости УЗ

Сообщений 691 страница 700 из 838

691

https://info.uz.ua/articles/na-400-sidy … 80-kvitkiv

https://yt3.ggpht.com/a-/ACSszfHKmHHgfn_pnSYijhI5_PkajJnYLajUJITVBQ=s48-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no

Медіацентр "Магістраль"
ПАТ "Укрзалізниця"

ЗАЛІЗНИЧНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ

На 400 сидячих місць в електричці Львів—Здолбунів було оформлено лише 180 квитків

17 серпня 2018, 11:48

https://info.uz.ua/storage/cover/6/1/3/613142fb867b5115344957301534495730/300x300.jpeg

Залізничники занепокоєні випадками блокування сторонніми особами залізничних шляхів, що класифікуються як несанкціоноване втручання в роботу залізничного транспорту і завдають шкоди не лише стабільній роботі магістралі, а й становлять серйозну загрозу для безпеки руху поїздів, життя та здоров’я пасажирів.

Такий випадок було зафіксовано вчора, 16 серпня цього року, на станції Підзамче Львівської залізниці. О 18.25 група сторонніх осіб вийшла на колію та заблокувала рух приміського поїзда № 6096 сполученням Львів—Здолбунів. Причину блокування громадяни аргументували відсутністю достатньої кількості місць у рухомому складі.

Про ціни та рішення

Щоб запобігти надзвичайній ситуації, до якої могло призвести блокування головних колій, якими за графіком через цю дільницю курсують інші пасажирські та вантажні поїзди, залізничникам довелося терміново вишукувати резервний рухомий склад. У підсумку всім пасажирам запропонували додаткові місця в іншому електропоїзді, призупинивши його санітарно-технічну підготовку до ранкового рейсу на Золочів.

Зі станції Підзамче поїзди почергово вирушили в напрямку Здолбунова. О 19.45 рух поїздів на дільниці було розблоковано, проте втручання сторонніх осіб у роботу залізниці призвело до затримки низки інших, у тому числі приміських та пасажирських поїздів. Аналізуючи ситуацію, залізничники змушені констатувати, що приміське залізничне сполучення залишилося єдиним дешевим і надійним видом транспорту для всіх, у тому числі пільгових категорій пасажирів.

Зокрема, рішення багатьох державних та місцевих органів самоврядування про скасування пільгового проїзду в автотранспорті для окремих категорій пасажирів та суттєва різниця вартості проїзду призвели до масового одномоментного переорієнтування пасажиропотоку з автомобільного на залізничний транспорт. Для порівняння, вартість проїзду електропоїздом від Львова до Красного становить 16 грн, тоді як подорож автобусом буде майже втричі дорожчою. Квиток на поїзд зі Львова до Здолбунова коштує 40 грн, тоді як пряме автобусне сполучення між цими містами відсутнє, тож пасажирам довелося б робити пересадку в Рівному та загалом викласти за подорож приблизно 270 грн.

Третина місць — пільгові

Навіть попри те, що залізниця нині володіє обмеженими ресурсами для задоволення підвищеного попиту громадян на перевезення в приміському сполученні, варто зазначити, що на запропоновані 400 сидячих місць в електропоїзді Львів—Здолбунів, який пікетувальники заблокували на станції Підзамче, у касах вокзалів станцій Львів і Підзамче та провідниками електропоїзда було оформлено лише 180 квитків, майже третина з них — пільгові. Тож, відповідно до зафіксованих даних, цей поїзд мав би курсувати напівпорожнім, хоча насправді виявився переповненим.

Попри складну матеріально-технічну ситуацію в господарстві приміських пасажирських перевезень залізниця продовжує виконувати важливу соціальну функцію, забезпечуючи перевезення пасажирів у приміському сполученні. Проте станом на сьогодні фактично вичерпано ресурси, які б дозволяли залізниці самостійно витримувати це навантаження в умовах старіння рухомого складу, зростання цін на енергоносії, запчастини, хронічного недоотримання компенсацій за перевезення пільговиків та інше.

Потрібна співпраця

Шукаючи порозуміння та закликаючи до співпраці у вирішенні цієї проблеми всі зацікавлені сторони, зокрема органи державної влади та місцевого самоврядування, залізниця продовжує власними силами та коштом планомірно оновлювати приміський рухомий склад. Торік на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» виконано капітальний ремонт двох електропоїздів, нещодавно із заводу повернувся ще один капітально відновлений та модернізований поїзд. До кінця цього року в заводських умовах буде відремонтовано ще один склад. Подальший ремонт та введення в експлуатацію оновлених поїздів, а також закупівлю нового рухомого складу залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного, зокрема, із вимушеним курсуванням певної кількості електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги, що дозволить відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка.

0

692

https://cfts.org.ua/news/2018/08/17/v_z … irov_48955

В заблокированном во Львове переполненном поезде билеты были лишь у половины пассажиров

17 августа 2018, 14:05

https://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/102973/845.jpg

"Укрзализныця" заявляет, что на поезд, который на днях заблокировали во Львове из-за нехватки мест в вагонах, было оформлено лишь 180 билетов при наличии 400 мест для сидения. При этом фактически поезд был переполнен. Об этом сообщили в медиацентре УЗ "Магистраль".

"На предложенные 400 мест для сидения в электропоезде Львов-Здолбунов, который пикетчики заблокировали на станции Пидзамче, в кассах вокзалов станций Львов и Пидзамче и проводниками электропоезда было оформлено лишь 180 билетов, почти треть из них - льготные. Поэтому, согласно зафиксированным данным, этот поезд должен курсировать полупустым, хотя на самом деле оказался переполненным", - отметили в медиацентре УЗ.

Как известно, 16 августа на станции Пидзамче Львовской железной дороги в 18:25 группа посторонних лиц вышла на путь и заблокировала движение пригородного поезда №6096 сообщением Львов-Здолбунов. Они мотивировали это тем, что в поезде было всего 4 вагона, а этого очень мало для перевозки всех желающих.

В результате давления протестующих и чтобы не сорвать график следования других поездов, УЗ пришлось найти резервный подвижной состав. Для этого приостановили санитарно-техническую подготовку другого поезда к утреннему рейсу в Золочев и подали его на линию, чтобы забрать пассажиров.

В 19:45 движение поездов на участке было разблокировано, однако инцидент привел к задержкам ряда других поездов.

В УЗ также отмечают, что решение многих государственных и местных органов самоуправления об отмене льготного проезда в автотранспорте для отдельных категорий пассажиров и существенная разница стоимости проезда привели к массовой одномоментной переориентации пассажиропотока с автомобильного на железнодорожный транспорт. Для сравнения, стоимость проезда электричкой от Львова до Красного составляет 16 гривен, тогда как на автобусе за это нужно заплатить почти в 3 раза больше. Билет на поезд из Львова в Здолбунов стоит 40 гривен, тогда как прямое автобусное сообщение между этими городами отсутствует, поэтому пассажирам пришлось бы делать пересадку в Ривне и вообще выложить за путешествие примерно 270 гривен.

0

693

https://cfts.org.ua/news/2018/08/20/poy … spol_48977

Появились свежие фото о ходе строительства ж/д ветки в аэропорт Борисполь

20 августа 2018, 12:05

https://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/102998/845.jpg

По состоянию на 19 августа, строительство железнодорожной ветки, которая должна соединить центральный ж/д вокзал столицы и аэропорт Борисполь, остановилось на пересечении с дорогой М03 Киев-Харьков в месте ответвления автодороги на аэропорт.

Об этом свидетельствуют фото, сделанные корреспондентом ЦТС. На них видно, что пока железнодорожная насыпь "уперлась" в автодорогу.

https://cfts.org.ua/imglib/.thumbs/1802e74caae291698868e40c8320c8fd_700_0_0.jpg
https://cfts.org.ua/imglib/.thumbs/8aa2912b73697a1876f30e87a5bcb81f_700_0_0.jpg

Отметим, что в таком же состоянии строящаяся ж/д ветка была запечатлена и в начале июля, о чем свидетельствовали фотографии авиаспоттера Эмиля Салманова.

https://cfts.org.ua/imglib/.thumbs/3f91161b83d4b40636bcd11c2209a5a0_700_0_0.jpg
https://cfts.org.ua/imglib/.thumbs/a8f52d1c191f3d5e2616572c192dfca6_0_700_0.jpg

Вместе с тем, работы ведутся на другом участке строительства. Так, в конце июля сообщалось, что в аэропорту Борисполь начали строить платформы для приема поездов. Также говорилось, что строители ведут работы по обустройству грунта для укладки насыпи со стороны аэропорта.

Напомним, что в месте пересечения будущей железной дороги с автотрассой Киев-Харьков планируют возвести ж/д мост длиной 272 метра.

Ранее премьер-министр Украины Владимир Гройсман заявлял, что железнодорожная ветка в международный аэропорт Борисполь строится с опережением графика.

0

694

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t … ic/480444/

27.08.2018

У зв’язку з ремонтними роботами можливі зміни в графіку руху поїздів

Для проведення планових ремонтів інфраструктури на дільниці Жмеринка – Гречани до розкладу руху поїздів, зокрема тих, що курсують у західному напрямку, вносяться зміни. У зв’язку із цим тимчасово закритий продаж квитків на деякі поїзди цього напрямку.

Ремонтні роботи заплановано на другу й третю декади вересня, тому закликаємо пасажирів враховувати це при плануванні подорожей.

Просимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння з боку пасажирів необхідності регулярного оновлення інфраструктури. Цього тижня, після корегування графіка руху поїздів, продаж квитків буде поновлено.

0

695

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t … ic/480760/

6 вересня відбудеться урочисте відкриття електрифікованої дільниці Золотнишине – Потоки

У четвер, 6 вересня 2018 року, о 11:20 біля будівлі залізничного вокзалу Золотнишине регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відбудеться урочисте відкриття електрифікованої дільниці Золотнишине – Потоки.

У заході візьмуть участь віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, голова наглядової ради Шевкі Аджунер та її члени.

Завдяки електрифікації дільниці Золотнишине – Потоки Укрзалізниця зможе забезпечити напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка електротягою. Щоденно там курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату – одного з основних експортоутворюючих підприємств країни.

Запрошуємо представників ЗМІ взяти участь у висвітленні цієї події.

Акредитація представників ЗМІ здійснюється до 12:00 5 вересня: (+38) 057-724-14-59 або dp.pz.press@ukr.net.

0

696

https://info.uz.ua/articles/10-mashinis … a-z-astani

10 машиністів, які навчалися водити американські тепловози, повернулися з Астани

https://info.uz.ua/storage/cover/9/1/8/9186221d058b5115354462901535446290/300x300.jpeg
На сталеву магістраль України вже нинішнього року вийдуть перші тепловози ТЕ33А виробництва американської компанії General Electric, що в Україні отримали назву «Тризуб». І, звичайно, для того щоб управляти цими сучасними машинами, потрібно підготувати кваліфікованих фахівців.

Процес уже розпочався. Нещодавно з Астани повернулися 10 українських машиністів, котрі з 12 до 22 серпня навчалися водити американські тепловози.

Протягом цього часу вони прослухали курс теоретичної підготовки, мали можливість попрацювати на спеціальному тренажері й навіть сходили у рейси зі своїми казахстанськими колегами, які вже протягом декількох років працюють на тепловозах ТЕ33А.

Ці спеціалісти не лише поведуть новенькі «Тризуби» у перші рейси українськими коліями, а й будуть залучені до проведення курсів підвищення кваліфікації інших машиністів ПАТ «Укрзалізниця».

Нагадаємо, що, згідно з укладеним торік контрактом, General Electric до кінця першого кварталу наступного року поставить для України 30 нових локомотивів.

Директор Департаменту розвитку персоналу та кадрової політики ПАТ «Укрзалізниця» Людмила Василега:
https://info.uz.ua/storage/image/e/2/2/e2282f1b058b5115354457911535445791.jpeg

«Ми плануємо найближчим часом розгорнути навчання машиністів в Україні, в першу чергу в регіональних філіях «Одеська залізниця» та «Придніпровська залізниця», де працюватимуть перші тепловози.

І, звичайно, ми розраховуємо на машиністів, котрі пройшли навчання в Казахстані, як на людей, котрі першими оволоділи навичками роботи з цією складною технікою і мають тепер необхідні знання, якими можуть поділитися з колегами. З їхньою допомогою ми підготуємо програму навчання, необхідні методичні посібники та наочні матеріали.

Керівництво Укрзалізниці усвідомлює, що навчання машиністів потрібно розгортати якнайшвидше, оскільки нові тепловози надійдуть до підрозділів компанії найближчим часом. Отож потрібна буде достатня кількість персоналу для того, щоб на них працювати.

Також ми плануємо активно впроваджувати вивчення нових тепловозів у програму профільних залізничних навчальних закладів. З нинішнього року низка установ переходить на навчання за дуальною системою, за якою студенти значну частину часу (до 60 % навчального плану) перебувають на робочих місцях, здобуваючи практичні навички своєї майбутньої професії. І, звичайно, їм буде надано можливість не лише вивчити теоретичний матеріал, що стосується тепловозів «Тризуб», а й згодом під керівництвом кваліфікованих наставників оволодіти навичками практичної роботи на них. Завдяки цьому у подальшому майбутні випускники зможуть працювати на сучасній техніці вже без додаткового підвищення кваліфікації»

Машиніст-інструктор, викладач Центру професійного розвитку персоналу регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Володимир Лапко:

«Наші відчуття, коли ми познайомилися з новими тепловозами, можна порівняти з тим, що почуває водій старенького «Москвича», опинившись за кермом сучасного «Мерседеса». Система управління тепловозів повністю автоматизована. Робота всіх механізмів регулюється бортовим комп’ютером, а вся необхідна для машиніста інформація виводиться на дисплей.

Це тепловоз нового покоління, в якому реалізовані найсучасніші технологічні досягнення. Як ми могли пересвідчитися, його експлуатаційні характеристики суттєво вищі, ніж у тих тепловозів, які нині експлуатуються в Укрзалізниці. Тому після надходження достатньої кількості цих машин можливості компанії щодо здійснення вантажних перевезень суттєво розширяться.

Ми дуже задоволені тим, що керівництво Укрзалізниці знайшло нарешті можливість для оновлення парку тяги. І сподіваємося, що у нас попереду нові кроки, спрямовані на модернізацію рухомого складу».

Машиніст Володимир Соколенко:

«Навчальний центр, в якому ми побували, обладнаний за останнім словом техніки. Теоретичний курс, який ми прослухали, був дуже насичений, проте вся інформація подавалася в доступній, зрозумілій формі. Тож можна говорити, що ми якісно ознайомилися з конструкцією тепловоза.

Особливо корисними були заняття на тренажері. Він повністю повторює кабіну машиніста, а на спеціальні монітори, розташовані на місці вікон, виводиться рухоме зображення реальних залізничних перегонів. Причому оператор, котрий сидить у сусідньому приміщенні, може задавати різноманітні умови рейсу (час доби, погодні умови, підйоми і спуски, нештатні ситуації) для того щоб майбутній машиніст в умовах тренажера міг досконально відпрацювати свої дії в усіх можливих ситуаціях».

Машиніст Тарас Широков:

«Враження від нових тепловозів перевершили наші найоптимістичніші очікування. Цей локомотив суттєво відрізняється від тих, на яких ми працюємо зараз. У кабіні машиніста є кондиціонер, що створює сприятливий мікроклімат: коли надворі холодно, він обігріває кабіну, а коли спека — охолоджує. Дуже зручно, що в кабіні є пристрій для розігрівання їжі. В тепловозах працюють санвузли, про які ми вже давно забули, працюючи на старих радянських.

У кабіні машиніста ідеальна чистота, тож одяг неможливо забруднити. Тому машиністи зможуть водити нові тепловози у формі, створюючи ще привабливіший образ компанії та нашої професії.

Все це створює сприятливі умови, за яких людина менше стомлюється і може зосередитися на якісному виконанні своїх службових обов’язків, спостереженні за дорогою, контролюванні рухомого складу замість вирішення дріб’язкових побутових і технічних проблем. А після виконання рейсів машиністу знадобиться набагато менше часу та зусиль на відпочинок і відновлення працездатності».

0

697

https://cfts.org.ua/news/2018/09/04/sud … more_49220

Судно с первым локомотивом General Electric для "Укрзализныци" уже в Средиземном море

04 сентября 2018, 11:20

https://cfts.org.ua/imglib/_newimage/news/103318/845.jpg

Локомотив TE33AC компании General Electric, изготовленный на заводе в г. Эри (Пенсильвания, США) для "Укрзализныци", предположительно, после 10 сентября может быть доставлен в порт Черноморск.

По имеющейся у ЦТС информации, универсальное грузовое судно с тепловозом на борту вышло из порта Норфолк (США) 19 августа, 1 сентября оно прошло Гибралтар. По состоянию на вечер 3 сентября судно находилось в Средиземном море у берегов Алжира, вечером 8 сентября оно должно прийти в Стамбул. Соответственно, ориентировочно, после 10 сентября можно ожидать его прибытия в порт Черноморск.

Напомним, что с завода в г. Эри в порт Норфолк TE33AC был отправлен 8 августа. Из Черноморска тепловоз доставят на Крюковский вагонзавод, где будет выполнена его окончательная доукомплектация.

Завод GE Transportatiоn в Пенсильвании изготовит для "Укрзализныци" 30 локомотивов по контракту, подписанному в феврале текущего года. В УЗ ожидают первую партию локомотивов до конца 2018 года. "Уже осенью они должны выходить на линию, чтобы помогать нам в пиковые периоды перевозок", - рассказывал ранее руководитель УЗ Евгений Кравцов.

23 февраля УЗ и GE Тransportation подписали рамочный договор о 15-летнем партнерстве по обновлению и модернизации подвижного состава украинских железных дорог. Предусматривается поставка до 225 локомотивов GE серии Evolution до 2034 года и их долгосрочное техническое обслуживание. Стоимость реализации проекта оценивается в 1 млрд долларов. Подразделением-балансодержателем 30 магистральных тепловозов серии ТЕ33АС стало Мелитопольское локомотивное депо.

0

698

https://www.uz.gov.ua/press_center/latest_news/480824/

05.09.2018

Призначено курсування додаткового приміського поїзда сполученням Львів - Красне

У зв'язку зі збільшенням пасажиропотоку на початку навчального року призначено додатковий приміських поїзд №6046/7633 сполученням Львів - Красне - Львів. Він курсуватиме з 7 вересня 2018 року по п'ятницях.

Поїзд № 6046 Львів - Красне вирушатиме по п’ятницях зі Львова о 17:23, прибуватиме на станцію Красне о 18:45.

Зупинки передбачені на станціях Підзамче (17:33-17:37), Підбірці (17:46-17:47), Борщовичі (17:58-18:11), Залуги (18:13-18:14), Полониця (18:20-18:21), Задвір`я (18:26-18:27), Полтва (18:32-18:33) Куткір (18:37-18:38).

У зворотному напрямку поїзд № 7633 Красне – Львів курсуватиме без зупинок. Він вирушатиме зі станції Красне о 19:40, прибуватиме до Львова о 20:30.

0

699

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t … ic/480858/

06.09.2018

У серпні маємо нове досягнення: швидкісними поїздами перевезено 548 тисяч пасажирів, — Євген Кравцов

У серпні 2018 року швидкісним поїздами скористалося 548 тисяч пасажирів. Це нове досягнення з моменту впровадження в Україні швидкісного руху. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Щороку, а то й щомісяця ми спостерігаємо стрімке зростання кількості пасажирів, які обирають швидкісні поїзди. Так, минулого місяця зафіксовано рекордну кількість перевезених швидкісними поїздами пасажирів — 548 тисяч», — зазначив керівник Укрзалізниці.

За його словами, ці поїзди виконали 854 рейсів, а їх заповнюваність склала 100 %. «Кількість перевезених пасажирів у серпні 2018 року збільшилась на 26 тис. осіб у порівнянні з серпнем 2017-го, а загалом за 8 місяців 2018 року поїздами «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» перевезено майже 3,9 млн пасажирів», — додав Євген Кравцов.

На сьогодні швидкісні поїзди здійснюють рейси зі столиці України до Харкова, Львова, Запоріжжя, Дніпра, Покровська, Костянтинівки, Одеси, Тернополя та інших обласних центрів, а також у міжнародному сполученні до Перемишля.

Найпопулярнішими для подорожей швидкісними поїздами залишаються харківський, дніпропетровський та львівський напрямки. Також щороку зростає попит на перевезення до Одеси, куди традиційно в літній період курсують дві пари поїздів вранці та в другій половині дня — № 761/762 та № 763/764.

Нагадаємо, впродовж літа 2018 року поїздами далекого сполучення та регіональними поїздами Укрзалізниця перевезла територією України 13,4 млн пасажирів, що на 3,2 % більше показника минуло року.

0

700

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t … ic/480900/

06.09.2018

Вартість електрифікації Потоки – Золотнишине склала 204 млн грн, а загалом з початку року Укрзалізниця інвестувала в розвиток основних фондів майже 8,5 млрд грн, – Євген Кравцов

Усі роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине Укрзалізниця виконала за власні кошти. Їх вартість склала понад 204 млн грн. Загалом за 8 місяців 2018 року Укрзалізниця інвестувала майже 8,5 млрд грн у розвиток своїх основних фондів. Про це під час відкриття дільниці повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника Укрзалізниці, загалом з початку року компанія інвестувала в модернізацію інфраструктури, придбання та ремонт рухомого складу майже на 4 млрд грн більше, ніж отримала на спеціальний інвестиційний рахунок від останньої індексації тарифів. «Нагадаю, ми взяли перед ринком зобов’язання спрямовувати кошти від останньої індексації тарифів на 15 % на окремий рахунок. Свого зобов’язання дотримуємось неухильно, надходження здійснюються щодня, за наперед створеним алгоритмом. Видатки скеровуємо на оновлення вагонів та тягового рухомого складу для вантажного руху. І сьогодні на ці цілі вже спрямовано на 4 млрд грн більше, ніж одержано від минулорічної індексації», – пояснив Євген Кравцов.

Як повідомив керівник Укрзалізниці, з січня по липень поточного року Укрзалізниця спрямувала понад 500 млн грн на закупівлю рухомого складу, понад 2,2 млрд грн на придбання матеріалів для виготовлення, модернізації та капітального ремонту вантажних вагонів; майже 1,8 млрд грн на модернізацію, капітальний ремонт тягового рухомого складу; майже 2,8 млрд грн на матеріали верхньої будови колії та понад 1,1 млрд на закупівлю локомотивів GE.

У той же час, відзначив Євген Кравцов, зростання індексу цін виробників промислової продукції значно випереджає ціни на перевезення вантажів залізничним транспортом. «Індекс цін виробників промислової продукції за 7 місяців 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року продемонстрував ріст на 17,7 %, а за деякими видами продукції – до 40 %. Особливо стрімке зростання цін спостерігається на продукцію ГМК, вироблену в Україні для внутрішніх потреб. При тому, що аналогічний показник залізничних перевезень зріс лише на 13,6 %», – додав він.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Новости Железных дорог Украины » Разные новости УЗ