не все время, а убирать и т.д. можно в ту ночь когда он в Луганске!
Разработки оптимальных расписаний поездов
Сообщений 21 страница 30 из 291
Поделиться2228-04-2008 10:10:43
- - 5:10 Попасная 21:50 - -
5:40 1 5:41 Марьевка 21:19 1 21:20
5:50 1 5:51 оп Голубовка 21:09 1 21:10
6:02 1 6:03 Первомайск 20:57 1 20:58
6:28 3 6:31 Стаханов 20:29 3 20:32
6:52 1 6:53 Ломоватка 20:07 1 20:08
7:16 1 7:17 Боржиковка 19:43 1 19:44
7:37 15 7:52 Дебальцево 19:08 15 19:23
8:09 1 8:10 Чернухино 18:50 1 18:51
8:20 1 8:21 Редкодуб 18:39 1 18:40
8:43 1 8:44 Кумшацкий 18:16 1 18:17
9:00 1 9:01 Рассыпная 17:59 1 18:00
9:23 1 9:24 Пелагеевский 17:36 1 17:37
9:46 5 9:51 Торез 17:09 5 17:14
10:04 2 10:06 Постниково 16:54 2 16:56
10:24 1 10:25 Сердитая 16:35 1 16:36
10:35 1 10:36 Сорочье 16:24 1 16:25
10:48 1 10:49 Орлова Слобода 16:11 1 16:12
11:02 1 11:03 Скосырская 15:57 1 15:58
11:15 1 11:16 Немчино 15:44 1 15:45
11:31 - - Иловайск - - 15:29
Поделиться2328-04-2008 13:14:47
7:37 15 7:52 Дебальцево 19:08 15 19:23
Не удобная стыковка по Дебальцево на Сватово. Приходит минутой позже, чем уходит 816 на Сватово.
Поделиться2429-04-2008 11:25:07
Не удобная стыковка по Дебальцево на Сватово
Можно поправить. стоянку сделать не 15 минут, а 40-45 минут. Как раз попадает между 816-м и 606-м.
Поделиться2529-04-2008 21:24:19
Еще бы как раньше электричку в 12-00 Иловайск-Таганрог
Поделиться2602-05-2008 11:59:46
Это из области фантастики. Хотя бы 800-й, а то и 600-й. Лучше всего будет, если 620-й Донецк - Ростов (в ходу через сутки) будет дублироваться от Иловайска до Ростова каким-либо другим составом (харьковским, как было десятилетие назад, или луганским, как предлагают на форуме). Ведь это - настоящий народный поезд, с общими вагонами.
Поделиться2722-03-2009 02:23:02
А як вам така альтернатива 813/814-му: замість Попасної - в Луганськ.
Сватове 05.37 14.58
Кабаньє 06.04 - 06.08 14.29 - 14.31
Кремінне 06.33 - 06.34 14.02 - 14.04
Рубіжне 06.48 - 06.50 13.46 - 13.48
Переїздна 07.09 - 07.10 13.25 - 13.27
Венгерівка 07.45 - 07.46 12.48 - 12.50
з.м. 10-й км. 08.01 - 08.03 12.32 - 12.33
Сентянівка 08.43 - 08.45 11.46 - 11.48
Зимогір"я 09.18 - 09.20 11.11 - 11.13
Родакове 09.39 - 09.41 10.50 - 10.52
Луганськ 10.06 10.25
Спочатку від Сватова йде по графіку 813, тільки без, ІМХО, зайвих зупинок Лисичанськ і Вовчоярська, замість яких вистачить однієї Переїзної.
Поделиться2822-03-2009 05:53:55
Спочатку від Сватова йде по графіку 813, тільки без, ІМХО, зайвих зупинок Лисичанськ і Вовчоярська, замість яких вистачить однієї Переїзної.
От як раз отут я й не згоден. Якраз по станції Переїздна зупинка й непотрібна, як такова. З усіх чотирьох станцій міста Лисичанськ найбільший пасажиропотік по станціям Лисичанськ (обслуговування міста Сєвєродонецьк) та Вовчоярська (південна частина міста Лисичанськ з великим мікрорайоном РТВ). На станції Переїздна пасажиропотік в кілька разів менший, бо основна частина пасажирів все ж їде на станію Лисичанськ.
А взагалі на поїзд немалий пасажиропотік є з Попасної, та на Попасну. Відміна 813/814 зробить велике навантаження на поїзди 6339/6342, а ці поїзди і так перевозять до кілька сотень пасажирів щоденно. На всій колишній Попаснянській дирекції Сватівський напрямок є самим рентабельним. Да й на Луганськ досить підв'язки по станції Венгерівка поїздів №6339 Сватове-Попасна та №6490 Попасна-Луганськ.
Поделиться2922-03-2009 11:42:08
Цокур Владимир
спасибо, интересно. А возможно ли вообще экспресс-движение на участке Лисичанск-Луганск? По-моему там та же проблема, что и на участке Лантратовка-Луганск. населенных пунктов много, а если их проезжать без остановки, то они окажутся в транспортной тени на всю жизнь.
Поделиться3022-03-2009 12:22:01
спасибо, интересно. А возможно ли вообще экспресс-движение на участке Лисичанск-Луганск?
Звертаю вашу увагу на таке: 30 км відстані від Світланового до Сентянівки поїзд 88(єдиний ПДС в тих краях) проходить за годину.
В чому причина? Звичайно, там багато кривих і ухилів, але ж не настільки!
Так що, ІМХО, експресний рух на Луганськ можливий тільки у разі приведення колії в нормальний стан.
От як раз отут я й не згоден. Якраз по станції Переїздна зупинка й непотрібна, як такова. З усіх чотирьох станцій міста Лисичанськ найбільший пасажиропотік по станціям Лисичанськ (обслуговування міста Сєвєродонецьк) та Вовчоярська (південна частина міста Лисичанськ з великим мікрорайоном РТВ). На станції Переїздна пасажиропотік в кілька разів менший, бо основна частина пасажирів все ж їде на станію Лисичанськ
Це але, але чи можливо використати Переїзну в якості компроміса, так щоб вона перетягнула на себе пасажиропотоки і з Лисичанська, і з Вовчоярської?
До неї зручно підїхати тролейбусом з центра, та і маршруткою з того ж мікрорайону РТВ. Правда, жителям Сєвєродонецька буде незручно.
В будь-якому разі, для ДППК 3-4 зупинок в Лисичанську забагато. Можна залишити тільки Лисичанськ і Вочоярську.
А взагалі на поїзд немалий пасажиропотік є з Попасної, та на Попасну. Відміна 813/814 зробить велике навантаження на поїзди 6339/6342, а ці поїзди і так перевозять до кілька сотень пасажирів щоденно. На всій колишній Попаснянській дирекції Сватівський напрямок є самим рентабельним. Да й на Луганськ досить підв'язки по станції Венгерівка поїздів №6339 Сватове-Попасна та №6490 Попасна-Луганськ.
Мені здається, що пріоритетним напрямком все-таки повинен бути Луганськ. Весь потужний пасажиропотік між Луганськом і Лисичансько-Сєвєродонецькою агломерацією відданий на відкуп маршрутчикам, при тому, що залізничне сполучення є, але воно неконкурентноздатне(в першу чергу через малі швидкості).
Пересадка по Венгерівці зручна, але, на великі відстані(як від Лисичанська до Сєвєродонецька) ніхто приміськими поїздами їздити не буде(крім пільговиків хіба що).
До того ж, цей поїзд виходить з Лисичанська в 4.42, що для більшості пасажирів занадто рано.
Похожие темы
Расписание ДонЖД на 2010/2011 | Донецкая ЖД | 04-05-2011 |
Новые поезда Востока Украины | ГУП ЛНР "Луганская железная дорога" | 22-06-2021 |
Новый электропоезд ЭД4М-0223 | Донецкая ЖД | 27-08-2012 |
Тупизм на ДонЖД!!! | Донецкая ЖД | 23-10-2013 |