Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Ремонт пути

Сообщений 21 страница 30 из 36

21

http://rzd-puteetz.ru/konstruktsiya-zemlyanogo-polotna/

Конструкция земляного полотна

0

22

http://www.magistral-uz.com.ua/news/u-2 … izdiv.html

13 грудня 2016 / Новини залізниць

    У 2016 році Донецька залізниця відремонтувала понад 177 км колій та 8 переїздів

    У цьому році регіональна філія «Донецька залізниця» різними видами ремонту оздоровила 178 км колій, в тому числі реконструкція проведена на 10,89 км колій, капітальний ремонт на 60 км, середній  на 106,77 км. Крім того, замінено 31 комплект стрілочних переводів на нові, 40 комплектів - старопридатними та 118 комплектів - відремонтовано.

    Основні ремонтні роботи здійснювалися на дільницях Розівка-Комиш Зоря, Чаплине-Просяна, Розівка-Зачатівка-Хлібодарівка, Мерцалове-Легендарна, Сіверськ-Нирково, Цукуриха-Селидовка, Нирково-Комишуваха, Шпичкіно-Кожушко-Славкурорт та інших.

    Ремонт колій дозволив прискорити поїзди та збільшити пропускну здатність дільниць. Наприклад, після масштабної реконструкції дільниці Комиш-Зоря – Волноваха пропускна здатність збільшилась з 14 до 27 пар поїздів на добу.

    Упродовж 2016 року регіональна філія «Донецька залізниця» також капітально відремонтувала 8 переїздів на перегонах Сятогорск-Форпостная, Кожушко-Шпичкіно, Чаплине-Просяна, Славкурорт-Кожушко, станція Розівка, Хлібодарівка-Зачатівка і Венгеровка-Лоскутовка. Там проведена робота по облаштуванню підходів, пішохідних доріжок, а також оновлено зовнішнє освітлення та системи сигналізації та зв'язку.

0

23

Возможно, и в этой теме данный материал будет не лишним...

http://railway.in.ua/load/zheleznodoroz … 30-1-0-338

http://i056.radikal.ru/1701/31/0768670663b0.jpg

В книге изложены условия взаимодействия движущегося подвижного состава с остряками, крестовинами и контррельсами стрелочных переводов. Рассмотрены природа и особенности возникающих при этом сил. Освещены проблемы и задачи, связанные с обеспечением безопасности и установлением допускаемых скоростей движения поездов по стрелочным переводам и глухим пересечениям. Описаны методы и результаты специальных экспериментальных исследований стрелочных переводов под поездной нагрузкой.

0

24

http://cfts.org.ua/news/2017/01/13/uz_b … skim_38520

УЗ будет пропускать больше поездов благодаря реконструкции перегона под Кропивницким

В Кировоградской области работники Одесской железной дороги (региональный филиал УЗ) завершили реконструкцию перегона Пост 218 км - станция Новоукраинка, сообщают в УЗ.

На этой электрифицированной участке железнодорожники провели реконструкцию главного пути: уложено 2,5 километра новой колеи, заменено земляное полотно и частично восстановлены водоотводные сооружения.

Благодаря реконструкции пропускная способность участка выросла до 10 пар пассажирских и 52 пар грузовых поездов в сутки, а грузонапряженность - до 70 млн тонн брутто/км в год. Также это позволило устранить снижение скорости движения поездов по данному участку и задержки четных поездов в ожидании отправления со станции Помошная.

Максимальная скорость движения пассажирских поездов на участке может достигать 100 км/ч, а грузовых - 80 км/ч, участковая скорость поездов повышена на 0,8 км/ч.

Главный путь перегона Пост 218 км - станция Новоукраинка введен в эксплуатацию в 1963 году. Предыдущие работы на участке проводились в 2011 году.

0

25

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_dat … -2/446113/

02.03.2017

У середині березня ПАТ «Укрзалізниця» розпочне реконструкцію колій на шести перегонах залізничної мережі

ПАТ «Укрзалізниця» планує цього року в 1,5 разу збільшити обсяги реконструкції колії порівняно з минулорічними. Загалом товариство має намір реконструювати 355,9 км колії. Вже з середини березня розпочнуться ремонтно-колійні роботи на шести перегонах залізничної мережі.

Реконструкція передбачає заміну верхньої будови колії на нову, зокрема, буде укладено новий баласт, нову рейко-шпальну решітку, відновлено водовідведення. Реконструювати колію в березні залізничники будуть на перегоні Раухівка – Сербка – майже 9 км напрямку Помічна – Одеса, на перегоні Бердичів-Михайлинки-майже 11 км напрямку Козятин – Здолбунів, на перегоні Жмеринка – Ярошенка – майже 18 км на напрямку Жмеринка – Одеса, на перегоні Потоки – Кременчук – 4 км напрямку Полтава – Кременчук, на перегоні Гракове – Шевченкове – 8,4 км напрямку Основа – Куп’янськ, на перегоні Бескид-Скотарське – дві колії протяжністю 5,8 км та 3,5 км. Також буде здійснюватися посилений капітальний ремонт 16 км колії на перегоні Розівка-Зачатівка.

Загалом у 2017 році заплановано здійснити капітальний ремонт 343,3 км колії, середній ремонт колії 592,5 км та комплексно-оздоровчий ремонт 350 км колії, а також буде замінено на нові понад 200 комплектів стрілочних переводів.

До виконання робіт буде підготовлено 431 одиницю колійної техніки: машини для укладання колії, щебенеочисні машини, машини для виправки колії, машини для виправки стрілочних переводів, планувальники баласту, стабілізатори колії, машини кювето-очисні.

  Довідка

У 2016 році було здійснено реконструкцію 213,5 км колії, капітальний ремонт 303 км колії, середній ремонт 722,1 км колії, комплексно-оздоровчий ремонт 583 км колії, замінено на нові 256 комплектів стрілочних  переводів. Виконано суцільну заміну рейок новими на 98,97 км та  старопридатними – 137,9 км.

0

26

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447365/

29.03.2017

Залізничники Південної магістралі розпочали ремонтно-колійні роботи

27 березня у регіональній філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» розпочалися масштабні роботи з реконструкції та ремонту колії. Цього року залізничники Південної магістралі планують відремонтувати 317 кілометрів колії.

Зокрема, реконструкцію колії буде здійснено на перегоні Потоки – Кременчук –5,5 кмнапрямку Полтава – Кременчук, на перегоні Гракове – Шевченкове –8,4 кмнапрямку Основа – Куп’янськ.

Загалом у 2017 році заплановано здійснити капітальний ремонт66,3 кмколії, середній ремонт колії100 кмта комплексно-оздоровчий ремонт100 кмколії, а також буде замінено на нові 15 комплектів стрілочних переводів.

До виконання робіт підготовлено 36 одиниць колійної техніки: машини для укладання колії, рейкозварювальні машини, колійні машини для закріплення колії ПМГ.

Довідково:

У 2016 році колійним господарством регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» було здійснено реконструкцію 40,14 км колії, капітальний ремонт 27,5 км колії, середній ремонт 100 км колії, комплексно-оздоровчий ремонт 100 км колії, замінено на нові 10 комплектів стрілочних переводів.

0

27

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/447468/

31.03.2017

Укрзалізниця перевірила готовність колійної техніки для початку робіт

Колійна техніка готова до виконання літніх колійно-ремонтних робіт. ЇЇ проінспектували член правління ПАТ «Укрзалізниця» Ремігіуш Пашкевич, в.о. директора з інфраструктури Роман Черніцький, директор Департаменту колії та споруд Юзеф Тулей та інші керівники.

Під час огляду було продемонстровано 43 одиниці колійної техніки. Це машини для глибокої очистки щебеню, машини для виправки та рихтування колії, комплекси для укладання стрілочних переводів, машини для виправки стрілочних переводів, виправно-підбивально-оздоблювальні машини, планувальники баласту, вакуумі навантажувачів баласту, стабілізатори колії, та інше.

Вже з першого квітня представлена колійна техніка буде задіяна на регіональні філії Львівської, Південно-Західної, Південної, Донецької та Одеської залізниць для виконання планових ремонтно-колійних робіт.

Раніше повідомлялося, що у 2017 році ПАТ «Укрзалізниця» має намір реконструювати понад 300 км колії.

http://s019.radikal.ru/i621/1704/82/1e42b44c7abd.jpg

0

28

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/447853/

06.04.2017

У березні 2017 року придніпровські колійники оновили майже вдвічі більше колії, ніж торік

Придніпровські колійники розпочали ремонтно-колійні роботи з першим весняним теплом. Завдяки цьому вже в березні різними видами ремонту вдалося оновити понад 46 км колій, що в 1,7 разу перевищує аналогічні показники 2016 року.

Зокрема, упродовж місяця було реконструйовано 2,6 км колій, виконано капітальний ремонт на 9,8 км, середній – 18,7 км, посилено-середній – 2,1 км. Окрім цього, залізничники реконструювали три стрілочні переводи, ще чотирнадцять піддали середньому ремонту, один – замінили старопридатним на залізобетонних брусах.

Основні ремонтно-колійні роботи в цей період були зосереджені на напрямах П’ятихатки – Чаплине, Кривий Ріг – Комиш Зоря, Лозова – Солоне Озеро, Нововесела – Комиш Зоря.

Нагадаємо, що завдяки успішній роботі колійників у 2016 році на Придніпровській залізниці відмінили 40 обмежень швидкості руху поїздів на загальній протяжності 39,9 км.

0

29

фильм Бесстыковой путь

Видеоматериалы предоставлены в качестве ознакомления.

0

30

Устройство и текущее содержание бесстыкового пути

0