Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Транспортный форум » Юго-Западная ЖД » Эксперименты продолжаются...


Эксперименты продолжаются...

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

ЮЗЖД устанавливает новый комиссионный сбор за оформление билетов пригородного сообщения вне касс

С 20.01.2009 г. Юго-Западная железная дорога установила новый комиссионный сбор за оформление билетов в электро- и дизель-поездах пригородного сообщения. Если пассажир покупает билеты не в кассе, а в транспортном средстве, то эта услуга будет стоить 1 грн. В случае, если пассажир соврешает посадку на станции, где кассы нет, или на остановочной платформе, то комиссионный сбор при приобретении проездного документа не взимается, сообщает пресс-служба Минтрансссвязи.
Изменить стоимость услуги железная дорога была вынуждена из-за того, что проводники не успевают обслуживать всех пассажиров в вагонах, ведь предполагается, что билеты в моторвагонном подвижном составе будут покупать лишь те пассажиры, которые сели на станции, где кассы отсутствуют.

Журнал "Транспорт", № 4 (536) от 28.01.09, с. 19.

0

2

Опять "мутят воду" с пригородными поездами.

Олександр Кава: Зміни в ідеології та системі організації приміського сполучення будемо відпрацьовувати на Київському залізничному вузлі
Завдання по створенню ефективного та дієвого механізму забезпечення доступних, якісних та безпечних перевезень пасажирів у приміському сегменті – пріоритет, виконання якого закріплено Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава».

Проте реалізація такої моделі можлива лише за умови підвищення рівня відповідальності місцевої влади та її активної участі в процесі замовлення приміських перевезень. Окрім цього не менш важливим є питання спільних інвестицій в оновлення парку приміських електро- та дизель-поїздів та відшкодування у повному обсязі компенсацій за пільгові перевезення та різниці між економічно обґрунтованим тарифом та фактично встановленими соціальними  тарифами на перевезення пасажирів у приміському сегменті. Таку заяву зробив Олександр Кава, координатор реформи транспортної галузі координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президенті України.

Залізничники підкреслюють, що завдання непросте – адже приміський сегмент з року в рік втрачає платоспроможного пасажира саме через хронічні недокомпенсації та систематичну відсутність коштів на оновлення приміського парку. Завдання найближчих років – повернути платоспроможного пасажира у приміський сегмент, запропонувавши йому комфортні поїзди, зручний розклад та безпеку і швидкість подорожі.

На виконання Національного плану дій на 2012 рік було розроблено бізнес-план створення першої приміської залізничної компанії, яка на має почати працювати на напрямку Київ – Ірпінь – Тетерів Південно-Західної залізниці. «За умови ефективної співпраці між Київміськадміністрації, облдержадміністрації та Укрзалізниці, ця компанія зможе запропонувати громадянам принципово новий рівень послуг в приміському сполученні, який за якістю, швидкістю та пунктуальністю не поступатиметься приміському сполученню в державах ЄС. -  заявив Олександр Кава, координатор реформи транспортної галузі координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президенті України. Приміром, при застосуванні нової моделі приміського сполучення жителі міст-супутників столиці Ірпеня та Бучі отримають можливість у години-«пік» користуватися сучасними електропоїздами, які їздитимуть у найбільш затребуваний час із зручним інтервалом у напрямку столиці».

У подальшому передбачено розроблення та прийняття нормативно-правового акта щодо порядку формування та фінансування соціального (державного) замовлення на залізничні пасажирські перевезення та зазначено термін виконання у тримісячний строк після прийняття нової редакції Закону України «Про залізничний транспорт».

Залізничники, зі свого боку додають, що місцева влада має визначитися з логістикою та пасажиропотоком в регіональному сполученні, щоб не дублювати одні й ті самі маршрути різними видами транспорту. Київ та Київська область – найкращі полігони для відпрацювання моделі, враховуючи пасажиропотік до столиці та найбільшу заборгованість, яку має столиця та столичний регіон перед залізничниками.
http://en.magistral-uz.com.ua/news/olek … vuzli.html

0

3

идея хорошая, может, что-то путное получится

0

4

Пока никто ничего не знает. Время покажет. Но на мой взгляд лучшим путём выхода из сложной ситуации с пригородными поездами было бы перевод некоторых рейсов пригородных в местные со сменой нумерации с 6ХХХ на 6ХХ с сохранением остановок по всем станциям и о.п. с наибольшей посадкой.

0

5

Я давно об этом толкую, и буду несказанно счастлив, если такое придёт к нам.

0

6

Ну на словах одно, а на деле может быть совсем по другому. Когда проводилось скандальное реформирование ж.д. в рамках подготовки к Евро то там много чего обещали: и внедрение дневных поездов вместо ночных, и сокращение времени в пути, и дополнительный сервис для пассажиров и ещё много всего такого растакого, а в итоге обычные пассажиры, которые пользуются обычными электричками и ПДСами получили только "дырку от бублика", ведь в то время отменили большинство ПДС, а адекватной замены таки не предложили, а пригородные приобрели болячку в виде длительных стоянок по промежуточным станциям из-за пропуска интерситей и интерситей+.

0


Вы здесь » Транспортный форум » Юго-Западная ЖД » Эксперименты продолжаются...