Транспортный форум

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Лугансктепловоз

Сообщений 1 страница 10 из 106

1

Вот сплыла некоторая информация о Лугансктепловозе со стороны УЗ. Статья не является нейтральной, тут явно прослеживается интерес УЗ.

«Ми розраховували на більшу співпрацю із вітчизняним підприємством транспортного машинобудування ПАТ «Луганськтепловоз», - Укрзалізниця Укрзалізниця вважає недружніми та такими, що не сприяють взаємовигідному співробітництву, заяви керівництва «Луганськтепловозу» щодо заборгованості перед ним з боку Укрзалізниці.

Щодо поточної співпраці з «Луганськтепловозом», то за словами Генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака, нині на підприємстві будуються два дизель-поїзди для Львівської та Донецької залізниць, за які залізниці України перерахували 12 млн грн авансового платежу. Зокрема, Донецькою залізницею укладено договір на закупівлю дизель-поїзду ДЕЛ02 виробництва ПАТ «ХК «Луганськтепловоз» в кількості 1 одиниця та здійснена 15.12.2010 року попередня оплата в сумі 12,5 млн грн (30% від вартості). Поставка дизель-поїзду ПАТ «ХК «Луганськтепловоз» , відповідно умов договору , планувалася на грудень 2011 року. Однак сьогодні виробник вже зірвав термін поставки продукції, натомість висунувши вимогу щодо 100% передоплати за продукцію. На теперішній час Донецькою залізницею ведеться робота щодо урегулювання поставки дизель-поїзду в передбачені терміни з ПАТ «ХК «Луганськтепловоз».

«Ми планували довготерміновий та багатообіцяючий контракт з ПАТ «Луганськтепловоз» по виробництву локомотивів, однак сьогодні підприємство фактично самоусунулось від підписання контракту на постачання на українські залізниці електровозів 2ЭЛ4, незважаючи на підписаний у липні цього року Меморандум між Укрзалізницею, ПАТ «Луганськтепловоз» та ЗАТ «Трансмашхолдинг» щодо виготовлення 292 вантажних електровозів серії 2ЕЛ4 упродовж 2012-2016 років», - повідомив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. За його словами, для вітчизняної економіки негативним є той факт, що українське підприємство не поспішає співпрацювати з вітчизняними залізницями у надзвичайно важливій довготривалій програмі оновлення локомотивного парку.

Окремо слід зазначити, що не завжди якість поставленої продукції та реальний термін гарантійної безремонтної експлуатації відповідають заявленим стандартам якості. Зокрема, на Одеської залізниці експлуатується 18 одиниць електровозів серії 2ЕЛ5 виробництва «Луганськтепловоз» . За 2011 рік допущено 14 випадків непланового ремонту зазначеної техніки. Зокрема, основними конструктивними недоліками електровозів зазначеної серії є: ч астий вихід з ладу компресорів ВУ-3,5/10-1450 внаслідок їх ненадійної конструкції, а також відсутність запасу надійності, яка призводить до додаткових витрат через постійні заміни комплектуючих деталей при поточному ремонті; часті відмови в роботі асинхронних електродвигунів типу НВА-55 приводу компресора через недосконалу конструкцію; ненадійність конструкції крана машиніста і приладів управління автоматичними гальмами до нього стосовно постійного виходу з ладу електропневматичних вентилів управління, реле тиску РД3, електронних плат та електричних монтажних проводів.

Прес-центр

0

2

Ага, а ничего страшного, что для получения товара за него сначала нужно заплатить? Дизель ДЭЛ02 уже готов, но как Лугансктепловоз его может отдать, если за него уплачено только 30%? УЗ очень много хочет, в таком случае, и правильно, что Лугансктепловоз послал УЗ далеко.

0

3

Вот сплыла некоторая информация о Лугансктепловозе со стороны УЗ. Статья не является нейтральной, тут явно прослеживается интерес УЗ.

Тут сказано "Б", но не сказано "А". Началось с того, что начали пиарить Лугансктепловоз. Опубликовали информацию, что завод терпит бедствие из-за плохого поведения Укрзализныци. И молниеносная реакция в ответ. Готовили её всем кабинетом в Киеве.

Истина зарыта глубоко. Как и в любом украинском деле (политике-особенно)- будут спорить до посинения, а читатель будет кормиться баснями, как соловьи у Крылова.

0

4

Согласно новости на офиц. сайте УЗ, всё-таки состоялось подписание договора на изготовление (поставку) 300 электровозов.

230 постоянного тока
70 переменного тока
Базовое депо-Ясиноватая. Здесь сервисный центр обустроят. Место изготовления - г.Новочеркасск Ростовской области. Период поставки: 2012-2016 г.г. Вероятно какие-то узлы поручат производить Лугансктепловозу.

0

5

mish написал(а):

подписание договора на изготовление (поставку) 300 электровозов.

А можно небольшое уточнение. Электровозы грузовые или пассажирские-?

0

6

Грузопассажирские.

0

7

mish написал(а):

230 постоянного тока
70 переменного тока
Базовое депо-Ясиноватая. Здесь сервисный центр обустроят. Место изготовления - г.Новочеркасск Ростовской области. Период поставки: 2012-2016 г.г. Вероятно какие-то узлы поручат производить Лугансктепловозу.

Так эта поставка предусмотрена на всю украинскую ж.д. или только на Дон.ж.д.?
А вообще Лугансктепловозу давно нужно было переключиться с выпуска тепловозов на электровозы. Ведь на 1-ые спрос в Украине очень маленький. И хорошо было бы, если бы ещё помимо гузовых взялись за изготовление пассажирских электровозов! Ведь это просто не в какие рамки не лезет, когда, например, на Дон.ж.д. пассажирские и пригородные поезда тянут грузовые локомотивы, типа ВЛ8, а 2-системных пассажирских вообще нет! Просто ужас! Нет слов...!!!

0

8

Цокур Владимир написал(а):

Грузопассажирские.

это как?
они смогут и 70 груженых вагонов тянуть, и разгоняться до 160 км/ч?

0

9

Это комбинированый тип локомотивов для вождения как грузовых, так и пассажирских поездов. Оборудованы электроотоплением для пассажирских вагонов. У тех же 2ЭС4К, 2ЭЛ4 конструкционная скорость вроде как 130 км/ч, но товарняк на такой скорости они точно не потащат. Между прочим, тепловоз 2ТЭ116 тоже грузопассажирский.

0

10

Правда для пассажирских поездов этот локомотив никудышний: с остановок набирает скорость очень медленно, а это уже лишнее время в пути. Насколько мне изветно, чисто пассажирские тепловозы - это ТЭП70, ТЭП150 и т.д.

0