Вот сплыла некоторая информация о Лугансктепловозе со стороны УЗ. Статья не является нейтральной, тут явно прослеживается интерес УЗ.
«Ми розраховували на більшу співпрацю із вітчизняним підприємством транспортного машинобудування ПАТ «Луганськтепловоз», - Укрзалізниця Укрзалізниця вважає недружніми та такими, що не сприяють взаємовигідному співробітництву, заяви керівництва «Луганськтепловозу» щодо заборгованості перед ним з боку Укрзалізниці.
Щодо поточної співпраці з «Луганськтепловозом», то за словами Генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака, нині на підприємстві будуються два дизель-поїзди для Львівської та Донецької залізниць, за які залізниці України перерахували 12 млн грн авансового платежу. Зокрема, Донецькою залізницею укладено договір на закупівлю дизель-поїзду ДЕЛ02 виробництва ПАТ «ХК «Луганськтепловоз» в кількості 1 одиниця та здійснена 15.12.2010 року попередня оплата в сумі 12,5 млн грн (30% від вартості). Поставка дизель-поїзду ПАТ «ХК «Луганськтепловоз» , відповідно умов договору , планувалася на грудень 2011 року. Однак сьогодні виробник вже зірвав термін поставки продукції, натомість висунувши вимогу щодо 100% передоплати за продукцію. На теперішній час Донецькою залізницею ведеться робота щодо урегулювання поставки дизель-поїзду в передбачені терміни з ПАТ «ХК «Луганськтепловоз».
«Ми планували довготерміновий та багатообіцяючий контракт з ПАТ «Луганськтепловоз» по виробництву локомотивів, однак сьогодні підприємство фактично самоусунулось від підписання контракту на постачання на українські залізниці електровозів 2ЭЛ4, незважаючи на підписаний у липні цього року Меморандум між Укрзалізницею, ПАТ «Луганськтепловоз» та ЗАТ «Трансмашхолдинг» щодо виготовлення 292 вантажних електровозів серії 2ЕЛ4 упродовж 2012-2016 років», - повідомив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. За його словами, для вітчизняної економіки негативним є той факт, що українське підприємство не поспішає співпрацювати з вітчизняними залізницями у надзвичайно важливій довготривалій програмі оновлення локомотивного парку.
Окремо слід зазначити, що не завжди якість поставленої продукції та реальний термін гарантійної безремонтної експлуатації відповідають заявленим стандартам якості. Зокрема, на Одеської залізниці експлуатується 18 одиниць електровозів серії 2ЕЛ5 виробництва «Луганськтепловоз» . За 2011 рік допущено 14 випадків непланового ремонту зазначеної техніки. Зокрема, основними конструктивними недоліками електровозів зазначеної серії є: ч астий вихід з ладу компресорів ВУ-3,5/10-1450 внаслідок їх ненадійної конструкції, а також відсутність запасу надійності, яка призводить до додаткових витрат через постійні заміни комплектуючих деталей при поточному ремонті; часті відмови в роботі асинхронних електродвигунів типу НВА-55 приводу компресора через недосконалу конструкцію; ненадійність конструкції крана машиніста і приладів управління автоматичними гальмами до нього стосовно постійного виходу з ладу електропневматичних вентилів управління, реле тиску РД3, електронних плат та електричних монтажних проводів.
Прес-центр